۷۵۰۰۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بررسی تصمیم غیرمنتظره شفر؛ بازی با ریسک بالا!

 بررسی ادعای شفر نشان از ریسک این سرمربی برای یک انتخاب می‌دهد.

وبسایت نود: در این فصل تیمِ شفر فرمانده‌اش را از دست داده و یکی از بزرگترین دغدغه‌های او پر کردن جای خالی امید ابراهیمی است. جایی که پیش‌بینی می‌شد با خرید علی کریمی پر شود ولی شفر در بین گزینه‌های جانشینی امید، اسمی از کریمی نیاورده است.

شفر شب قبل در این رابطه گفت: «فرشید باقری یا محمد دانشگر که قرار است یکی از آنها جای امید ابراهیمی بازی کند بتوانند عملکرد خوبی داشته باشد و جای خالی امید را پر کند. الان مسئولیت سنگینی روی شانه‌های آنهاست». اینکه فرشید باقری در پست هافبک دفاعی قرار بگیرد قابل پیش‌بینی بود. ولی نکته عجیب در مورد صحبت‌های شفر، قرار دادن دانشگر در بین گزینه‌های هافبک دفاعی است. آن هم در شرایطی که استقلال نسبت به فصل قبل مجید حسینی و پادوانی را از دست داده و روزبه چشمی هم به دلیل مصدومیت از شروع فصل نمی‌تواند استقلال را همراهی کند تا قلب دفاعش خالی از بازیکن تخصصی باشد.

طبق ادعای شفر، دانشگر در مواقع نیاز یک خط جلوتر بازی می‌کند. جایی که دانشگر فصل قبل هم یک بار برای علی دایی در این پست بازی کرد. دانشگر در تنها مسابقه‌ای که یکی از دو هافبک دفاعی سایپا بود، این تیم شکست سنگین سه بر صفر را مقابل نفت آبادان متحمل شد. هر چند که یک بازی تحلیل درستی از عملکرد یک بازیکن در پست جدید نمی‌دهد ولی آمار نشان می‌داد که دانشگر روز خوبی در پست هافبک دفاعی نداشت.

در آن مسابقه طبق آمار متریکا، دانشگر بیشتر از تمام بازیکنان حاضر در زمین خطا کرد. فقط یک شوت زد که آن هم در چارچوب نبود. هیچ پاس کلیدی نداد. فقط سه عملکرد دفاعی ثبت کرد. برتری دانشگر در آن بازی تعداد نبردهای موفق‌اش بود. جایی که با پیروزی در ۶ نبرد، سومین بازیکن زمین لقب گرفت. در حالی که معدل نمره فصل قبل دانشگر در سایت متریکا ۶،۲ بود در آن بازی تعداد کم عملکردهای موفقش باعث شد که نمره ۵،۱۵ را کسب کند. آمارهایی که نشان می‌دهد شفر حتی برای تک‌بازی‌ها هم برای قراردادن او در پست هافبک دفاعی، ریسک بزرگی را متحمل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      چرا نسنجیده نظر میدی دانشگر رو برای جانشینی حسینی گذاشته وباقری برای جانشینی ابراهیمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج