۷۵۰۵۴۶
۱۷ نظر
۵۰۱۶
۱۷ نظر
۵۰۱۶
پ

توکلی: مردم به اندازه کافی نا امید هستند

احمد توکلی در پاسخ به این سوال که آیا آقای همتی عملکرد مناسبی در بیمه ایران داشت که به عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب شد گفت: « من در مورد عملکرد همتی در بیمه ایران الان حضور ذهن ندارم، ولی نمی‌خواهم در اول آمدن همتی به بانک مرکزی آیه یاس بخوانم . ببینید مردم به اندازه کافی نا آمید هستند وظیفه همه ما این است که به مردم امید بدهیم»

فردا نیوز: عبدالناصر همتی جایگزین سیف در ساختمان خیابان میرداماد بانک مرکزی شد تا شاید بتوانند بازار آشفته دلار و سکه را به سامانی قابل قبول برساند. تغییراتی که به نظر می رسد شروع تغییرات اقتصادی در دولت است و باید منتظر عوض شدن بیشتر ترکیب تیم اقتصادی دولت در چند روز آینده باشیم.

نمی خواهم آیه یاس بخوانم

احمد توکلی در پاسخ به این سوال که آیا آقای همتی عملکرد مناسبی در بیمه ایران داشت که به عنوان رئیس بانک مرکزی انتخاب شد گفت: « من در مورد عملکرد همتی در بیمه ایران الان حضور ذهن ندارم، ولی نمی‌خواهم در اول آمدن همتی به بانک مرکزی آیه یاس بخوانم . ببینید مردم به اندازه کافی نا آمید هستند وظیفه همه ما این است که به مردم امید بدهیم»

توکلی: مردم به اندازه کافی نا امید هستند

وظیفه انقلابی ما این است که به مردم امید بدهیم/ قرار است طیب نیا رئیس سازمان برنامه و بودجه شود/ وقت برای انتقاد کردن از همتی زیاد است

توکلی در مورد اینکه آیا همتی گزینه مناسبی برای بانک مرکزی بود هم گفت: «من الان نمی توانم بگوییم همتی نیروی قوی است و از طرف دیگر هم نمی خواهم بگوییم ضعیف است.

وظیفه انقلابی ما این است که به مردم امید بدهیم. باید مردم را امیدوار بکنیم این وظیفه ملی همه ما است. الان باید منتظر بمانیم ایشان مستقر شوند و اقدامات خودشان را شروع کنند. وقت برای انتقاد کردن زیاد داریم نباید عجله کنیم.

بالاخره دولت تلاش می کند با این تغییرات وضعیت را بهتر کند مثل این که قرار است آقای طیب نیا هم رئیس سازمان برنامه و بودجه شوند»

همتی اعتماد از دست رفته مردم به سیستم بانکی را احیا کند/ تغییر سریع تصمیمات باعث بی اعتمادی مردم خواهد شد

رئیس دیده بان شفافیت در مورد اینکه الان وظیفه همتی به عنوان رئیس کل بانک مرکزی چیست هم گفت: « الان اصلی ترین وظیفه همتی ایجاد اعتماد به سیستم بانکی کشور است. با اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داده است اعتماد مردم نسبت به سیستم بانکی کاهش پیدا کرده است.

آقای همتی باید این اعتماد از دست رفته را احیا کند. شرط این احیا سه چیز است؛ حفظ صداقت در برخورد با مردم ، شفافیت مخصوصا شفافیت در عملکرد و سوم ثبات در تصمیم گیری. البته باید توجه کرد که تصمیم گیریی ثبات بیشتری خواهد داشت که واقعه بینانه ،علمی و صادقانه اتخاذ شده باشد.

هر یک از این سه پایه اگر بلرزد ناچار به تغییر سریع تصمیم خواهند شد و این تغییرات اعتماد مردم را خدشه دار می کند. من امیدوارم آقای نعتمی بتواند این مسیر را بپیمایید»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مردم

      یعنی تو ایران مسئول دلسوزی وجود دارد ک بتونه کاری کنه.یا همشون طمع کارن

    • بدون نام

      ایشان مگه تا حالا بازنشسته نشدند؟برو برادر من به زندگیت برس،مردم نیازی به دلسوزی شما ندارند.

    • عنقا

      درکل درزمینه اقتصاد چه طور میخواین مردم امیدوار کنید اره توراخدا با امدن همتی فقط این کار نکنید برای دلار بودحه در نظر نگیربن ما اصلا سر در نمیاریم از این برنامه ای که پارسال در بودحه گذاشتن.
      ‌‌

    • شکیبه

      امید واهی

    • بدون نام

      فقط مذاكره و برقراري ارتباط با دنيا

    • بدون نام

      رسانه ها توجه کنید اقتصاد فلج با ی اسم سرپا نمیشه انقد جو ندید لطفا

    • بدون نام

      سهراب نه تنها مرده بلکه مراسم هم پایان یافته نوش پاروراحلق کسانی کنید که اوقات طلایی راهپردادندوفکرکردندمردم زرخریدشان هستندووظیفه دارندتاابد خچدشان رابه نادانی بزنند

    • بدون نام

      #ناامیدیما به این موارد که مواد غدایی وحاملها ومسکن وغیره ربط میدین به دلار که نمیخوایم واسامی کی منتشر شده بود انارام ما نمیخوایم

    • bsaa

      ‏دلار ۳ تومن بود تریاک گرمی ۳ تومن بود
      الآن دلار ده تومن شده بازم تریاک گرمی ۳ تومنه
      یعنی قاچاقچیا بیشتر از مسئولین به فکر مردمن!!

    • بدون نام

      متاسفانه اظهار نظرها و تصمیمات ناپخته مسولین خارج از تصمیمات بانک مرکزی باعث بی اعتماد شدن بیشتر مردم به بانک مرکزی شده که نمونه بارز ان طرح پیش فروش سکه ارایه شده توسط بانک مرکزی بود که بعد از اجرای طرح و اعتماد مردم هر روز یک اما و اگر شروع شد از سوداگر خواندن خریداران توسط مسولین تا پیشنهاد وضع مالیات برای خریداران تا طرح عدم واگذاری ودبه کردن ان توسط نمایندگان مجلس وعودت پول مردم که تیر خلاصی شد بر اعتماد مردم به بانک وطرحهای احتمالی اتی.

    • بدون نام

      جناب توکلی نا امید برای چه باید باشیم سراپا امیدیم سر پا هستیم فقر زده نیستیم زیر خط فقر نیستیم همه چیز ارزان خانها باب دل مستاجران اوره وندار سبد مواد غذایی پر پولها در بانک خاک میخورند واین اقا زادها ژن های مثبت مسولین نمایندگان همه با ایمان وسیر وهیچ چشم داشتی به بیت المال ندارند همه سر کارند از بی کاری نداشتن منبع در امد حال شما بگویید با این همه نعمت که دولت امید برای ما فراهم کرده ایا جایی برای داشتن امید ویا فردایی بهتر برای زندگی وجود دارد همه خوابند مارا نمی بینند گوشهایشان کر شده ونالاهای مردم ندار وگرسنه را نمیبینند خودشان سیر ودر رفاه کامل مردم به درک

    • بدون نام

      امید به چه دردمون میخوره.ما عمل میخوایم.امید دادن با دروغ و وعده های توخالی فرق میکنه .

    • ب.ط

      سلام قای توکلی ، خوشبحالت که پسر خاله اقایان لاریجانی هستی حداقلش اینه که لیسانس بیکار در خونه ات نداری تا ببینی مثل شمع داره آب میشه.مسؤلین ترحمی برای رضای خدا به جوانها کنید.

    • بدون نام

      اقای توکلی بخدا هر چه حرف می زنید هیچ اطلاعات کافی ندارید وفقط مبخواهید حرف بزنید فقط قصد هم ایراد گرفتن و خراب کردن .

    • بی نام

      ازاین ملت چقدر ام


      ید میخواهید.

    • بدون نام

      امید پوچ میدی من دیگه ظرفدار امریکا عزیز شدم

    • بدون نام

      رو شما سیاه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج