۷۵۰۵۱۸
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

صدور ۱۰۰ هزار یارا کارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی

در همایش مدیران پست بانک ایران، تفاهمنامه‌هایی بین وزارت ارتباطات و پست بانک برای صدور ۱۰۰ هزار یارا کارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی به امضا رسید.

خبرگزاری ایسنا: در همایش مدیران پست بانک ایران، تفاهمنامه‌هایی بین وزارت ارتباطات و پست بانک برای صدور ۱۰۰ هزار یارا کارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی به امضا رسید.

صدور ۱۰۰ هزار یارا کارت و نصب ۲۵۰ خودپرداز روستایی

خسرو فرحی -مدیر عامل پست بانک ایران- با تاکید بر حمایت بانک از توسعه اشتغال به عنوان یکی از برنامه‌های دولت گفت: ۱.۵ میلیارد دلار از منابع صندوق توسعه ملی در اختیار پست بانک قرار گرفته است تا به اشتغال کشور کمک کند و تاکنون ۸۴ درصد این منابع هزینه شده است. پرداخت تسهیلات به طرح‌های توسعه روستایی در سه مرحله پرداخت می‌شود که تاکنون ۳۴ درصد مصوبات بانک تایید شده و لذا بانک با توجه به منابعی که در اختیار دارد، اهداف طرح را محقق کرده است.

وی با بیان اینکه بانک منابع طرح‌های زیرساختی مانند آب، آب بند و نیروگاهی را تامین کرده است، افزود: تاکنون بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تامین مالی طرح‌های IT و ICT تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر عامل پست بانک ایران با اشاره به رونمایی از یاراکارت روستایی گفت: در فاز اول ۱۰۰ هزار کارت به روستاها اختصاص می‌یابد تا روستاییان برای خرید تجهیزات و لوازم کشاورزی از آن استفاده کنند. همچنین سال گذشته هزار دستگاه خودپرداز با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاهای کشور نصب و راه‌اندازی شد و در فاز دوم این برنامه، ۲۵۰ دستگاه خودپرداز در روستاهای فاقد خدمات بانکی نصب می‌شود.

فرحی با اشاره به امضای تفاهمنامه با کمیته امداد گفت: با رعایت شرط توجیه‌پذیری اقتصادی طرح‌ها، در فاز اول ۵۰ هزار نفر از مددجویان این سازمان می‌توانند تا سقف ۲۵ میلیون تومان از تسهیلات طرح های اشتغال‌زایی بهره‌مند شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج