۷۵۰۵۱۵
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

افزایش تعداد شکایات از قصورات پزشکی

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه تعداد شکایات از قصورات پزشکی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است گفت: علت این افزایش آمار هم از طرفی افزایش آگاهی مردم و از سوی دیگر هم افزوده شدن تعداد اعمال جراحی نسبت به گذشته است.

خبرگزاری ایسنا: احمد شجاعی چهارشنبه ۳ مرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۳ هزار و ۲۷۰مورد پرونده برای سقط درمانی در کشور تشکیل شده است گفت:در سال ۲۳،۹۵ هزارو ۲۸۵ پرونده در قصورات پزشکی به نتیجه رسیده است و در سال ۹۶ نیز ۲۶ هزار و ۳۴۹ پرونده به سرانجام رسیده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت:۳۰تا ۷۰ درصد از پرونده‌های قصورات پزشکی در کشور به محکومیت منجر می شود که نسبت به سال گذشته ۱۳.۲ درصد افزایش یافته است.

افزایش تعداد شکایات از قصورات پزشکی

وی با بیان اینکه تعداد شکایات از قصورات پزشکی نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ادامه داد: علت این افزایش آمار هم از طرفی افزایش آگاهی مردم و از سوی دیگر هم افزوده شدن تعداد اعمال جراحی نسبت به گذشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م خسروی

      لعنت به وزارت بهداشت و وزیرش

    • عنقا

      خب این قصور حتما گاهی اوقات از نیروهای حوان وبیشتر نیروهای باتجربه هستند گه مرتکب میشن خب یه کاری کنید دیگه این اتفاق نیفته

    • شهین سیفی

      یک عمل دیسک کمر را ۴ دفعه درطی یکماه عمل کردند بپرسید دربیمارستان جم نیازی که جراح اخرش بمن بگه چوب خطتت پر ش ه او از کجا میدونست دیگه پول ندارم جز اینکه موقع بیهوشی که کنترل کرتکسم بلند شده از میزان موجودی من خبر داشت وبعد به بهانه پانسمان ۱۰۰ تومان ویزیت میگرفت انهم نقد وقتی زیر چشمی به پرونده نگاه کردم دیدم پروند من با پرونده بیمارستان فرق داشت به این میگویند کثیف ترین نوع دزدی

    • بدون نام

      اینها تنها به خاطر دادن صندلیهای دانشگاههای برتر به فرزندان واقوام ژنهای انتر میباشد

    • محمدرضا بختیار

      جناب شجاعی محض اطلاع جنابعالی برسانم تازه این شکایات حدود چند درصدد از ملت بیش نیستند!!!اکثر ملت به علت لابی های سازمان علوم پزشکی و به علت طولانی کردن مبحث رسیدگی به پرونده بی خیال شکایت می شوند و جالبتر که مقامات وزارت بهداشت و درمان سریع جبهه گیری در پی دفاع از خاطی می کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج