۷۵۰۰۶۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جشنواره نیویورک با «سوگلی» افتتاح می‌شود

جشنواره نیویورک با فیلم یورگوس لانتیموس افتتاح می‌شود

آی ‌سینما: برگزارکنندگان جشنواره نیویورک ۲۰۱۸ از انتخاب «سوگلی» (The Favourite) ساخته جدید یورگوس لانتیموس فیلمساز مشهور یونانی به عنوان فیلم افتتاحیه این رویداد سینمایی خبر داده‌اند. این درام تاریخی با بازی اما استون، ریچل وایز و اولیویا کولمن مقابل دوربین رفته است.

لانتیموس که در سال ۲۰۱۵ با فیلم تحسین‌شده «خرچنگ» در این جشنواره حضور داشت، جمعه ۲۸ سپتامبر (ششم مهر) با نمایش فیلم جدیدش پنجاه و ششمین جشنواره نیویورک را در مرکز لینکلن افتتاح می‌کند.

نشریه ایندی وایر از قول کنت جونز دبیر جشنواره فیلم نیویورک نوشته: «فیلم «سوگلی» همزمان از کلی ویژگی برخوردار است که هر کدام‌شان به بی‌نقص‌ترین شکل ممکن به هم گره خورده‌اند: حماسه‌ای تاریخی به همراه ضیافتی بصری و نمایشی مسحورکننده از هنر بازیگری ریچل وایز، اما استون و اولیویا کولمن در کنار دیگر بازیگران این گروه درخشان؛ شاهکاری جدید از یورگوس لانتیموس ... بسیار هیجان‌زده‌ایم که آن را به عنوان فیلم شب افتتاحیه‌مان نمایش خواهیم داد.»

جشنواره نیویورک با «سوگلی» افتتاح می‌شود

داستان فیلم درباره رابطه نزدیک و صمیمانه ملکه آن (کولمن) و سارا چرچیل (وایز) است که با ورود خویشاوند سارا با نام ابیگیل میشم (استون) مورد تهدید قرار می‌گیرد و به شکل‌گیری رقابتی تلخ بر سر این‌که چه کسی سوگلی ملکه باشد منجر می‌شود. کولمن بازیگر انگلیسی برنده گلدن گلوب پیش از این در فیلم «خرچنگ» با لانتیموس همکاری کرده است.

فیلمساز 44 ساله اهل یونان هم به خبر برگزیده شدن فیلم جدیدش واکنش نشان داده است: «افتخار بزرگی است که فیلم «سوگلی» در شب افتتاحیه جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درمی‌آید. نمایش «خرچنگ» در این جشنواره متمایز تجربه بی‌نظیری را برایم رقم زد و بی‌صبرانه منتظر تماشای «سوگلی» به همراه مخاطبان جشنواره نیویورک هستم. سال‌ها بود که قصد ساختن این فیلم را داشتم و بالاخره با ساختنش کلی لذت بردم.»

در سال‌های اخیر آثاری از قبیل «آخرین پرچم در حال اهتزاز»، «سیزدهم»، «دختر گمشده»، «کاپیتان فیلیپس» و «زندگی پی» به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره نیویورک انتخاب شده‌اند.

استودیوی فاکس سرچ‌لایت به عنوان پخش‌کننده «سوگلی» از 23 نوامبر 2018 این درام تاریخی را روانه پرده سینماها می‌کند. پنجاه و ششمین جشنواره فیلم نیویورک از 28 سپتامبر تا 14 اکتبر ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج