۷۵۰۷۰۰
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پوپولیست نباشیم آقای زمانی!

بیایید کمی بی پرده سخن بگوییم؛ اینکه حکم هیات مدیره برای مدیره صادر می شود ، آیا فقط قرار است فرصتی برای این افراد باشد تا به شهرت برسند؟

خبرآنلاین: نوشتن از گفته‌های خارق‌العاده حسن زمانی ، عضو محترم هیات مدیره استقلال دیگر برای همه ما شده است عادت. اگرچه علی فتح الله زاده حافظه اش یاری نکرده بود و به اشتباه گفته بود دوره او اعضای هیات مدیره حرف نمی زدند اما واقعا در هیچ برهه ای از تاریخ هیچ عضو هیات مدیره که هیچ، اصلا هیچ سخنگویی این همه حرف نزده است.

آن هم سخنان عامه پسندانه ای که اصلا در شان اعضای هیات مدیره نیست. مشکل البته این است که این دوستان اصلا جایگاه هیات مدیره را نمی دانند. اگر می دانستند آنها رفته اند تصمیم ساز باشند، سیاست‌گذار باشند و خط مشی درست تبیین کنند . این قدر عشق توی دید بودن نداشتند.

هنوز دوست عزیزمان که سال قبل چند هزار دلار از پول بیت المال را برای همین گفته های نسنجیده، حرام کرد و برای استقلال جریمه تراشید، اعلام نکرده که آیا آن پول را از حساب شخصی پرداخته یا پول بیت المالی که بخشی از زندگی هواداران تیم است که با عشق به پای تیم شان می ریزند ، برای این رفع محرومیت هزینه شده است؛ باز دوست گرامی از همان گفته های قصار بر زبان جاری می کند.

اینکه استقلال به بهانه رای کمیته انضباطی در سوپر جام بخواهد لیگ را تحریم کند بدون شک تصمیمی است که باید در خلوتی جمع شوند و برایش استدلال بتراشند . ببینند تبعاتش چیست و اصلا اهمیت این جام چیست و کجای فوتبال ایران قرار می گیرد. شما اگر برای ۴ تا هورای هواداران از این حرف ها می زنید، باید بدانید این شکل مدیریت هیجانی و متاسفانه پوپولیستی در نهایت منجر می شود به همین جایی که امروز هستید.

بازیکنانی که ناز می کنند ، هوادارانی که منزجرند از شرایط تیم شان و تیمی که در کمتر از دو ماه به جای تبدیل شدن به مدعی قهرمانی آسیا ، می شود یک بحران ملی. دوست عزیز بیایید از این عشق به دیده شدن دست برداریم، کمی به فکر پیشبرد منافع ملی باشیم و خدای ناکرده پوپولیست نباشیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیدمصطفی موسووی

      متن عالی بود ،دست گلت دردنکنه،این آقا به جای اینکه بشینه مشکلات روحل کنه،دنبال رای جمع کردن

    • بدون نام

      هر احمقی رو اوردن هییت مدیره

    • بدون نام

      زمانی در قضیه سوپر جام ،مجری قانون را تهدید به اخراج از فدراسیون کرده..وامصیبتا!!!!ا

    • بدون نام

      حرفهایت کاملا صحیح است.این مردک کمبود دارد وعشق به دیده شدن.خدایا این اگر آقای لاریجانی رییس مجلس پشت سرش نبود.به نظر شما برای چکاری مفید بود.به نظر من لای جرز در.بخدا قسم کمبود ترین آدم تو ایران این مردک میباشد.

    • بدون نام

      این بشر خدا هم تو خلقتش مونده از شنیدها هم بر میاد که شغل مشاور وزیر هم دارن خداییش وزیری که این مشاورشه دیگه چی میخواد بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج