۷۵۰۲۴۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نکیسا: پرسپولیس، پدیده را شکست می‌دهد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است این تیم در مشهد از سد پدیده عبور خواهد کرد.

خبرگزاری برنا: هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر در حالی از فردا در شهرهای مختلف آغاز می شود که در یکی از مهمترین بازی های هفته نخست تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان دو دوره گذشته این رقابت ها باید به مصاف پدیده در ورزشگاه مجهز امام رضا (ع) برود.

نیما نکیسا پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان پایتخت در لیگ هجدهم و بازی با پدیده در هفته نخست گفت: به طور معمول در هفته های اول بسیاری از تیم ها از آمادگی مطلوب فاصله دارند و نمی توان گفت قطعا بازی ها در هفته نخست می تواند زیبا باشد اما معتقدم پرسپولیس با توجه به حفظ شاکله اصلی تیم سال گذشته وضعیت خوبی دارد، البته در آن سوی میدان هم پدیده سال گذشته تیم خوبی بود و من فکر می کنم با تغییراتی که داشته امسال هم تیم خوبی باشد اما به هر ترتیب در یک طرف بازی پرسپولیس است و معتقدم این تیم می تواند در اولین بازی خود در مشهد ۳ امتیاز این بازی را کسب کند.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به نظرش بازی با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید اظهار داشت: فکر می کنم پرسپولیس ۲ برصفر پدیده را شکست دهد.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۹۸ فرانسه درباره هت تریک قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم تصریح کرد: امیدوارم این اتفاق رخ دهد اما اگر نگاه منطقی داشته باشیم خواهیم دید چندین تیم امسال مدعی هستند و برخی از تیم ها سرمایه گذاری زیادی کرده اند و لیگ هجدهم مدعی زیاد دارد و می تواند لیگ جذاب و البته سختی باشد.

بخش پایانی صحبت های استاد دانشگاه پیرامون بازی پرسپولیس مقابل الدوحیل در لیگ قهرمانان بود، او در این باره عنوان کرد: الدوحیل تدارک زیادی برای بازی دیده و بازیکنان قدرتمندی را به تیم خود اضافه کرده اما امیدوارم پرسپولیس بتواند از سد این تیم در آسیا عبور کند و بچه ها این پتانسیل را دارند، ضمن آنکه برای استقلال هم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم برای اولین بار شاهد یک دربی آسیایی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج