جاباما
۷۵۰۷۷۱
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جلالی: اسیر جوسازی استقلالی‌ها نمی‌شویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل استقلال اسیر جوسازی‌های آبی‌پوشان نخواهد شد و با تمام توان به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال و پیکان در هفته نخست لیگ برتر, اظهار داشت: ما می‌خواهیم با ذهن خوب و باورهای قوی لیگ را شروع کنیم. با اینکه هفت هشت بازیکن از تیم ما جدا شده‌اند، اما به نتایج‌مان در فصل جاری خیلی امیدواریم. ما می‌توانیم سال خوبی به نسبت فصل گذشته داشته باشیم.

وی با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل استقلال اشاره کرد و افزود: بچه‌های ما می‌خواهند مقابل استقلال متفاوت باشند و فردا خواهیم دید که چه بازی انجام می‌دهند. ضمن اینکه باید بگویم به هیچ وجه اسیر فضاسازی‌های استقلال نمی‌شویم. این موضوع را به تیمم هم گفته‌ام.

استقلال تیم کوچکی نیست که کیفیتش با جدایی دو سه بازیکن پایین بیاید. فصل گذشته و در هفته بیست‌ونهم مقابل همین استقلال هفت بازیکن اصلی‌مان را نداشتیم، ولی همه دیدند که چقدر خوب بازی کردیم. بازی تا دقیقه ۹۴، با تساوی ۲ - ۲ پیش می‌رفت و تنها به خاطر یک اشتباه شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطر نشان کرد: اگر استقلال در یک بازی چنین شرایطی دارد، من ۳۰ سال است که با چنین شرایطی کار می‌کنم. فردا خواهید دید اکثر قریب به اتفاق بازیکنان استقلال بازی خواهند کرد، بنابراین سعی نکنید بازی را لوث کنید!

جلالی در مورد هجدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: مسئولیت کمیته داوران بسیار سنگین است، چون باوری بین مربیان و بازیکنان حاضر در لیگ برتر و حتی لیگ‌های پایین و پایه سرایت کرده که اگر کنار زمین شلوغ کنیم به سود ما خواهد شد! این باور غلطی است که در تیم‌های پایه هم به وجود آمده است.

اگر می‌خواهیم از اشاعه آن جلوگیری کنیم باید از همین لیگ برتر کار را شروع کنیم. از مسئولان ذیربط می‌خواهم که قوی وارد شده و اجازه ندهند من مربی کنار زمین شلوغ کنم یا به بازیکنم بگویم «با سرعت به سمت داور برو تا همه چیز به سود ما شود». البته من به این باور نرسیده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه استقلال بسیاری از بازیکنانش را در اختیار ندارد، گفت: این را بدانید که وقتی به یک تیم معمولی پیراهن استقلال را بدهید پارامترهای موفقیت آن بیشتر می‌شود.

نه تنها استقلال، بلکه پرسپولیس هم همین شرایط را دارد، چرا که پارامترهای فوتبالی به نفع استقلال است تا به سود تیم‌های دیگر. هر تیمی که پیراهن استقلال را برتن می‌کند مجبور است تیم خوبی باشد. هیچ وقت تیم‌های بزرگ درگیر این موضوع نیستند که با نبود دو سه بازیکن نتوانند تیم خوبی باشند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد کیفیت بازیکنان خارجی در فوتبال ایران خاطر نشان کرد: پروسه شناخت روی بازیکن خارجی وجود ندارد. فکر می‌کنید پروسه شناخت من چیست؟ اینکه به من CD یا فیلم بدهند و رزومه بازیکن را از اینترنت به دست بیاوریم، اما یک فوتبالیست شرایطش از ماه فعلی تا ماه آینده تفاوت می‌کند.

مشخص نیست که آن بازیکن شش مامه پیش در چه شرایطی بوده است. اغلب خودشان و مدیربرنامه‌های‌شان اجازه نمی‌دهند که جلوی چشم ما تمرین کنند. ما دو بازیکن سال گذشته گرفتیم، اما آنها نپذیرفتند که با ریال قرارداد ببندند ما هم نمی‌توانستیم که با دلار قرارداد ببندیم.

جلالی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا مدیربرنامه‌های بازیکنان خارجی اجازه حضور آنها در تست‌ها را نمی‌دهند، گفت: اغلب اجازه نمی‌دهند که تست بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای جلالی! واقعیت با جوسازی خیلی فرق داره! لطفا واقع نگر باش!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج