۷۵۰۵۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حضور کورتوا، پایان سنتی ۲۶ ساله در رئال مادرید

با حضور احتمالی کورتوا در مادرید دیگر شاهد حضور دروازه بانی از آکادمی نخواهیم بود.

وبسایت نود: به نقل از آاس، با حضور احتمالی تیبو کورتوا در رئال مادرید، کیلور ناواس و آندری لونین دو دروازه بان بعدی تیم بزرگسالان خواهند بود و به این ترتیب برای اولین بار در ۲۶ سال گذشته، دروازه بانی از اکادمی باشگاه موسوم به "لافابریکا" در تیم اصلی حضور نخواهد داشت.

برای یافتن آخرین فصلی که تیم اصلی رئال مادرید دروازه بانی از آکادمی نداشت باید به فصل ۹۲-۱۹۹۱ مراجعه کرد. جایی که پاکو بویو و پدرو لوییس خارو دو دروازه بان اصلی باشگاه پرورش یافته سیستم جوانان نبودند.

بعد از آن فصل و با ورود بنیتو فلورو، خوانمی از آکادمی جوانان به تیم اصلی اضافه شد و این سنت تا ۲۶ سال بعد نیز ادامه پیدا کرد. در فصل قبل پشت سر ناواس، کیکو کاسیا و لوکا زیدان، دو محصول آکادمی حضور داشتند که به نظر می‌رسد باید به دنبال مقصدی جدید برای خود باشند.

در سال های گذشته، رجوع به آکادمی برای پیدا کردن یک دروازه بان اهمیت بیشتری یافت. در دوران نزول رئالِ مورینیو و مصدومیت دست ایکر کاسیاس، آنتونیو آدان و خسوس فرناندز جانشینان او بودند. عملکرد ضعیف این دو باعث شد رئال در ژانویه ۲۰۱۳ یکی از محصولات قدیمی اش، دیگو لوپز را به مادرید بازگرداند. این یعنی هر ۴ دروازه بان فصل رئال، محصول آکادمی همین باشگاه بودند.

حضور کورتوا، پایان سنتی ۲۶ ساله در رئال مادرید

با حضور احتمالی کورتوا، آندری لونین تبدیل به دروازه بان سوم باشگاه می‌شود و این یعنی دروازه بانان آکادمی حتی نمی‌توانند به عنوان دروازه بان سوم جایی در تیم اصلی برای خود دست و پا کنند؛ اتفاقی که در سال های اخیر با نفراتی چون آدان، کودینا، خسوس، پاچکو، یانز و لوکا زیدان همواره رخ می‌داد.

شاید یکی از دلایل این تغییر اساسی، خروج لوئیس لوپیس، مربی دروازه بانان در سه سال گذشته بوده است. این خروج منجر به بحرانی عجیب در دروازه بان سازی مادریدی ها شده است. در دو تورنومنت اخیر زیر ۱۷ و زیر ۱۹ ساله های اروپا، تیم اسپانیا هیچ دروازه بانی که پرورش یافته رئال مادرید باشد در ترکیب خود نداشت.

آخرین ملی پوش تیم های پایه موها راموس، دروازه بان متولد تنریف بود که در فصل گذشته و در دوران مصدومیت لوکا زیدان، به عنوان دروازه بان سوم در تیم حضور می‌یافت و امسال قرار است برای کاستیا بازی کند‌. راموس برای آخرین بار در سال ۲۰۱۷، یک بازی برای تیم ملی زیر ۱۷ سال اسپانیا انجام داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج