۷۵۰۱۲۹
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

جزییات جالب میزبانی قطری‌ها در جام جهانی

در فاصله چهار سال به برگزاری نخستین رقابت های جام جهانی در خاورمیانه کشور قطر در آمادگی کامل برای میزبانی از این رویداد مهم قرار دارد و تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته است.

مهر: در فاصله چهار سال به برگزاری نخستین رقابت های جام جهانی در خاورمیانه کشور قطر در آمادگی کامل برای میزبانی از این رویداد مهم قرار دارد و تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته است.

بر این اساس طبق گزارش اختصاصی پایگاه تی تی آر تایلند قطری ها تا چند ماه آینده کلیه ورزشگاههای خود برای میزبانی از جام جهانی را در اختیار خواهند داشت و در فاصله ۴ سال به آغاز جام جهانی در بهترین شرایط ممکن برای برگزاری این رویداد قرار دارند.

به گفته علی شریف العمادی وزیر اقتصاد قطر قطری ها با هزینه ای در حدود ۵۰۰ میلیون دلار در هفته مشغول به ساخت و آماده سازی ورزشگاههای خود هستند و گفته می شود طبق جدول زمانبندی آخرین استادیوم های بازی های جام جهانی در ابتدای سال ۲۰۱۹ افتتاح خواهد شد تا کلیه ورزشگاههای مورد نظر برای میزبانی از این رویداد معتبر آماده بهره برداری باشد. پیش از این ورزشگاه بین المللی خلیفه رسما افتتاح شد و دو ورزشگاه الوکره و البیت نیز تا پایان سال ۲۰۱۸ ساخته می شود و در ابتدای سال آتی رسما افتتاح خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: با توجه به محاصره اقتصادی قطر و قطع روابط از سوی کشورهای امارات و عربستان سعودی که بخش از کالاهای مورد نیاز و مواد اولیه از طریق این کشورها تهیه می شد قطری ها برای تامین منابع و کالاهای مورد نیاز خود دچار مشکلی نشدند و از طریق دو کشور مالزی و چین مواد اولیه مورد نظر خود را به راحتی تامین نموده‌اند.

جزییات جالب میزبانی قطری‌ها در جام جهانی

قطری ها همچنین با ساخت هتل ها، راه ها و اتوبان های جدید همچنین کلیه زیرساخت های مورد نظر جهت میزبانی از نخستین جام جهانی غرب آسیا بیش از ۴۵ میلیارد دلار هزینه کرده اند. پروژه رسمی مترو نیز در این کشور طی ماه های آتی افتتاح خواهد شد که بیش از ۳۶ میلیارد دلار هزینه داشته است.

قطری ها در انتظار حضور بیش از یک و نیم میلیون مسافر و بازدید کننده از رقابت های جام جهانی خواهند بود که بر همین اساس برنامه ریزی گسترده ای جهت پذیرایی و میزبانی از میهمانان جام در نظر گرفته شده است.

بر این اساس علاوه بر هتل های متعدد و مجلل ساخته شده در ابتکاری بی سابقه مراکز اقامتی موقتی تحت عنوان خیمه های اقامتی با بالاترین و مناسب ترین امکانات ممکن برای اقامت بخشی از مسافران در نظر گرفته شده است. همچنین بیش از ۱۲۰۰۰ کشتی تفریحی با قابلیت پذیرش اقامت مسافران روی آب های خلیج همیشه فارس بخشی از ظرفیت مورد نیاز را تامین می سازد که یک اقدام بی سابقه و در عین حال جالب توجه به نظر می رسد.

قطری ها بر این باور هستند که در سال ۲۰۲۲ بهترین و به یادماندنی ترین دوره جام های جهانی را با وجود تمامی محدودیت ها در این کشور کوچک برگزار خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • taekwondo

      واقعا فوق العادس کشور ما هم مثل کشور های عربی قطر و امارات ثروت داره بلکه خیلی هم بیشتر فقط مسؤلینمون یه کم فقط یه کم یه کوچولو مختلس گر تشریف دارن خخخ

    • ...

      دمتون‌گرم..

    • ...

      باعث افتخار آسیاست..

    • سمند

      واقعا آفرین دارن با این تحریم هایی که هست خیلی خوب دارت پیش می رن. دوست دارم ببینم جمهوری اسلامی چه طوری می خواد دوران تحریم رو سپری کنه؟

    • حمید دکوراد

      ما هم زودتر از اونا سرویس بهداشتی آزادی رو درست میکنیم فکر کردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج