جاباما
۷۵۰۷۲۱
۱۵ نظر
۵۰۱۸
۱۵ نظر
۵۰۱۸
پ

شکایت مرد آزارگر از شاکی پرونده

مرد راننده که به اتهام ربودن و آزار و اذیت زن میانسال تحت تعقیب پلیس بود بازداشت شد. او در جریان تحقیقات مدعی شد که شاکی به خاطر نپرداختن کرایه با این شکایت دروغین وی را به دردسر انداخته است. او در ادامه از شاکی شکایت کرد.

جام جم آنلاین: مرد راننده که به اتهام ربودن و آزار و اذیت زن میانسال تحت تعقیب پلیس بود بازداشت شد. او در جریان تحقیقات مدعی شد که شاکی به خاطر نپرداختن کرایه با این شکایت دروغین وی را به دردسر انداخته است. او در ادامه از شاکی شکایت کرد.

چندروز پیش زن میانسالی با حضور در دادسرای ناحیه ۵ تهران از مرد جوانی به اتهام آدم‌ربایی، سرقت وآزار و اذیت شکایت کرد.

با دستور قضایی، تحقیقات پلیسی آغاز وشاکی به افسرتحقیق گفت: من در مغازه‌ای حوالی دریاچه چیتگر کار می‌کردم. چندی پیش در حوالی چهارراه ایران خودرو منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام در اطراف تهران بروم که راننده پرایدی مقابلم توقف کرد و سوار شدم. راننده بعد از آن‌که دو مسافرش را پیاده کرد، در باره کارم سوال‌هایی پرسید.

وی افزود: بعد از این گفت‌وگو زمانی که متوجه شد من در همان شهری زندگی می‌کنم که او ساکن است، مرا به حوالی خانه‌ام رساند. بعد از آن‌که به مقصد رسیدم و کرایه را پرداختم، از من پرسید اگر همیشه از آن مسیر می‌روم می‌‌تواند مرا به‌عنوان مسافر برساند.

شماره‌ام را گرفت. یک روز که به‌عنوان مسافر سوار خودرویش شدم او به جای این‌که مرا به مقصدم برساند، به سمت ورد آورد تغییر مسیر داد. هر چه التماس کردم که خودرو را متوقف کند تا پیاده شوم توجهی نکرد .

وی افزود: بعد در اطراف باغ متروکه توقف کرد و مرا در آنجا مورد آزار و اذیت قرارداد و بعد گوشی تلفن همراهم را دزدید و فرار کرد. هنگام فرار، گوشی تلفن همراه خودش درآنجا افتاد. بعدکه از او شکایت کردم تلفن را به مرکز پلیس تحویل دادم.

تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که متهم فراری شناسایی و بازداشت شد. با توجه به این که شاکی از مرد جوان به اتهام آدمربایی و آزارو اذیت و سرقت شکایت کرده بود، پرونده برای تحقیقات بعدی دراختیار قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت.

متهم ۲۹ ساله دیروز برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد و در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: من مسافرکشی می‌کنم و علاوه‌بر آن در کارهای ساختمانی فعالیت دارم. این زن دروغ می‌گوید من در ربودن و آزارو اذیت او نقشی نداشتم. من فقط تلفنی با او دوست بودم.

او برای این‌که کرایه‌هایی که بدهکار است را ندهد این دروغ را مطرح کرده تا مرا به دردسر بیندازد. او حتی گوشی‌ام را دزدید و از ترس این‌که شکایت نکنم با شکایت واهی می‌خواهد از من انتقام بگیرد. مرد جوان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هردوکثافتند ان زن چون پول تجاوزرانگرفته ناراحته مردهم برای فرارازقانون تهمت دزدی به زن می زنه اگذزن فاسدنبودارتباط نداشت مردهم اگرپول داده بودشکایتی ازش نمی شد

    • اعظم

      پناه بر خدا دیگر هیچ کس امنیت ندارد هرکسرا را میبینی میگوید به من تجاوز شده تو را خدا یک مجازات سنگین بگذارید که هیچ کس جرات چنین غلطی را نکند اگر ای آلت تناسولیشان را تیکه تیکه کنندیا داغی بگذارند آدم میشوند با اعدام فایده ندارد بلکه روز به روز بیشتر میشود طرف از زندگی ومشگلات راحت میشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اعظم خانم زن امنیتش درحفظ کردن خودش ازنلمحرم است این زن بامردغریبه دوست شده وارتباط داشته به هوای اینکه کرایه ماشین ندهد خوب یکروزهم راننده بی حیاکرایه رایکجاحساب کرده هردومقصرند

    • .

      بچه کوچیکم میدونه کرم از درخته .

    • بدون نام

      غیر از اتوبوس سوار هیچ یک از وسایل نقلیه نشوید

    • حسین

      شک نکنید مرده داره راست میگه. متهم اون زنه.

    • بدون نام

      زن اگه سنش هم بالا باشد بازهم شیطنت هایش را دارد و همچنین این توان وقدرت را دارد که هرکس ودر هرشغل وحرفه را تحت کنترل واختیار خود در بیاورد.

    • دروغگو

      عجب دوره و دنیای وانفساي است که یک مرد اظهار میدارد یک خانم به من تجاوز کرده و پول هام را برده و مرا مورد آزار جنسی قرار داده،!!! در حقیقت از این ماجرا حيرانم اما نميشود پذیرفت که یک زن به یک مرد جوان تجاوز کرده است!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداریشه کن کندهرچه زن ایطوری را.فاسد
        کفتارپیر.

    • رز

      واا گرگ نر وحشی تجاوز وسرقت کرده حالا زده زیرش همه میدون که نرها خلق و خو وحشیگیرو تجاوز دارن کثافتها فقط مث سگ اعدامش کنید تا درس عبرت برای بقیه نرها شه

    • بدون نام

      وقتی چیزی رو نمیدونی قضاوت بیجا نکنید.باید در محضر خدا جوابگو باشید.

    • بدون نام

      ایران شدکابل مسولینم‌ خودشون زدن به کابل ودایورتش کردن

    • بدون نام

      من راننده ام یه زنی رو سوار کردم دربست بردمش بعد یه جای شلوغی گفت نگه دار وقتی گفتم کرایه بده گفت مگر میخواهی عابرویت را ببرم منم ازترس کرایه نگرفتم ورفتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        07/20 ای کذاب، ای افترا بند، ای هیچی ندار، مگه ميشه، مگه داریم،

      • بدون نام

        چ بچه خوبی که کرایه نگرفتی..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج