جاباما
۷۵۰۶۷۸
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

«مکس دیوانه» برترین فیلم قرن استرالیا شد

«مکس دیوانه: جاده خشم» محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی جورج میلر به عنوان برترین فیلم سینمای استرالیا در قرن ۲۱ میلادی انتخاب شد.

ایسنا: «مکس دیوانه: جاده خشم» محصول سال ۲۰۱۵ به کارگردانی جورج میلر به عنوان برترین فیلم سینمای استرالیا در قرن ۲۱ میلادی انتخاب شد.

«مکس دیوانه» برترین فیلم قرن استرالیا شد

51 منتقد استرالیایی سینما در یک نظرسنجی دست به انتخاب برترین فیلم های استرالیایی قرن حاضر زدند و در نهایت فیلم آخرالزمانی «مکس دیوانه: جاده خشم» ساخته جورج میلر در سال 2015 را در صدر این فهرست قرار دادند. «مکس دیوانه: جاده خشم» که چهارمین قسمت از مجموعه فیلم های «مکس دیوانه» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی جورج میلر است، در سال 2015 و با بازی تام هاردی و شالیز ترون در نقش های اصلی به سینما آمد. این فیلم در اسکار 2015 در 10 بخش نامزد کسب جایزه شد که در نهایت شش مجسمه اسکار را به خانه برد.

اولین قسمت از فیلم «مکس دیوانه» در سال 1979 ساخته شد و مل گیبسون جوان را که نقش اصلی آن را بر عهده داشت، به اوج شهرت رساند. گیبسون در سال 1982 در «مکس دیوانه 2» و در سال 1985 در «مکس دیوانه: فراتر از توفان» در نقش اصلی این مجموعه مقابل دوربین رفت اما در «مکس دیوانه: جاده خشم» جدیدترین قسمت این فیلم که در سال 2015 ساخته شد، تام هاردی ایفاگر نقش اصلی بود.

در نظرسنجی معرفی 25 فیلم برتر استرالیایی قرن 21 میلادی بعد از «مکس دیوانه: جاده خشم»، فیلم های «قلمرو حیوانات» به کارگردانی دیوید میچود، «سامسون و دلیله» ساخته وارویک تورنتون، «چاپر» به کارگردانی اندرو دومنیک و «لانتانا» ساخته ری لاورنس در جایگاه های دوم تا پنجم قرار گرفته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      واقعیت آینده رو نشون میده

    • بدون نام

      فوق العاده

    • بدون نام

      عشق است تام هاردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج