جاباما
۷۵۰۷۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

طعنه‌ی آقای خاص به یورگن کلوپ

ژوزه مورینیو با به تمسخر گرفتن تغییر نظر ناگهانی یورگن کلوپ و اشتیاق این روزهای او برای ولخرجی در بازار نقل و انتقالات می‌گوید مردم باید از لیورپول بخواهند که حتماً در لیگ برتر به قهرمانی برسد.

ورزش سه: وقتی از مورینیو درباره‌ی عملکرد لیورپول در فصل نقل و انتقالات تابستانه سوال شد او با حالتی کنایی و با نیش و طعنه، انگشت تمسخر را به سمت یورگن کلوپ نشانه گرفت، کسی که دو سال پیش گفته بود نمی‌تواند مثل رقبایش برای به خدمت گرفتن پل پوگبا پولها را دور بریزد.

اما در سخنان کنایی مورینیو یک پیام جدی مستتر است. او فشار وارده به کلوپ که ناشی از عدم دسترسی لیورپول به جامهای قهرمانی است را تشدید می‌کند و می‌گوید اولویت آنها باید این باشد که بعد از ۲۸ سال در لیگ برتر انگلیس به قهرمانی برسند.

او با یک حرکت کلاسیک مورینیویی می‌گوید طبیعی است که بار انتظارات از لیورپول افزایش یابد. با این همه دیدن چهره‌ی خندان مورینیو بعد از مدتها جالب بود. آقای خاص از زمان شروع تور آمریکای یونایتد در هفته‌ی گذشته همیشه عبوس و ناراحت ظاهر شده بود ولی دیروز به نظر می‌رسید پیروزی بر میلان در ضربات پنالتی توانسته حال مورینیو را سر جا بیاورد.

وقتی در جریان یک سوال از مورینیو پرسیده شد که نظرش درباره‌ی ۱۷۰ میلیون پوند هزینه‌ی لیورپول در این فصل نقل و انتقالات چیست، او در پاسخ گفت:" به نظر من اگر کسی پول دارد و بلد است خوب سرمایه‌گذاری کند، استفاده از پولش در فصل نقل و انتقالات بهتر از گذاشتن پول در بانک است. چون بهره‌ی بانکی خیلی پایین است".

مورینیو در ادامه با اشاره به یورگن کلوپ گفت:" با خوشحالی لبخند می‌زنم ( درباره‌ی صحبت‌های گذشته‌ی کلوپ در مورد ولخرجی‌های یونایتد برای خرید بازیکن ). دیدن اینکه آدمها چطور می‌توانند نظرشان را به این شدت عوض کنند خنده‌دار است. البته اشکالی ندارد. ولی شاید این فصل بالاخره مردم از آنها بخواهند که هر طور شده قهرمان شوند. باید منصف باشید و از آنها بخواهید حالا دیگر قهرمان لیگ برتر شوند".

مورینیو گفت:" آنها با پولی که در ماه ژانویه و در طول تابستان خرج کرده‌اند رکورددار این فصل لیگ برتر خواهند شد. چون تا اینجا هیچ تیم دیگری از نظر ولخرجی برای خرید بازیکن به گرد پای آنها هم نمی‌رسد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج