جاباما
۷۵۰۵۷۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

دلار و سهام اروپایی افت کردند

در آستانه دیدار رییس‌جمهور ترامپ و رییس کمیسیون اروپا، جانکلود جانکر، دلار و سهام اروپایی افت کردند، اما با احتیاط سرمایه‌گذاران در مورد مذاکرات تجاری، حرکت‌های بازار محدود شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از رویترز، چهارشنبه شب، در آستانه دیدار رییس‌جمهور ترامپ و رییس کمیسیون اروپا، جانکلود جانکر، دلار و سهام اروپایی افت کردند، اما با احتیاط سرمایه‌گذاران در مورد مذاکرات تجاری این دو قدرت اقتصادی، حرکت‌های بازار محدود ماند.

دیدار رییس جمهور ترامپ و رییس کمیسیون اروپا، جانکر، راس ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران آغاز شده است و محوریت آن بر اختلافات تجاری و تعرفه‌های طرفین معطوف خواهد شد.

دلار ۰.۱۲ درصد در برابر سبدی از ارزهای مهم جهان افت کرد و شاخص آن به ۹۴.۴۹۵ واحد رسید. در برابر ین دلار ۰.۱۳ درصد افت کرد و به نرخ ۱۱۱.۰۴ ین رسید. همچنین یورو ۰.۱ درصد رشد کرد و نرخ خود را به ۱.۱۶۹۲ رساند.

اما درحالی‌که سرمایه‌گذاران با دقت منتظر مذاکرات رده‌بالای تجاری در واشنگتن هستند، سهام اروپایی افت کرد. با سقوط ۱.۹ درصدی سهام زیرشاخص خودرو در اروپا، شاخص استاکس ۶۰۰ پن‌یوروپین ۰.۳ درصد افت کرد.

سهام شرکت‌های خودروسازی برای این‌که رشد کنند، وابستگی سنگینی به صادرات دارند. ترامپ تهدید کرده است که بر واردات خودروهای اروپایی تعرفه وضع خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      زنده باد ریال خودمون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج