۷۵۰۲۸۳
۱۴ نظر
۵۰۱۰
۱۴ نظر
۵۰۱۰
پ

نماینده مریوان:پاسداران در زمان حمله خواب نبودند

منصور مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین جزئیات از حمله پژاک در مرزهای شهرستان مریوان که باعث به شهادت رسیدن ۱۱ نفر از نیروهای نظامی کشورمان شد، گفت: بحث کمبود نیرو در این پایگاه نبوده است، زمان حمله همه نیروهای ما در استراحت به سر نمی‌بردند بلکه برخی از آن‌ها نگهبان و در حالت آماده باش بودند و نیروهای ما تا آخرین لحظه و نفس با آن‌ها جنگیدند.

رویداد ۲۴ نوشت: منصور مرادی نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین جزئیات از حمله پژاک در مرزهای شهرستان مریوان که باعث به شهادت رسیدن ۱۱ نفر از نیروهای نظامی کشورمان شد، گفت: حمله کنندگان عضو گروه پژاک بودند.

مرادی گفت: ساعت ۲ بامداد پس از بررسی‌هایی که از قبل داشتند، پایگاه نظامی و انبار مهمات را مورد حمله قرار می‌دهند که متاسفانه در این درگیری ۱۱ نفر از پاسداران ما به شهادت می‌رسند و ۸ نفر دیگر زخمی می‌شوند.

نماینده مریوان:پاسداران در زمان حمله خواب نبودند

مرادی با بیان اینکه این پایگاه در روستای دری در یک ساختمان 8 اتاقه بوده است، تصریح کرد: این ساختمان هم محل استراحت نیروها، هم محل انبار مهمات و هم آشپزخانه بوده است.

گروه‌های تروریستی طبیعتا از مدت‌ها قبل این پایپگاه و موقعیت آن را بررسی کرده بودند و در نهایت 2 شب که زمان استراحت نیروها بوده است، به این پایگاه حمله می‌کنند.

نیروهای ما نیز که برخی از آن‌ها نگهبان بودند با نیروهای پژاک درگیر و وارد حمله می‌شوند و تا آخرین لحظه با آن‌ها می‌جنگند و طبق اطلاعاتی که به من رسیده است چند نفر از نیروهای مقابل نیز کشته شده‌اند.

نماینده مریوان ادامه داد: بحث کمبود نیرو در این پایگاه نبوده است، زمان حمله همه نیروهای ما در استراحت به سر نمی‌بردند بلکه برخی از آن‌ها نگهبان و در حالت آماده باش بودند و نیروهای ما تا آخرین لحظه و نفس با آن‌ها جنگیدند.

مرادی با بیان اینکه زمان خاک‌سپاری من در ماموریت بودم و نتوانستم در مراسم حضور داشته باشم، تصریح کرد: روز سوم در مراسم این عزیزان حضور داشتم و از نزدیک با خانواده‌ی بازماندگان دیدار کردم. مراسم خوبی در مسجد جامع مریوان و با حضور مسئولان مختلف منطقه‌ای و کشوری و از سوی سپاه پاسداران برگزار شد.

این عزیزان برای وطن و برای حفاظت از خاک ایران شهید شدند و از همان روزهای ابتدایی این حادثه، پیام‌های تسلیت بسیاری از سوی مسئولان ارسال می‌شد و حتما ما نیز در کنار خانواده این عزیزان خواهیم بود و مسئولان مربوطه نیز قطعا پیگیر شرایط و وضعیت این عزیزان خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ايران پاك

      لعنت خدا بردشن كثيف

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز تروریستها صف کشیدند به منفی زدن.جیره خورها

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه همه شهیدان رو

      پاسخ ها

      • محمد

        منفی یعنی چی؟
        واسه شهدا درخواست رحمت کرده این چیش بده!؟
        واقعا دارین از اون ور می افتید

    • بدون نام

      که چی؟

    • بدون نام

      بار خدایا روح انان را باشهدا محشور کن
      و انتقام خونشان ازآنان بگیر که ناجوانمردان
      جگر گوشمان را حمله کردن

      نفرین خدا بر شما باده عذاب الهی بدرقه راهتان باده

    • شکیبه

      ماموریت مهمتون چی بود ؟ حتما خودتون رفته اید جای این شهدا پاسداری از مرز؟ جوان ها را سپر مقام و جاه خود وهزار فامیل می کنید

    • بدون نام

      فقط یک سوال پیش میاد اگر ما میتوانیم نیروهای آمریکای را در عراق رصد کنیم چطور نمیتوانیم نزدیک شدن چند تا تروریست را به نقاط مرزی زیر نظر بگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افررررررررررررررررررررررین

    • بدون نام

      جنگ نزدیکه

    • امیر هوشنگ توو ه ای

      سپاس از توضیحات نماینده مریوان ۰ استدعا داریم بعنوان نماینده همه ملت طرحی را در مجلس مصوب کنید مبنی بر اینکه پس از اتمام حجت با کشورهای هم جوار جهت جلوگیری از نفوذ تروریست ها به مرز هایمان چناچه ان کشورها به تعهدشان پایبند نباشند و نتوانند جلوی تروریستها را بگیرند ایران حق دارد به تعقیب تروریستها حتی خارج از مرز ها تا هر نقطه ای که لازم باشد بپردازند و مجازاتشون کنند مثل ترکیه که وارد خاک عراق و ترکیه شده و بدنبال نابودی پژاک است ۰ البته با این تفاوت که ما به سایر شهروندان ان کشور اسیب نمیرسانیم و پس از قتل عام تروریستها به پایگاه خودمون برمیگردیم و در ان کشور مستقر نمیشویم ۰ بنظر میا د این طرح کارامد است و دیگر تروریستها مکان امنی برای فرار ندارند و اینکه از هر نقطه ای که حتی یک گلوله به سمت مرزهای ایران شلیک شود ایران ان منطقه را موشکباران و با خاک یکسان کند تا درس عبرتی باشد برای دشمنان و نشان اقتدار ایران بیشتر مشخص شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هوشنگ
        بیدار شو صبح شده
        پاشو دیگه
        خخخخخخ

    • بدون نام

      وپلا ابن مرزبانان نشون میدبالای چندهزارتا افغانی به اصطلاح قاچاقی میان نتیجش این میش

    • بدون نام

      انشالله تقاص پس خواهندداداین بوگندوها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج