۷۵۰۴۳۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
پ

تلاش اصلاح طلبان برای خروج جهانگیری از دولت

پرویز سروری معتقد است اصلاح‌طلبان می‌خواهند در دوره آینده انتخابات ریاست‌جمهوری بدون کاندیدای پوششی پا به میدان بگذارند چرا که می‌دانند ائتلاف‌شان با اعتدال‌گرایان ریزش فراوانی برای جریان اصلاحات به دنبال خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پرویز سروری معتقد است اصلاح‌طلبان می‌خواهند در دوره آینده انتخابات ریاست‌جمهوری بدون کاندیدای پوششی پا به میدان بگذارند چرا که می‌دانند ائتلاف‌شان با اعتدال‌گرایان ریزش فراوانی برای جریان اصلاحات به دنبال خواهد داشت.

پرویز سروری، دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش اصلاح‌طلبان برای بیرون کشیدن جهانگیری از بدنه دولت به منظور آمادگی زودهنگام برای انتخابات بیان کرد: اصلاح‌طلبان تصمیم دارند تا با مهندسی مدیریت شده به افکار عمومی القا کنند که میان آنها و دولت فرق وجود دارد و عملا می‌خواهند راه خود را از روحانی جدا کنند.

وی افزود: جریان اصلاحات با جمله "تَکرار می‌کنم" رئیس دولت اصلاحات فضا را به گونه‌ای جلوه‌ دادند که گویا در عالم امکان تنها دولتی که می‌تواند مشکلات از سر راه مردم بردارند دولت روحانی است، اما امروز شدیدا به دنبال آن هستند تا برای حفظ سبد رای‌ خود مشکلاتی که به واسطه ناکارآمدی دولت بر دوش مردم سنگینی می‌کند را از سر خود باز کنند.

سروری تصریح کرد: اصلاح‌طلبان با یک نمایش خیمه‌شب بازی می‌خواهند پای خود را از معضلات و چالش‌های جدی کشور بیرون بکشند به همین منظور با تخریب و انتقادهای علیه روحانی می‌خواهند بگویند که با وی نیستند!

اما خوب است بدانند که مردم هیچ گاه از یادشان نمی‌رود که جریان اصلاحات در کارزار انتخابات چگونه هر لحظه پیام‌های متفاوتی را برای اثبات کارآمدی روحانی و دولت یازدهم منتشر می‌کرد! چطور ممکن است در مدت زمان کوتاهی که از عمر دولت اصلاح‌طلبان می‌گذرد آنها بخواهند راه خود را از روحانی جدا کنند.

دبیر کل جمعیت رهپویان خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان قدرتمندانه پای برجام ایستادند اما امروز به منتقدان اصلی دولت تبدیل شده‌اند و می‌گویند که به روحانی گوشزد کردیم که تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد برجام نگذارد! لطفا بیایند که اعلام کنند دقیقا این صحبت‌ها را کجا گفته‌اند.

وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان با تمام قوا از محوری‌ترین برنامه دولت که برجام است حمایت کردند و ما هنوز اظهارات سرمستانه آنها را امضای برجام فراموش نکرده‌ایم و این امر با سرچ ساده اینترنتی مشخص می‌شود.

سروری افزود: معتقدم که اصلاح‌طلبان با یک بازی کودکانه فضا را به گونه‌ای شکل داده‌اند که گویا می‌خواهند جهانگیری از دولت خارج شود اما حقیقت چیز دیگری است و آنها عملا نگران هستند که با خروج جهانگیری از کابینه دولت رشته‌های محکم آنها دردولت از بین برود و در واقع می‌خواهند هم در قدرت بمانند و هم نقش اپوزیسیون را ایفا کنند اما بهتر است بدانند که این حربه‌ها نخ نما شده و افکار عمومی نیز چنین بازی هایی را نمی‌پذیرد.

دبیر کل جمعیت رهپویان اذعان کرد: معتقدم که اصلاح‌طلبان می‌خواهند در دوره آینده انتخابات ریاست‌جمهوری بدون کاندیدای پوششی پا به میدان بگذارند چرا که می‌دانند ائتلاف‌شان با اعتدال‌گرایان ریزش فراوانی برای جریان اصلاحات به دنبال خواهد داشت البته بسیاری از مهره‌های اصلاح‌طلبان نقش بسزایی در حوادث ۸۸ و وضعیت کنونی داشته‌اند از همین رو اگر شرایط به گونه‌ای باشد که گزینه اصلی آنها نتواند در مصاف رقابت حضور پیدا کند قطعا آنها از افراددیگری استفاده خواهند کرد و معتقدم که اصلاح‌طلبان در آینده قصد دارند تا با فشار فزاینده به شورای نگهبان گزینه‌های اصلی خود را وارد میدان کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه مردم رآی به کسی نخواهند داد.

    • مردم

      خودتون اصلاح طلبید الکی ب مردم ایران نگید که روحانی یاکابینش اعتدالگراست.مردم از همه چیز آگاه شدن

    • ع

      منه افکار عمومی میگم که انتخابات چه ربطی به رفتن جهانگیری داریه یعنی میخوان خودی نشون بدن مگه برای اینا یا نماینده مهمه مشکلات مردم حل بشه بعدا میگه سفره مردم کوچک شده

    • ارش

      به این میگن فرافکنی ..‌ همشون در بخور بخور و بیدردی و به ریش مردم خندیدن و بی تخصصی و بی تعهدی عین همن ‌‌‌... فقط نقش‌های متفاوت اونم در حیطه شعار بازی میکنن ... صبر خدا تموم شد و اینها از در توبه برنیامدند !

    • بدون نام

      مردم از اول هم روحانی را اصلاح طلب نمی‌دانستند بلکه در میان کاندیدها روحانی را نسبت به آینده کشور و ملت دلسوز از و نزدیک به مردم و واقع بین بود حالا هم میدانند اگر هیچ کاری هم نکرده بازنسبت به بقیه بی ضرر تربوده ایکاش از همان ابتدا کسانی که سنگ سرراه دولت می‌انداختند زابل صدای بلند می‌گفت چون ملت و اصلاحات خوب اونا را میشناسند فقط توقع داشتند روحانی کوتاه نیاد که متاسفانه آمد .پس در آن‌زمان اگه روحانی نه جایگزین دیگری نبود

    • بدون نام

      باور کنید این مرد۴۲۰۰ تومانی در دولت بمونه هم به اصلاحات ضربه میزنه هم به کشور

    • بدون نام

      هر چی بدبختی داریم از جهانگیری

    • علی ایران

      بایدخیلی ساده باشیم که بخوایم دوباره رای بدیم .من برای همیشه رای دادنو گذاشتم کنار

    • کریمی

      مگه اصولگرایان چه گلی واسه مردم کردند ....

    • بدون نام

      وضعیت دولت به به این نابسامانی کار اصلاح طلبان بود حال نوبت جهانگیری است میخواهند خرابش کنند اگر مرد باشد از این حزب جدا میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک توسر همتون بااین طرز فکرتون

    • بدون نام

      مشکل ما ادارات و بانکها هستند به هر اداره ای یا بانکی که می روید نه تحویلت می گیرن نه کارت انجام می دهند اگر اشنا داشتی خوب بهتر اگر نداشتی تا پول ندی کارت انجام نمی گیرد .

    • بدون نام

      مشکل ما ادارات و بانکها هستند به هر اداره ای یا بانکی که می روید نه تحویلت می گیرن نه کارت انجام می دهند اگر اشنا داشتی خوب بهتر اگر نداشتی تا پول ندی کارت انجام نمی گیرد .

    • بدون نام

      کی رفت کی امد اینها ریاد مهم نیستن پولی که دولت در اختیار بانکها قرار داده جهت اشتغال بیشترشان عودت می خورد به خاطر کارشکنی و رفتار بد بانکها باید فکری به حال اینها کرد این زیاد مهم هست

    • بدون نام

      چراغ حیاط اصلاح طلبان سوسو میزنه.....

    • بهروز اباذزی

      همانطور که اصولگرايان با پشتیبانی از احمدی نژاد قافیه رو باختن اصلاح طلبان نیز با حمایت از روحانی انتخابات آینده رو باختن ولی مردم دیگه همه چی رو فهمیدن که پشت پرده چه خبره!!!! سرور جان انتخابات 1400چه شود !!!! زیاد صابون به دلت نزن ...نه چپ نه راست !! فقط صندوق های خالی !!! باور نداری بیا بین مردم ببین چی میگن!!!!!!!

    • بدون نام

      اصلاح طلبان مردم فریب فقط دنبال رانت ومیلیادر شدن فرزندانشان هستند ومردم هیچ وبا وعده تو خالی آزادی به اهداف خود میرسند

    • بدون نام

      اصلاحات خجالت

    • بدون نام

      اصلاح طلبی! سواری از مردم ساده لوح! اصولگرا! زورگویی علنی!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج