۷۵۰۵۳۷
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

لاریجانی: تغییرات در دولت باید زودتر آغاز می‌شد

رئیس مجلس گفت: برخی از مدیران در بخش های اجرایی باید تغییر می کردند حتی باید زودتر تغییرات انجام می شد تا نیروهای توانمند و با انگیزه کارها را انجام دهند.

خانه ملت: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه (۳ مرداد ماه ۹۷) در مراسم افتتاح و بهره برداری پروژه عظیم بلوار آیت الله العظمی بروجردی شهر قم گفت: جلوگیری از فروش نفت و ایجاد اخلال در ارتباطات بانکی از محورهای مهمی است که دشمنان در پی آن هستند حتی آنان می‌خواهند که چنانچه ایران بتواند نفت را نیز به فروش برساند در انتقال درآمدهای نفتی مشکل ایجاد کنند تا وضع اقتصادی ایران از حال طبیعی خارج شود.

در هر صورت دشمنان در پی ایجاد یأس و ناامیدی و مسئله‌سازی هستند حتی اندیشکده‌های آمریکا و سیاستمداران آنان به طور مشهود این موضوعات را بیان می کنند.

لاریجانی: تغییرات در دولت باید زودتر آغاز می‌شد

رئیس نهاد قانونگذاری تصریح کرد: دشمنان در منطقه نیز از نیروهای واپس‌گرا استفاده می کنند تا فشار روانی را بیشتر کنند؛ در هر صورت با اهداف دشمنان آشنا هستیم اما سوال این است که آیا جمهوری اسلامی و مسئولان نظام می‌توانستند مانع اقدام آنان شوند؟ باید توجه کرد نظام جمهوری اسلامی همه راه‌ها را برای جلوگیری از اقدامات دشمن انجام داد تا فشاری به مردم وارد نشود.

وی افزود: باید توجه کرد جمهوری اسلامی ایران هیچ زمانی با آمریکا مذاکره نکرده بود اما در مسئله هسته‌ای با تدبیری که اتخاذ شد ایران مذاکرات طولانی با گروه 1+5 انجام داد و وزیر امور خارجه حدود دو سال گفت وگو را پیگیری کرد بنابراین مسیر را جمهوری اسلامی طی کرد و به تعهدات خود عمل کرد حتی زمانی که رئیس جمهور آمریکا با رفتار ناشیانه اصطلاحا زیر میز زد و بسیاری از کشورها این اقدام را تقبیح کردند.

روسای جمهور بسیاری از کشورهای اروپایی بعد از خروج آمریکا از برجام تماس گرفته‌اند و اظهار کرده‌اند ایران حق مقابله به مثل دارد اما ما می‌خواهیم که با ایران کار کنیم و از روش‌های مختلف برای مبادلات بانکی و خرید نفت استفاده کنیم که ایران این موضوع را رد نکرد.

لاریجانی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران به این دلیل درخواست اروپایی‌ها را رد نکرد که نمی‌خواستیم فضا تندتر شود و رفتاری مشابه با آمریکا انجام دهد البته مذاکرات همچنان ادامه داد و همان طور که مقام معظم رهبری اشاره کردند مذاکرات در حال انجام است اما اینکه چقدر مذاکره با اروپایی‌ها به نتیجه برسد نمی‌توان روی این موضوع حساب باز کرد که علت‌های مختلفی دارد. در هر صورت نمی‌توان سرنوشت ایران را به وعده و وعیدها گره زد.

لاریجانی گفت: برخی از مدیران در بخش های اجرایی باید تغییر می کردند حتی باید زودتر تغییرات انجام می شد تا نیروهای توانمند و با انگیزه کارها را انجام دهند.

از تغییراتی که در دولت آغاز شده استقبال می کنم به شرط اینکه افراد با برنامه و با فکر و با کار حرفه ای سرکار بیایند، مجلس شورای اسلامی نیز از تغییرات خوب استقبال می کند مخصوصا در بخش هایی که می تواند برنامه ریزی و ساماندهی اقتصادی کشور را شکل دهد، ضرورت دارد مردانی مسئولیت را برعهده بگیرند تا بتوانند خواسته های مقام معظم رهبری و مسئولان کشور را برای هدایت امور به درستی در زمان مناسب انجام دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوستان که در ایجاد یاس و ناامیدی دست دشمنان رو از پشت بستن.

    • شکیبه

      تغییر در دولت هم کار ساز نیست

    • بی نام

      این قبلی ها جیباشون پر شده یه عده دیگه را بیارید جیب پر کنند.
      مگه کسی قراره برای مردم کاری کند؟

    • عسگر فریاد

      جناب نوبخت امروز گفت استعفا، داده و خودش قبلا گفته بود هرگونه مسئولیت اقتصادی را شخصا بعده میگیرم. حالا که وضع اقتصاد کشور خصوصا بازنشستگان و قشر آسیب پذیر جامعه به شدت آسیب دیده پس لطفا اورا بر کنار و دکتر طیب نیا را سرکار بگذارید. و اجازه برنامه ریزی را از وی سلب نکنید..
      تاقتصادا کشور درست اداره شود. مانند اینکه وقتی به پزشک مراجعه میکنید به نسخه عمل کنید. با خود درمانی عارضه را کمتر کنید. هر مقام جایگاه خود باشد و دخالت در امور هم نکنید. لازم نبست رئیس جمهور هر کاری را بلد باشد رئیس جمهور مدیر اجرایی کشور است و رهبر وظایف خود را در قانون اساسی دارد.
      روش صحیح حکومت این است که مسیولین کشور تابع نظر کارشناسان کار بلد تبعیت کنند. تا امور کشور منظم و مصون از تهدید خارجی و سود جویان داخلی باشد. پاینده باد ایران سر زمین شیر مردان و تمدن جهانی

    • کارمند

      این تغییرات جنبه ی نمایشی داشته و هیچ تاثیری در وضعیت مملکت نخواهد داشت

    • بدون نام

      کسی نیست به این آقا بگه اولین نفری که بایستی کنار بره خود شخص جنابعالی هستی .!...

    • بدون نام

      اولیش خودتی باید بری کنار

    • اص

      اقای لاریجانی خواهش میکنم هرکدام را تغیر دادید اول صورت حسابهای مالیش را چک وبازرسی دقیق کنید بعد اورا عزل بفرمایی وگر باز فردا خبر دارمیشویم فلان وزیر یا مسوول بودجه یکسال کشوررا باخود برده هربار همین اتفاق افتاده نمونه اش .......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج