۷۵۰۵۲۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نکونام: در حق نساجی اجحاف شده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می‌گوید فردا بازی سختی را مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهند داشت اما برای پیروزی مقابل این تیم بازی می‌کنند.

ایسنا: تیم‌های نساجی قائم‌شهر و ذوب‌آهن در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که یک بار دیگر در ورزشگاه وطنی خدمت دوستان هستیم. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و شرایط خوبی برای ما رقم بخورد. ما فردا با تیم ذوب آهنی بازی داریم که سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد. آن‌ها با کمترین تغییرات خودشان را برای فصل جدید آماده کرده‌اند. آن‌ها در سال‌های اخیر همواره در بین مدعیان بوده و با توجه به بودجه خوب، مربیان و مدیریت خوبی که در اختیار دارند توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی به دست بیاورند. ما بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم.

نکونام: در حق نساجی اجحاف شده است

او افزود: مدت‌ها قبل هم اعلام کردم که یک مبارزه کاملاً نابرابر در کل لیگ داریم. ما بازی‌های سختی تا آخرین بازی پیش رو داریم. شما نگاه کنید و ببینید که ذوب آهن شکل استخوان‌بندی تیمش سال‌ها تداوم داشته و به این تیم بازیکنان خوب دیگری هم اضافه شده‌اند تا تیم سرحالی را داشته باشند ولی تیم ما بعد از ۲۵ سال به لیگ برتر راه پیدا کرده و تنها ۸ بازیکن لیگ برتری اجازه داریم جذب کنیم.

عملا در تیم الان ما ستاره‌های لیگ یکی بیشتر از لیگ برتری است به همین دلیل در حق تیم‌های تازه لیگ برتری شده اجحاف می‌شود. من با مسئولان سازمان لیگ درباره این موضوع صحبت کردم. امیدوارم این شرایط تغییر کند. این مسئله به سود فوتبال ایران است و من برای خودم نمی‌خواهم.

سرمربی نساجی ادامه داد: این شرایط کمک می‌کند که تیم‌های تازه لیگ برتری شده آسانسوری عمل نکنند. با تمام این تفاسیر قطعا فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک نتیجه خوب کسب کنیم. ما با تیمی قدرتمند و نایب قهرمان فصل قبل بازی داریم. آن‌ها مربی خوبی هم در اختیار دارند که از دوستان صمیمی من هم هستند. امیدوارم یک بازی خوب، تماشاگرپسند و همراه با نتیجه برای ما رقم بخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      در حق همه اجحاف شده به باند بازی ها عادت کن و الا تو ایران دووم نمیاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج