جاباما
۷۵۰۸۰۰
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

خرید ساعت و موبایل از حساب مسافربرها

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری سارقی که با عابر بانک مالباختگان برای خود ساعت و موبایل خریده بود، خبر داد.

ایسنا: رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی از دستگیری سارقی که با عابر بانک مالباختگان برای خود ساعت و موبایل خریده بود، خبر داد.

سرهنگ فرهاد حیدری گفت: مدتی قبل شماری از رانندگان مسافربر به کلانتری گاندی مراجعه کرده و اعلام کردند که کارت عابر بانکشان به همراه رمز آن را برای حل مشکل یکی از مسافران به وی تحویل داده اند اما این فرد پس از ورود به بیمارستان دیگر باز نگشته و پس از دقایقی از کارتشان وجوه مختلفی برداشت شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری سارق در دستور ماموران کلانتری قرار گرفت، ادامه داد: رانندگان این خودروها در تحقیقات بعدی اعلام کردند که این فرد تحت عنوان مسافر سوار برخودروی آنان شده و با باز کردن صحبت و درددل کردن گفته که گیر مبلغ اندکی برای ترخیص یکی از نزدیکانش از بیمارستان است و با همین بهانه عابربانک و رمزش را از آنان گرفته است.

حیدری با بیان اینکه افرادی که با مسافر گفت و گو کرده بودند توانسته بودند چهره اش را به خاطر بسپارند، گفت: با راهنمایی رانندگان تصویری از چهره سارق تهیه و در اختیار مأموران قرار داده شد تا اینکه روز گذشته مأموران هنگام گشت زنی در مناطق احتمالی وقوع جرم، متوجه استمداد دو تن از شهروندان شدند که مدعی بودند سارق کارت عابر بانکشان را در پاساژ پایتخت مشاهده کرده و اکنون سارق در پاساژ حضور دارد.

رییس کلانتری ۱۰۳ گاندی با بیان اینکه ماموران در یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار دادند، گفت: این فرد به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد و گفت که جلوی بیمارستانی به عنوان مسافر سوار خودروی اشخاص شده و از رانندگان خواسته تا جلوی بیمارستان دیگری وی را پیاده کنند و در طول مسیر به روش های مختلف رانندگان را اغفال و اعتماد آنان را جلب کرده و کارت عابربانک و رمزشان را گرفته تا مشکلش را حل کند.

وی با بیان اینکه سارق پس از اخذ عابر بانک و رمز آن از در دیگر بیمارستان خارج می شد، گفت: این فرد با کارت عابر بانک و رمز رانندگان، گوشی و ساعت برای خود خریده بود.

رئیس کلانتری ۱۰۳ گاندی با اشاره به اینکه متهم از ۱۰ تن از رانندگان به همین شیوه سرقت و مبلغی حدود ۴۰ میلیون تومان سرقت کرده بود، گفت: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      اخه، کیی کارت شو به دیگری میده حتی خون گریه کنه،چقدر ساده خوب به حالا دستگیر شد، نجات پیدا کردن.دزد کثیف البته تواین جامعه عادیه.وقتی کار ،نباشه یا اگر باشه بخور ،نمیر هست . کسی تن بکار نمیده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج