۷۵۰۱۶۳
۵۰ نظر
۵۰۰۰
۵۰ نظر
۵۰۰۰
پ

شمس: کی‌روش با فوتبال اتوبوسی روزی ۱۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد

 سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال گفت: کی‌روش با فوتبال اتوبوسی و بزن زیرش روزی ۱۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

فارس: حسین شمس در مورد برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال در شب گذشته، گفت: خدا را شکر این مراسم برگزار و برترین‌ها اعلام شد. حرکت جدیدی که در فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال انجام شده شمس‌زدایی و شمسایی‌زدایی است یعنی اینکه در لیگ برتر سال گذشته تیم وحید شمسایی دوم و تیم من سوم لیگ شدند، اما اسم هیچ کدام‌مان در میان برترین مربیان نبود و به جای مربیان تیم‌های دوم و سوم؛ تیم‌های چهارم و دوازدهم قرار داشت.

وی ادامه داد: حرکتی که در حال حاضر در فدراسیون شروع شده حذف ما ۲ نفر از صحنه فوتسال است و قرار است از این به بعد از ما به عنوان دکور در مراسم‌های مختلف استفاده شود و یا اینکه در مراسمی ما را به عنوان دکوراسیون در صندلی عقب جای دهند و بگویند اینها هم در فوتسال حضور دارند. مشخص است که تاج ریاست فدراسیون فوتبال قصد حذف امثال ماها را از فوتسال دارد. واقعاً نمی‌دانم چرا برخوردها با ما اینگونه است؟ ما که جز خوبی به فوتسال و توسعه این ورزش و کسب افتخار برای ایران کاری انجام ندادیم.

* کی‌روش با فوتبال اتوبوسی روزی ۱۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال، گفت: شما ببینید در حال حاضر فردی مثل کی‌روش با ما مردم ایران و فدراسیون فوتبال چه کرده است؟ من همیشه به صراحت گفتم که وی لیاقت سرمربی‌گری تیم ملی را ندارد. شما می‌دانید که کی‌روش چقدر دستمزدش است و چقدر ارز از این مملکت به کشور خود می‌برد؟ وی سالی حدود ۴۶ میلیارد تومان دستمزدش است که اگر این مبلغ را به ۳۶۵ روز تقسیم کنیم چیزی حدود رقمی روزانه ۱۲۰ میلیون تومان است.

شمس: کی‌روش با فوتبال اتوبوسی روزی ۱۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد

وی تصریح کرد: من منکر زحمت بازیکنان تیم ملی فوتبال نمی‌شوم، اما آیا به نظر شما تیم ملی که با سیستم اتوبوسی که کی‌روش در تیم ملی ایجاد کرده و فوتبال بزن زیرش، ارزش این همه پول آن هم به دلار خرج کردن را دارد؟ این مبلغ علاوه بر پاداش‌هایی است که فدراسیون به صورت جداگانه به وی پرداخت می‌کند. خدا راشکر که تیم اوت شد اگر تیم به مرحله دوم می‌رفت کی‌روش در قانون اساسی هم دخالت می‌کرد، شانس آوردیم که این بدترین نتیجه‌ای بود که ایران گرفت؛ حالا این مربی مدعی است که باید ۷ بازیکن تیم ملی معاف شوند. مطمئنم اگر فدراسیون همین طور پیش برود کی‌روش از دور تصمیم می‌گیرد که فلانی با فلانی ازدواج کند و فدراسیون تاج با یک چشم گفتن موضوع خاتمه یابد.

* بازیکنی که از تیم ملی قهر کرده را به عنوان برترین فوتسالیست سال معرفی کردند

شمس افزود: مطمئن باشید از این به بعد مقابل فدراسیون فوتبال تاج ما آرام نمی‌نشینیم. چرا من و شمسایی که تیم‌مان در لیگ برتر دوم و سوم شده حتی اسم‌مان در لیست گزینه‌ها نبود؟ حتما آنها باید دلیل قانع کننده‌ای برای حرفشان داشته باشند. چرا تیم چهارم و دوازدهم در لیست بودند، اما تیم‌های اول و دوم لیگ نبودند؟ در مورد بقیه انتخاب‌ها هم بگویم انتخابی که در مورد برترین بازیکن انجام دادند واقعاً تعجب‌برانگیز بود و جای تأسف دارد. بازیکنی که از تیم ملی قهر و خداحافظی کرده است را برای مجدداً به تیم ملی دعوت می‌کنند و در نهایت دو عنوان برتری را به او می‌دهند. در حالی که به گفته اکثرا مربیانی که در رای گیری شرکت کرده مدعی بودند که ما به اصغر حسن‌زاده رای دادیم و وی را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کردیم. آنها برای اینکه آن شخص را مجدداً به تیم ملی برگردانند حق یکی دیگر را حتی با نظر انتخاب کارشناسان ضایع می‌کنند.

شمس: کی‌روش با فوتبال اتوبوسی روزی ۱۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد

سرمربی فصل گذشته گیتی‌پسند اصفهان افزود: متأسفانه این باجی است که خودمان در حال رواج دادن آن به بازیکنان و در حال پرورش بازیکن‌سالاری هستیم. مطمئن باشید که این حرکت‌ها در تاریخ فوتسال ایران ماندگار است. همیشه یک عده‌ای نیستند که برای شما دست و هورا بکشند، من مطمئنم هستم آنهایی که باید این صحبتها را بفهمند به خوبی فهمیده‌اند. در این انتخابات حق حسن‌زاده به راحتی خورده شد در حالی‌که اکثر مربیان به وی رأی دادند. حتی خود من به عنوان بهترین بازیکن به وی رأی دادم؛ همه می‌دانند که حسن‌زاده چندین سال پشت‌سر هم به عنوان مرد فوتسال آسیا انتخاب می‌شود، اما آنها به خاطر اینکه بتوانند فردی را که از فوتسال خداحافظی کرده را مجددا به تیم ملی دعوت کنند از وی تجلیل می‌کنند. آنها حتی در انتخاب گزینه‌های برترین‌ها اشتباه کرده‌اند؛ در گزینه‌های برترین‌ها از ۳ نفری که مطرح بودند ۲ نفر از آنها به صراحت اعلام کرده بودند که از تیم ملی خداحافظی می‌کنند و برای رضایتشان، آنها را در لیست کاندیدای بهترین‌ها قرار دادند.

* هیأت رئیسه فوتسال سلطنتی و موروثی است

شمس در پاسخ به سوال دیگری که شما عملکرد هیأت رئیسه را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: در حال حاضر هیأت رئیسه فوتسال سلطنتی و موروثی است و ۱۵ سال است که آنها به فوتسال حکومت می‌کنند. مطمئن باشید که بعد از رفتنشان این عنوان به فرزندان آنها می‌رسد و به همین صورت ادامه پیدا می‌کند و به فرد دیگری نمی‌رسد. این میراث، نسل به نسل به عنوان میراث ابدی فرزندانشان است. ما انتخابات را طبق اساسنامه برگزار می‌کنیم، اما فایده‌ای ندارد؛ سالهاست که آنها حاکم مطلق فوتسال هستند. زمان انتخابات که فرا می رسد فردی که بعداً خواهید فهمید شبانه با مدیران باشگاه‌ها و رؤسا لابی می‌کنند که همین‌ها انتخاب شوند، اصلا انتخابی وجود ندارد، انتخابات آنها مثل کشورهای دیکتاتوری که از قبل رأی‌شان مشخص است کاملاً مشخص است. من حتی در هفته گذشته به کفاشیان گفتم که مواظب باشید که آنها مجددا نتوانند لابی کنند.

* حقوق سالیانه مربیان ایرانی از دستمزد یک روز کی‌روش کمتر است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال افزود: حتی برای بیننده تلویزیونی این علامت سؤال پیش آمده که اینهایی که در ردیف اول مراسم نشسته‌اند به غیر از تاج رئیس فدراسیون و علی کفاشیان، معروفند بقیه ناآشنا هستند. این علامت سؤال است که پیشکسوتان فوتبال و فوتسال کجا هستند؟ من دعوت شده بودم، اما وقتی می‌فهمم که قرار است سابقه و آبرو و حیثیتمان را ببخشیم، در خانه می‌نشینیم خیلی بهتر است. بالاخره یک روزی در مملکت کسی پیدا می‌شود که بگوید این پیشکسوتان و استخوان خرد کرده‌های ورزش کجا هستند.

شمس: کی‌روش با فوتبال اتوبوسی روزی ۱۲۰ میلیون حقوق می‌گیرد

شمس افزود: شما ببینید چقدر سرمربیان تیم ملی فوتبال و فوتسال در حقوق با یکدیگر اختلاف دارند؟ سرمربیان ایرانی در تیم‌های ملی ماهی حدودا ۱۰ میلیون که ۱۰ درصد مالیات کم می‌شود؛ ۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان می‌گیرند که در سال می‌شود ۱۰۸ میلیون تومان؛ یعنی حقوق آنها از پول یک روز کارلوس کی‌روش که ۱۲۰ میلیون تومان می‌گیرد،کمتر است. در صورتی‌که مربیان ایرانی موفقیت‌هایشان بیشتر از این مرد پرتغالی بوده؛ یکی تیم را سوم کرده و دیگری تیم را به هشت‌تای برتر دنیا برده است. این ظلمی است که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش به مربیان ایرانی می‌کنند؛ به خاطر همین است که هیچ کس به مراسم‌ها نمی‌رود. یعنی تفاوت یک روز در مقابل یک سال مربی ایران. به قول برانکو کی‌روش کسی است که تا به حال قهرمانی به چشم خود ندیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی عابدی

      ایول شیرمردی شمس.تمام حرفات حقه.حالم ازکفاشیان وتاج وطن فروش.وکیروش آشغال به هم میخوره

      پاسخ ها

      • حسن مهربان ازرشت,

        درودبرتواقای شمس,,اینهاکه مانندخوره به فوتبال چسبیده اند,سرطان ورزش ایران شده اند,به ارزشهای ورزشی اهمیت نمیدهند,باندبازی وفساددرورزش ایران همه ی رشته هابیدادمیکند,,چرابه کیروش این همه پول میدهندمعلوم نیست,,یکی بیاددرحضورکارشناسان توضیح بده موضوع چیه؟؟اقای سلطانی فرکجاییدشما, چرارسیدگی نمی کنید؟,,مگرشماوزیرورزش نیستید؟؟,چرا از مربیان برجسته فوتسال قدردانی نمی شود؟

      • TNT2

        نوش جونش ..ادم نمک نشناس کیروش فوتبال نابود شده ایران و که با مربی های بی سواد تبدیل به تیم درجه.2و 3اسیا شده بود و از بحرین و حتی تاجیکستان و افغانستان میباخت و وقتی با کره بازی داشت ماتم باخت میگرفت و تبدیل کرد به سالها تیم اول اسیا کرد و اگر تحریمها نبود و بازیهای تدارکاتی انجام میشد استرالیا نمیتونست همین یکی دوماه هم اول اسیا بشه همه یادشونه که با مربیگری همین برانکو چه ابروریزی تو جام جهانی شد..حالا به قول طرف با پیژامه نشستی تو خونه و شیر مرد و روباه مرد میکنی و اون یکی از خودت بی سوادتر هم درود و فرود میکنه ببند بابا دهنتو ببند

      • بدون نام

        رسیدگی و باید واسه عقده تو و امثال تو کرد خخخخ

    • محمد

      بسوزه چشم حسود
      کور شه

    • بیخیال

      بد جوری ی جات میسوزه..
      درست معلومه از نقطه ضعف حرف میزنه چون حتی کاه هم بارش نمی کنن.

    • مهدی فدایی

      اقای شمس خوب گفتی

      واقعان که درخورایران نیست این پول بیت المال است که حرام میشود و روا نیست که اینگونه باشد

    • آبي دل

      گل گفتي.......

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زر نزن

    • TNT2

      بابا تو هم شدی کارشناس؟تو که واسه فوتسالی .این چه پرو و بیخوده

    • TNT2

      ادم عقده ای بی خود تو سواد فوتبال داری ؟ تو واسه همون گل کوچیک و فوتسال هم زیادی ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت كرم. كل كفتي شمس عقدهاي

    • بدون نام

      حرف حق جواب ندارد اگر جوآببی دارئد درهمیجاپآسخ ذهنذ

    • سیاوش

      خدا لعنت کنه کسانی که این همه تبعیض و فساد رو در فدراسیون فوتبال ایجاد کردند
      و خدا از این دلال موزامبیکی نگذره که با قراردادهایی که با فدراسیون تاج و کفاشیان دائم الخنده بسته
      روزی هزاربار روی قرارداد ننگین ترکمنچای را سفید کرده
      یک موی گندیده شمس و شمسایی و مایلی کهن و برانکو و علی کریمی و مهدی رحمتی و...... صدهزار بار ارزش و شرف داره به این دلال موزامبیکی و فردوسی پور خائن که خودش رو به
      کی روش فروخته....

    • حامد

      آقای شمس که تجربه بسیار بالایی در هدایت و موفقیت تیم فوتسال ایران در دنیارو داره کاملا درست و منطقی و حساب شده در مورد کیروش سخن گفت، تیم ملی پرتقال و باشگاه رئال مادرید بعد از مدت کوتاهی متوجه شدند که چقدر وجود کیروش به ضرر تیمشان تمام میشود و باعث عقب گرد شدیدی خواهد شد و سریعا اخراجش کردند و بعدش کاملا موفق بودن ولی مسؤلین ما متاسفانه سال هاست که در خواب زمستانی به سر میبرند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شر نگو. یارو واسه فوتساله اومده دخالت کرده تو فوتبال بعد این میگه تجربه داره اره داره همون طور که شمسایی و خراب کرد و اون نتایج خنده دارش با تیم باشگاهی فوتسال ..اخه فوتسال چه تجربه ای میخواد ؟

    • بدون نام

      پول مفته... همش دفاع... بازی های جذابی انجام نمیدن... بر اساس سلیقه چن بازیکن همیشه تو لیست آقا حضور دارن.

    • بدون نام

      فردوسی پور کسیه که تیشه به ریشه حیثیت وآبروی فوتبال ما زد آقاب شمس!کیروش مقصر نیست کسیکه باعث شد مات بابت باخت به تیم بریزن تو خیابون مگه ازباخت بدتر هم داریم البته تاج بی لیاقت ترین مدیریه که تو عمرم دیدم در عجبم که وزیر ورزش چرا جوگیر شد وحسب دستور کیروش نامه معافیت برا سردار آزمونی فرستاد که ارزش پیراهن تیم ملی رو نمیفهمه

    • Ali

      سر تا پا‌ بوی حسادت و کینه میده حرفای ایشون. اصلا ارزش جواب دادن نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرند نگو

    • بدون نام

      پشمک!! تو هم زمان نشان داد عددی نبودی چون فوتسال ما بدون مربی هم نتیجه میگیره آنقدر قوی هستیم. اونجات میسوزه که کی روش پول میگیره. اگه به تو هم یه میلیارد می‌دادند دیگه دهنتو میبستی. تو دلسوز ارز نیستی. حسودی میگی جون اون مقدار پول میگیره منم باید بگیرم

      پاسخ ها

      • لعنت به چاپلوسای اجنبی

        چرند نگو مرتیکه کمی شرف داشته باش و به هموطنت به خاطر یه چشم آبی اروپایی توهین نکن

    • رضا

      خلایق را هر چه لایق.به تو چه.یکبار کی روش در مورد فوتسال حرف زده که شما در مورد فوتبال حرف می زنید؟؟

    • کریم

      آب که سر بالا بره.... شما فوتسال هستی به فوتبال چکار داری

    • بدون نام

      واقعا اگه این پول درست باشه مسئولین فوتبال ما خائنند و باید هرچه زودتر این بساط جمع شود.

    • بدون نام

      نوش جونش بهترازاین که ۵تا ۵تابخوره

    • کریمی

      واقعا درست گفته

    • بدون نام

      بروبابا به فوتسالت برس توهم بروجزو۵تامربی بهترین جهان باش۱۲۰ملیون بگیرکیروش پرافتخارموفق باتعصب درستکارنوش جونش ۸سال بااقتداراول اسیباوجودژاپن بزرگ واسترتلیاقدرتمندوکره جنوبی که المان برد...‌ا وبابدشانسی نتونستیم ازگروا مرگ بریم بالا۴امتیازودیگه دنیا باحترام وباافتخاربه فوتبال ایران نگاه میکنه نه مثل قبل کیروش تحقیربدون تاکتیک حتی جلوی تیمهای درجه۲تا۳اسیا والان۲۲تالژیونرداریم نه مثل قبل۵تاوهمشونم جزومهرهای اصلی تواروپاهستن

    • بدون نام

      کیروش باید بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه سخن از مادر عروس

    • رضایی

      کاش امثال شما هم میرفتید خارج از ایران یک دهمشو بهتون میدادن هر طورم میخاستید بازی میکردید

    • وطندار

      آقای شمس چطوری حساب کردی هر دلار را چقدر در نظر گرفتی.
      حقوق کی روش سالی دو میلیون دلار است که اگر در 8000تومان ضرب شود میشود 16000000000تومان حالا این 30000000000تومان بقیه را از کحا آوردی خدا میداند
      مردک اگر میخواهی دروغ بگویی چیزی بگو که قابل باور باشد وعقده گشایی نکن

    • حمید

      روزی ۱۲۰ میلیوووون؟؟؟
      تو این شرایط که کارگر بعد از یک ماه جون کندن به زور یه میلیون بهش میدن خداییش این درسته؟. دفاع اتوبوسی که هیچ، اگه هواپیمایی هم حمله میکرد باز ارزش نداشت تو این شرایط

    • بدون نام

      واقعا متاسفم بااین نگرش خودشیفته آقای شمس که خودرا همه میپنداردآخه با کدام صلاحیت درمورد فوتببباال!ومربی برجسته ای مثل کیروش صحبت میکنه!؟

    • سروناز تا لانه

      تاج آسفالت همش پارتی بازی

    • علی

      فقط داریم وقت تلف میکنیم کی روش باید بره با این قیمت و این سیستم هیچی نمیشیم و فایده ای نداره حتما جام ملت‌ها جلو یمن و ویتنام هم میخوان بکشن دفاع و ضد حمله بزنن؟

    • صمد

      نوش جون کیروش حقشه
      کیروش برای فوتبال ما زحمات بسیار زیادی کشیده و موفقیتهای بزرگی هم بدست آورده امثال شمس بیسواد و حسود که حتی تمرین باشگاهی مثل رئال یا منچستر رو هم از نزدیک ندیدن در مورد کیروش که سرمربی آنها بوده حرف مفت میزنه خدایا ببین گیر چه ادمای بی ظرفیتی افتادیم

    • 《***پاسارگاد ***》

      آقا یوون به جای متلک انداختن به اظهارات آقای شمس ....

      بیایین خودتون به این موضوع ورود کنید که در این مخمصه های مالی و تورمی و گرانی و نهایتش فلج اقتصادی ..... کشور
      چرا باید پول بیت المال همینجوری خیلی راحت در راه همثال
      کیروش اینها و غیره اسراف بشه .... اونوقت ملت ایران و اون پدر و مادر ها و اقشار نیازمند جامعه نمیدونن بر گرانی و گشنگی و نداری و کمبودیت خانواده‌ش چجوری غلبه کنن و فائق بیایننن هاااا

      در ضمن اصل موضوع اینجاست... اگه من و همسال های من اگه در طی این ۸ سالی که این آقای کیروش اومده سرمربی تیم ملی مان پیشرفت و تغیری در سَبک بازی تیم آقای کیروش میدیدیم بازم جای هیچ ایرادی نمیتونستیم بگیریم از مبلغ قرارداد این آقا.....

      اما عزیزان وقتی بلعکس ما طرفدارهای فوتبال در سبک و روش بازی گروهی و تیمی تیم ملی موون هیچ تغییری نمی بینیم و نهایتاً به نتیجه ای جزء همان حکایت معروف
      《هامان آشو همان کاسه‌》 میرسیم ....
      همه موون جمع شدیم زیر سایه ۴ امتیازی که مثلا جلوی تیم های بازم میگم مثلاً بزرگ..... گرفتیم گُم شدیم .....

      اونهم با پارک کردن ۲ تا اتوبوس جلوی دروازه موون قرار دادیم تا به دنیا نشون بدیم که ماهم اینجوری فوتبال یاد گرفتیم.......

      الان هم میگم ما ایرانی هاا بایستی که اینجوری نگران این وضعیت باشیم ......

      راستی دیدین عملکرد ژاپن .... کُره..... یا همون عربستان...
      در جوم جهانی دیدین .....

      اینم میگم کلاً که اهل انتقاد کردن از وضعیت نیستیم

      پس خواهشاً تقدیرکردن هاتون تموم کنید......


      چونکه هرچقدر بیشتر بگید و بخندید و از این وضعیت خوشحال باشیم ...

      روز به روز به آپشن های قراردادی آقای کیروش اضافه میشه

      پس همه در سکوت بخوابیم و در جا بزنیم و جای پسرفت و با پیشرفت کمکان اشتباه طی کنیم.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طومار نوشته واسم یک کلام بگو ...عقده دارم تمام

      • 《***پاسارگاد ***》

        آقای بدون نام ۱۶:۳۸ میدونییییی ....
        تقصیر تو نیستش .....

        چونکه در این کشور حقیقت تلخ ...تلخه ....

        پس حتما اوغده حقیقتم به سرت خورده که اینجوری چرت و چرند گفتی هااا

    • بدون نام

      دمت گرم مرد بزرگ فوتسال جهان.حرف حق رو گفتی.کیروش شده همه کاره فوتبال.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوبه خودتم میگی فوتسال خوب به یکی که تو فوتسال که اصلا مهم نیست هستش چه ربطی داره پاشو تو کفش فوتبالی کنه که ازش سردرنمیاره مثل این میمونه که یه مربی معمولی پینگ پونگ بیاد درباره تنیس یا بدمینتون نظر بده بله همشون راکت دارند اما این کجا و اون کجا

    • حسین

      واقعا بعضیا با نظراتشون نشون می دن چقدر قدرت تجزیه وتحلیل فوتبالشون ضعیفه.ایران واقعا فوتبال بازی کرد؟کی روش چه کرد ؟ چه بازی بود؟ اینقد بازی ایرانو ضعیف و بی برنامه ندیده بودم.بازی عربستان و ژاپن و ... رو می دیدید چقدر قشنگ و با برنامه بودن درسته که گل خوردن و حذف شدن ولی با برنامه و زیبا بازی می کردند نه مثل ایران.چکار کرد مگه کی روش که تبدیل به قهرمان ملی می کننش؟ فدراسیون برای پوشاندن ضعف فوتبال و رانتها و مسایل پشت پرده نیاز به همچین مربی داره.متاسفم برای این طرز فکر بعضی افراد.

    • fredy

      تو همین مدل اتوبوسی هم بلد نیستی تو زمین پیاده کنی تا دیروز آرنج و ارنج میخوندی حالا از سیستم کی روش ایراد میگیری. بقول ما لرها. هر چی لر میگه از داغ دل میگه

    • بدون نام

      هی‌یاروشش‌ستاره‌:خودتوکشتی‌بااونهمه‌جفنگیاتت،بدبخت‌اینهمه‌اختلاص‌باعث‌اوضاع‌بداقتصادی‌شده‌اونوقت‌ مثل‌توچشم‌کورتون‌فقط‌دسترنج‌کی‌روش‌رودیده؟بدبخت‌اون‌نون‌لیاقتشومیخوره‌وواسه‌حلال‌بودنش‌باهرکس‌وناکسی‌دهن‌به‌دهن‌میشه‌پس‌..

    • بدون نام

      حیف‌وصدحیف‌ازکیروش‌که‌تواین‌مملکتی‌که‌امثال‌توناطق‌ودلسوزشن‌داره‌عمرشوتلف‌میکنه!

    • رضامشایی

      مطمعن باشین اونهایی که سنگ کیروش روبه سینه میزنن به خودشونم میماسه.

    • حامد

      متاسفم برای ما ایرانی ها که حاضریم به هموطن خودمون توهین و ناسزا بگیم بخاطر شخصی که ایرانی نیست و باعث پسرفت فوتبال ماست. فقط مدعی فرهنگیم ولی در عمل فاقد احترام گذاشتن حتی به هموطن خودمون هستیم. متاسفم برا خودمون که بخاطر یه سری بردهایی که بر اساس دفاع اتوبوسی و شانس بوده حتی دفاع در برابر تیم هایی همانند قطر و.. یا تساوی ها یا حتی باخت متوهم میشیم که بهترین بودیم حیف این همه استعداد که در دفاع اتوبوسی و بزن زیرش تلف میشن، اکر ما استعداد نداشتیم در فوتبال ساحلی و فوتسال جزو چند تیم برتر دنیا نبودیم.

    • بدون نام

      این پول هایی که به سرمربی بی خردی همچون کیروش تعلق میگیره همانند انداختن پول تو آشغالدونیست اتوبوس پارک کردن در فوتبال شیوه نیست نهایت نداشتن تاکتیک و داشتن ترسه زیاده. ما حتی مقابل اسیایی های ضعیف هم با این شیوه و ترس و اقبال تونستیم امتیاز بگیریم و نه از روی برنامه های تاکتیکی.

    • مهدی عرب زاده خوزستان

      تیکه باحالی بود(خدا راشکر که تیم اوت شد اگر تیم به مرحله دوم می‌رفت کی‌روش در قانون اساسی هم دخالت می‌کرد)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج