۷۵۰۸۱
۸۵ نظر
۵۱۳۸
۸۵ نظر
۵۱۳۸
پ

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

اعتراض نیکی کریمی به افزایش جراحی های زیبایی میان بازیگران ایرانی و مصنوعی شدن قیافه های آنها، بهانه ای شد تا نظر چند بازیگر را درباره جراحی زیبایی جویا شویم. بازیگران خانم و آقا، جوان و پیشکسوت اغلب با افراط در جراحی زیبایی مخالفند.

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی





مجله تندرستی: اعتراض نیکی کریمی به افزایش جراحی های زیبایی میان بازیگران ایرانی و مصنوعی شدن قیافه های آنها، بهانه ای شد تا نظر چند بازیگر را درباره جراحی زیبایی جویا شویم. بازیگران خانم و آقا، جوان و پیشکسوت اغلب با افراط در جراحی زیبایی مخالفند ولی بعضی ها مثل بهنوش بختیاری و سپند امیرسلیمانی، نظرات متفاوتی دارند.

جراحی زیبایی بین بازیگران ایرانی به حدی رایج شده که دیگر حتی صدای نیکی کریمی بازیگر سینما را هم درآورده است. او در اعتراضی به بازار داغ لب ها، چانه ها و گونه های تزریق شده و کاشته شده توسط بازیگران اشاره کرده و گفته است: «بعد از دیدن فیلم «گذشته» و دیدن سیمای ساده «برنیس بژو» با خودم فکر کردم واقعا چه بر سر این جامعه آمده؟ بازیگری که فیلمش برنده اسکار است و اینقدر شانس کار در اروپا و هالیود را دارد و تازه شاید رقابت گسترده ای پیش رو دارد، با این سیمای ساده در فیلم ها حاضر می شود اما بازیگران ما برای زیبا دیده شدن در تنها گستره پیش رو یعنی سینمای ایران دست به هر کاری می زنند که تازه نتیجه اش قیافه ای مصنوعی و غیرعادی و غیرقابل باور است.» اما آیا هنرپیشه های ایرانی بیشتر از باقی هنرپیشه های دنیا جراحی می کنند؟

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

اگرچه آمار و ارقام مشخص و قابل استنادی وجود ندارد اما بعضی از صاحبنظران این حوزه معتقدند بازیگران هالیوودی مشهور هم کمتر از هنرپیشه های وطنی دست به دامان جراحی های زیبایی نمی شوند و چه بسا حتی بیشتر از همتایان ایرانی خودشان در فکر زیباتر شدن باشند اما چیزی که باعث تفاوت این دو دسته می شود، فرم و اجرای جراحی هاست.

در واقع خارجی ها خیلی ظریف و زیرپوستی جراحی می کنند؛ طوری که شما اگر عکس های قبل از عملشان را ندیده باشید، محال است بفهمید این آدم در چهره اش دستی برده ولی ایرانی ها آنقدر سر و شکل مصنوعی و غلو شده ای برای خودشان درست می کنند که تشخیص اینکه خانم بازیگر همان بازیگر آشنای قبل از جراحی پلاستیک است گاهی دشوار می شود.

با این وجود، دکتر سعید معیدفر، جامعه شناس معتقد است خاورمیانه ای ها، یعنی ایرانی ها، عرب ها و ترکیه ای ها بیش از جوامع غربی به جراحی زیبایی رو می آورند: «در اروپا آدم ها بسیار راحت از خانه خارج می شوند و حتی اگر ظاهرشان چندان زیبا نباشد، از این مسئله اصلا خجالت نمی کشند و راحت برخورد می کنند اما در ایران فرد می رود و جراحی می کند. در فیلم ها و حتی گزارش های خبری اروپایی هم همینطور است و بعضی از آنها با قیافه های عجیب و غریبی حاضر می شوند و احساس خجالت هم نمی کنند. چرا؟ چون خودشان را در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ممتاز می دانند، بنابراین دلیل اهمیت دادن بیش از حد در خاورمیانه، به خصوص در ایرانی ها تاخر در توسعه یافتگی در ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است؛ یعنی می توان گفت ما از شکل، در حال حرکت به سمت محتوا هستیم و این مدرن شدن در حال حاضر در شکل و ظاهر خودش را نشان می دهد.»

برای اینکه ابعاد ماجرا روشن تر شود ابتدا سراغ تعدادی از بازیگران وطنی رفتیم و نظرشان را درباره اظهارات نیکی کریمی پرسیدیم تا ببینیم آیا همکارانش نظرهای او را تایید می کنند یا نه.

هما خاکپاش

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

بهتر از هر کسی در عرصه هنر شخص گریمور است که به عمل های زیبایی و عواقب بعد از آن می تواند پی ببرد. یک گریمور حرفه ای به خوبی می داند که چه سختی ها و عوارضی بعد از عمل جراحی گریبانگیر یک بازیگر می شود. من تا به حال عمل زیبایی انجام نداده ام چون معتقدم چهره من را مردم همانگونه که هست پذیرفته اند. مردماستقبال و نظر خوبی در مورد بازیگرانی که جراحی بیش از حد می کنند از خود نشان نداده اند؛ هر چقدر هم که جراحان در کار خودشان ماهر باشند، به نظر من بهتر است افراد به خصوص قشر هنرمندان از اینگونهعمل ها پرهیز کنند چرا که خداوند به همه انسان ها زیبایی داده است.

فاطمه گودرزی

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

من خودمبه زیبایی صورت به خصوص پوست بسیار اهمیت می دهم چون اعتقاد دارم یک انسان سوای بازیگری در هر شغلی که هست باید به زیبایی خود اهمیت بدهد، ولی از آنجا که افراط در هیچ کاری پسندیده نیست من هم با این عمل های رایج بین بازیگران مخالف هستم و معتقدم سادگی خود می تواند بهترین زیبایی باشد.

مهدی امینی خواه

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

عمل های زیبایی بیشتر بین بازیگرهای خانم مرسوم است و آقایان کمتر نسبت به خانم ها به این کار می پردازند. من خودم بشخصه زیبایی را دوست دارم و همیشه سعی کرده ام با آراستگی جلوی دوربین ظاهر شوم ولی با گفته های خانم کریمی موافقم و به نظر من هم افراط در عمل های زیبایی برای یک بازیگر مناسب نیست.

سپند امیرسلیمانی

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

من در این مورد نظر خاصی ندارم چون هر کسی صلاح کار خودش را می داند. کسی از این کار خوشش می آید و مدام انجام می دهد ولی شخص دیگر اصلا معتقد به اینگونه عمل ها نیست. من نمی توانم قضاوت کنم و همیشه سعی کرده ام در اینگونه مسائل اظهارنظر نکنم.

بهنوش بختیاری

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

من وقتی بینی ام را عمل کردم برای خیلی ها آن زمان جای تعجب و سوال داشت و مدام سر زبان ها بود که بهنوش بختیاری بینی اش را عمل کرده است ولی در حال حاضر این اتفاق در بین عامه مردم و هنرمندان شایع شده است. ایرادی در این کار نمی بینم؛ به هر حال ما سوای اینکه یک بازیگر هستیم یک انسانیم. هر کسی هم میل به زیباتر شدن داردو این ذات انسان است. به نظر من مردم بیشتر باید به توانایی و شخصیت واقعی یک بازیگر توجه کنند تا اینکه بخواهند بدانند که فلان بازیگر چه عمل جراحی را انجام داده است.البته من هم با عمل های افراطی مخالفم ولی فی النفسه این کار را اشکال نمی دانم.

خاطره حاتمی

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

در مورد صحبت های خانم کریمی هنرمند خوب کشورمان مبنی بر رواج عمل های زیبایی بین هنرمندان به خصوص خانم ها، باید بگویم از دیدگاه منتعادل پایه و اساس هر کاری است. عمل زیبایی به خودی خود ایرادی ندارد ولی اگر از حالت تعادل خارج شود و به افراط تبدیل شود من هم با آن موافق نیستم. یک بازیگر به اعتقاد من باید چهره طبیعی و واقعی خودش را جلوی لنز دوربین به مردم نمایش دهد. البته تغییرات جزیی به منظور بهتر نمایان شدن بد نیست ولی اگر بازیگری بخواهد مدام این تغییرات را انجام دهد و چهره اش را از حالت طبیعی خارج کند، بله با نظر خانم کریمی موافقم.

جراحی زیبایی ستاره ها

اگرچه قرن ها از ابداع جراحی زیبایی می گذرد اما آنها در اوایل قرن ۲۰ برای کمک به مجروحان جنگ جهانی اول گسترش پیدا کردند. بر اساس آمار امروز تعداد جراحی های زیبایی غیرضروری بسیار زیاد شده است. خیلی ها معتقدند ستاره های سینما مقصرند

مایکل داگلاس

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

مایکل داگلاس تهیه کننده و بازیگر مشهور فیلم هایی مانند «ترافیک» تاکنون چند بار عمل کشیدن پوست صورت و تزریق بوتاکس انجام داده است.

شراره رخام

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

شراره رخام را معمولا به جای اینکه با بازی هایش بسنجند با تعداد عمل های زیبایی اش می سنجند؛ مانند جراحی بینی، پروتز لب و تزریق بوتاکس.

هلن میرن

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

بازیگر فیلم هایی مانند «ملکه» و «بازنشستگان فوق العاده خطرناک» تاکنون چند عمل جراحی زیبایی مانند لیفتینگ صورت، پروتز گونه، تزریق بوتاکس و جراحی فک انجام داده است.

هانیه توسلی

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

هانیه توسلی جزو بازیگرانی است که بینی اش را عمل کرده است. اگرچه این موضوع چندان جلب توجه نمی کند چون فرم کلی بینی اش به هم نریخته است.

جرج کلونی

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

جرج کلونی اعتراف کرده است که جراحی کشیدن پلک و بوتاکس انجام داده است؛ اگرچه بلافاصله حرفش را پس گرفته.

ناتالی پورتمن

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

بازیگری که در نوجوانی با فیلم «لئون» معروف شد و کارش را با موفقیت ادامه داده، جراحی زیبایی بینی، کاشت ابرو، تزریق بوتاکس و ژل و پروتز گونه انجام داده است.

میکی رورک

جراحی زیبایی در ستاره های ایرانی و خارجی

بازیگری که پس از افول با فیلم های «مرد آهنی ۲» و «یک بار مصرف ها» دوباره به سینما برگشت تاکنون چند بار عمل لیفتینگ صورت انجام داده است که خیلی هم بد از آب درآمده.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیندا

      فقط جورج کلونی عشقه

      عزیزم! همیشه جذاب ترینه بقیه به گرد پاشم نمیرسن این مرد تکه .

      پاسخ ها

      • علی

        لیندا بد جوری از تعرف کردی

      • لیندا

        از کسی که تعریفی باید تعریف کرد.جورجم که واقعا تعریفیه هرچی بگم کم گفتم.
        لطفا حسودی نکنید .

      • لیندا

        علی تو که میگی بدجوری ازش تعریف کردم !!!
        یکی رو بگو که از جورج خوش قیافه تر و خوش تیپ تر و جذاب تر باشه ؟! نه بگو دیگه ؟! اصلا داریم که بخوای بگی ؟نداریم .
        آقا جان خوش قیافه ترو دلبر تر از جورج نداریم پس خودتو خسته نکن .

      • DR BAHMAN7

        من هستم اصن جورج کلونی کیه؟

      • بدون نام

        لیندا، عشق جورج چشمت رو کور و عقلت رو برده! دیگه غیر از اون هیچ چیز زیبایی نمیتونی ببینی. حیف که اون ذره ای چنین احساسی به تو نداره!!
        لیندا! تو همیشه تنها خواهی ماند...

      • لیندا

        ااا راست میگی !!!!
        پیشگویی!!
        بابا پیشگو !!!!!
        البته از نوع 2 زاری اونم از نوع قلابی .
        بعدشم آخه آی کیو !جورج فعلا بنده رو نمیشناسه ولی وقتی من رو دید عاشقم میشه خوبم میشه حالا بیشتر از پیش بسوز.

      • بدون نام

        این لیندا همون مریم سراوانیه
        جرج کلومی رو میخواد، ایشاله بهش برسه

      • بدون نام

        حالا اگه کلونی نشد، انشاله اون آخریه : میکی رورک نصیبت بشه

    • لیندا

      یعنی عاشق جورج کلونی ام
      بی نظیره ...
      ایشون ذاتا خوش قیافه و جذاب هستند. بعدشم عزیز دلم حرفشو پس گرفته دیگه ! یعنی هیچ جراحی انجام نداده .اگه بر فرضم انجام داده باشه هیچ ایرادی نداره مهم این که ذاتــا دلرباست .
      خوش قیافه ترین و جذاب ترین مرد دنیــــا جورج کلونی عزیزمه .مردا اصولا چشم دیدن جورج رو ندارن خب البته حقم دارن طفلکا !چون مثل ایشون جذاب نیستن .

      پاسخ ها

      • مجتبی

        خوب بابا جورج مال تو ... دیگه چیزی هم مونده بگی . بد نیست منفیارم ببینی . اینام از جذابیت کامنتای توئه

      • لیندا

        معلومه که مال منه .
        منفیارم دیدم خب که چی ؟
        منفی یه عده آدم خشک مغزه دیگه چیکارش کنم .
        اصلا منفی ها رو کجای دلم بذارم ؟!
        N تا منفی ام بگیرم واسم مهم نیست. من حرف حق میزنم یه عده تحمل شنیدن ندارن منفی میزنن تاشاید سوزشون کم بشه .
        انقدر منفی بزنید تا بترکید .
        فقط جورج کلونی رو عشق است .
        خوش قیافه خوش تیپ جذاب وای هر چی بگم کم گفتم جون تو !

      • ستاره

        لیندا جان سلیقه ای هستش،چرا داغ میکنی!
        یکی از یکی خوشش میاد،اون یکی خوشش نمیاد!!!

      • maryam

        خودت زشت بودی دوست داشتی مردم حالشون از دیدنت بهم بخوره؟زیبایی یا زشتی قیافه هرکس دست خداست نه خود شخص.

      • لیندا

        ستاره جون من داغ نکردم .
        مریم خانم فکر میکنم شما منظور من رو درست نگرفتی !حرف شما بی ربط بود.

      • maryam

        نه آخه،گفتی درپبتای ایرانی.منم گفتم هر احتمالی وجود داره.فرض کن جرج کلونی زشت ترین آدم روی زمین بود اونوقت حتی حاضر نبودی یه ثانیه نگاش کنی.

      • لیندا

        نه مریم جون منظور من چیز دیگه ای بود.

    • لیندا

      هیچکس جذابیت جورج کلونی رو نداره .
      فقط جورج کلونی.
      واقعا لقب پادشاه هالیوود برازنده ی این مرد دوست داشتنیه .

    • لیندا

      وای چقدر لبخندش ملیح. عزیییییییییییییزم

    • لیندا

      وای چه لبخند ملیحی عزییییییییزم

      پاسخ ها

      • dodab

        داغونی به خدا....

      • لیندا

        ای بابا شماها چرا اینجوری میکنید ؟
        چرا چشم دیدن عاشق جورج کلونی رو که من باشم ندارید؟
        اگر عاشق درپیتای ایرانی بودم خوب بود لابد؟
        برید بابا .خودتون داغونید با این طرز فکراتون .

      • لیندا

        dodab جون خودت داغونی لطف کن منو عین خودت نبین دیگه. آفرین .

      • بدون نام

        مثله اینکه بدجور اسیرشی! :))))))

      • مجتبی

        خانم لیندا خدا شفات بده ... مثله اینکه شوهر گیرت نمیاد

      • لیندا

        باز گفت خدا شفات بده !!!!
        من که طوریم نیست .شفا میخوام چیکار.من جورج کلونی رو میخوام .
        در مورد شوهرم چرا گیر میاد خوبشم میاد منتهی هر کسی لیاقت منو نداره .بنده هم مشکل پسند هستم و زن هرکسی نمیشم . یک کلام ختم کلام فقط جورج لیاقت منو داره .بهش میرسم شک نکن .

      • لیندا

        بعدشم من ازدواجم کنم تمام هوش و حواس و قلب و روح و روانم پیش جورج عزیزمه .خب وقتی من عاشق یه مرد دیگه هستم پس این ازدواج به چه درد میخوره؟
        اونی که با من ازدواج می کنه گناه داره خب .برای همین من باید فقط با خود جورج ازدواج کنم واااااای نمیذارم آب تو دلش تکون بخوره .حالا ازدواجم نشد خب با کمال میل باهاش دوست میشم .تا الانم یه کارایی کردم منو دست کم نگیر .
        هر چند اختلاف سنی زیادی با جورج جونم دارم ولی سن و سال کیلو چنده!! مهم خود جورج که عشقه.

    • حسین

      حقیقت اینه که هرکس دوست داره زیباتر به نظر برسه وکسی فکر نمی کنم در این موضوع شک داشته باشه (وخود خداوند متعال هم اشاره کرده که زیبایی را دوست دارد) . ولی مسئله ای که زیاد در جامعه بغرنج شده این حالت وسواسی و یک نوع حالت بیمارگونه است که متاسفانه شاید درصد قابل توجه ای از همه ی عزیزانی که در جامعه جراحی های زیبایی می کنندویا تیپ های کمی عجیب غریب که می زنند شاید اگر کمی با آرمش ودور از هیجان ها ی کاذب به این مسئله نگاه کنند بسیاری از این آدم ها زیبا هستند و واقعا شاید بدون این جراحی ها علاوه بر زیبایی ذاتی شان یک نوع حالت معصومیت هم دارند که متاسفانه در بسیاری از موارد جراحی آن حالت طبیعی ودوست داشتنی خود را از دست می دهند. امیدوارم هر کس درهمه ی موارد کاری که انجام می دهد به صلاح وبهبود کیفیت زندگی اش بینجامد

    • بدون نام

      منم شبیه جرج کلونی هستم البته همه این عقیده رو دارن ، قابل توجه خانم لیندا

      پاسخ ها

      • لیندا

        جون من ؟؟؟
        فک کنم باهات شوخی کردن .

      • لیندا

        عزیزم حالا شما جدی نگیر همه باهات شوخی کردن لابد !

      • kasra

        شیوه جدید مخ رنی

    • شهرام

      ايندا جون حالت خيلي خيلي خرابه!!!!!
      خودتو به يه روانشناس نشون بده!!!!

      پاسخ ها

      • لیندا

        نه اتفاقا حالم خیلی هم خوبه نیازی هم به روانشناس ندارم .اگر خدای ناکرده حالم خراب بود که این حرفهارو نمیزدم .
        بعدشم چرا باید به روانشناس مراجعه کنم ؟کجای کار من ایراد داره ؟
        آخه شماها چرا انقدر چرت و پرت میگین خجالت نمیکشین واقعا؟؟؟
        خود شماها از اساس حالتون خراااااابه .

      • لیندا

        ببینم شهرام یعنی تو میخوای بگی جورج جذاب نیست ؟وای خدای من !!!! تو دیگه کی هستی !
        حال خودت خرابه .

      • لیندا

        اتفاقا چون حالم خوبه و سالمم عاشق جورج کلونی ام .
        اگر دور از جون چیزیم بود عاشق درپیتای ایرانی میشدم نه جورج.حالا فهمیدی که حالش خرابه ؟خب معلومه امثال تو

      • مینا به لیندا

        یه کم دیگه فکر کن شاید چیز دیگه ای هم به ذهنت رسید!پایین هر کامنتی صدتا کامنت گذاشتی،خب همه رو یه جا بنویس دیگه ...هی میری فکر میکنی هی میای جواب میدی معلومه که حالت بدجور خرابه...میخوای بریم برات خواستگاری؟

      • لیندا

        یه کلمه حال خراب! یاد گرفتن طوطی وار عین عروسک کوکی تکرار می کنن .حرف جدید بلد نیستین ؟؟بابا یه ذره خلاقیت به خرج بدین .زشته به خدا.
        تو فعلا یه شوهر واسه خودت پیدا کن ترشی خانم :))) خواستگاری رفتن واسه من پیشکش.

      • بدون نام

        خدایا خودت همه ی مریضارو شفا بده.این کارش از دوا و دکتر گذشته.

    • محسن

      هلن میرر تو یه ممطلب قبلیتو تو کمپین مخالفان جراحیه زیبایی بود طرف رد کرده فک کنم

    • خردادي

      باشه بابا ليندا خانم . فهميدم تو عاشقشي ! خودتو نكش لطفا .

      پاسخ ها

      • لیندا

        قربون آدم چیز فهم .آره واقعا عاشقشم .
        وای دوست دارم باهاش ازدواج کنم .
        البته خودش گفته که دیگه هیچوقت ازدواج نخواهد کرد.ولی خب میتونیم با هم دوست باشیم.تازه من مطمئنم اگر منو ببینه و بشناسه حرفش رو پس میگیره و با من ازدواج می کنه .

      • بدون نام

        لیندا حالمو بهم زدی واقعا...آخه دختر انقدر سبک؟!

      • farhad

        لیندا خانوم......یکم واسه خودت نوشابه باز کن

      • لیندا

        بابا قدیس!!!! بابا سنگین !!!!!
        ببین همین که تو مثلا سنگینی بسه !!!!
        من اینم حالا شما میخوای اسمش رو بذار سبک یا هر چیز دیگه .
        من حرف بدی نزدم شما کلا حال خرابی .

      • لیندا

        ای بابا!! آخه چرا اسم صداقت رو میذارید نوشابه باز کردن ؟!نه واقعا چرا ؟!

      • DR BAHMAN7

        امیدوارم نبینه و نشناسه که یه وقت بدبخت نشه با این دیوونگی های شما اونور آب خانوم های بی حجابی هستن که اخلاق و رفتارشون از شما هم سنگین تره این رفتاری که شما الان دارید در شأن یه خانوم ایرانی نیست از مدیران سایت تقاضا دارم اینجور نظرات مسخره و حال بهم زن منتشر نکنن

      • لیندا

        جمع کنید بابا !
        حالا واسه من تیریپ برداشتید !
        کجا ی دنیا ابراز علاقه و دو ست داشتن و اقعی جرم و گناهه ؟! هر چند از شما مغز فسیل ها بیش از اینم نمیشه توقع داشت.
        شان زن ایرانی !!!!!شما انگار تو جامعه زندگی نمی کنی !!! و کلا از همه جا بی خبری .
        آره مثلا شان زنهای ایرانی هم دیدم که تا میرن اونو ر آب خودشونو گم میکنند مث دلقک آرایش های غلیظ میکنند و لخت میگردند تا محض رضا خدا بهشون توجه شه !با رفتارهایی به شدت اگزجره فریادمیزنند:توروخدا! ما را تماشا کنید!
        اگر این شان من نمیخوام! ارزونی خودتون .
        بعدشم امیدت از الان نا امیده .چون دارم کارام و جور می کنم که بالاخره جورج و ببینم .
        نترس جورج بدبخت نمیشه بلکه با وجود من خوشبخت ترم میشه کجای کاری ؟
        تو به فکر بدبختی خودت باش .
        برای مدیر سایتم تعیین تکلیف نکن .خودش کارشو بلده .انقدرم حرص نخور می افتی سکته می کنی .

    • حامد

      لیدا بپا از دست نری یوقت اونوقت جورج کلونی دق میکنه

      پاسخ ها

      • لیندا

        حواسم هست .بعدشم خدا نکنه جورج جونم دق کنه زبونت گاز بگیر .

    • bahram

      Man mimiram vase natali portman
      Khanoommoon yad begiran zibai yani chi!!!
      Adam dokhtaraye kharejio mibine keyf mikone

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا که! غرب زدگی به معنای واقعی کلمه! جذابیت دخترای شرقی اصلا با غربی ها قابل قیاس نیس! واقعا که......

    • dodab

      میگم تااین لینداخانم ازدست نرفته پاشیم هممون بریم واسش خواستگاری خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • لیندا

        این جناب یا خانم dodab توهم بامزگی دارن شما جدی نگیرید.
        ضمنا من نیازی به شماها ندارم شماها خودتون خیلی وقته از دست رفتین منتها خبر ندارین طفلکای بیچاره !باید یه فکری به حال خودتون کنید .

      • بدون نام

        منم باهات میام که تنها نری خواستگاری واسه لیندا جون خوبیت نداره داماد بفهمه لیندا جون بی کس و کاره حالا لیندا جون چی داری مهریه چند باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • طغرل ایرادپرور

      میگم چرا از 2تا کشور مختلف کامنت میده این لیندا؟؟!!

    • ابراهیم

      کاش ما هم یه نفر داشتیم مثله لیندا خانم که ازما هم تعریف کنه!!

      خوش به حال جورج کلونی

      پاسخ ها

      • لیندا

        مرسی ابراهیم .

    • لیندا

      جورج جونم فدایی داری .خیلی میخوامت .
      وقتی بهت رسیدم و باهات ازدواج یا حالا دوس شدم .قیافه کاربرای این سایت عجیب دیدنی میشه .اندکی صبر سحر نزدیک است .

      حالا می بینید dodab کاربر مجتبی شهرام و...!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایا خودت همه ی مریضارو شفا بده.این کارش از دوا و دکتر گذشته

    • DR BAHMAN7

      در ضمن تا یه مدت عکسی از جورج کلونی پخش نشه بهتره بعضیا یه وقت هیجان زده میشن دیونه بازیاشون گل میکنه و همچنین مطلبی یا عکسی از خانوم سوسول آمریکایی "جاستین بیبر" منتشر نکنین ما خوشمون نمیاد

      پاسخ ها

      • لیندا

        آخه تو چرا چشم دیدن عکس خوشگل جورج جون منو نداری ؟هان ؟ چرا چشم دیدن هیجان عاشقاش رو نداری؟!
        چطوره عکس امثال تو رو بذاریم ! اون وقت آمار بازدیدکنندگان سایت میره پائین .شایدم اصلا بازدید نداشته باشه .بعد خودت دپرس میشی از ما گفتن بود.:))

    • جورج کلونی

      خیلی از قیافم بدم میاد . ای کاش شبه پسر های ایرونی بودم. ولی زن ایرانی نمیگرفتم ایشه

      پاسخ ها

      • لیندا

        پسرهای ایرانی از اینکه حتی یک دهم جذابیت جورج کلونی رو ندارن دارند دق می کنن .
        جورج ماشالله هزار ماشالله 52 سالشه ببینید چقدر خوش قیافه و جذابه .ولی شما چی ؟
        بدبختا( پسرهای ایرانی رو عرض می کنم )میرن ابرو بر می دارن .دماغ گندشون عمل می کنن آرایش می کنن تا شاید یکم جلب توجه کنن !!ولی زهی خیال باطل .
        نه تنها جلب توجه نمی کنن بلکه منفورتر میشن.

      • لیندا

        البته بگما به جورج جونم اصلا نمیاد 52 سالش باشه !!!!کم سن و سال تر از سن واقعی خودش به نظر میاد .ماشالله هزار ماشالله جوونه .

    • حمید

      ای بابا! تو همه نظرات که اسم لینداست. این کلونی کیست که لیندا دیوانه، دیوانه اوست؟!

      پاسخ ها

      • لیندا

        شما احتمالا تو یه کره دور افتاده از زمین زندگی می کنی .وگرنه کیه که جورج جون من رو نشناسه و ندونه چه جیگریه .

    • Baran

      ليندا خيلى لوس و جفنگى اَى ى ى ى چندش

      پاسخ ها

      • لیندا

        حالا هر داغونی به خودش اجازه اظهار نظر میده !!ملت رو باش!

    • کاربر

      بسی خندیدیم....

      پاسخ ها

      • لیندا

        بسی بخند !!! ولی بدون بعد از هر خنده ای گریه ای است .

    • یاسی

      لیندا بعد از خوندن نظرات واقعا حالت تهوع گرفتم
      واسه جلب توجه روشهای بهتری وجود دارهاااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • مینو

      وافعت خنده داره..... یکی خانم لیندا رو از برق بکشه .
      از خداوند برای همه بیماران روحی جسمی مغزی خصوصا مجازی شفای عاجل طلب می کنم.
      آمین بگید لطفا

    • zzzzzzzzzzzzzz

      وای لیندا خانم حالمونابهم زدی بسه دیگه شورشادرآوردی جورج تاحالاکه ازدواج نکرده برااینکه کسیاقبول نداره بعدبیادتوایرانی....رابگیره؟؟؟؟؟

    • لیندا

      این جورج کلونی عجب جذابیتـــــی داره .
      آخ قلبم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لیندا جان کاملا از طرز صحبتاتون مشخصه که از خانواده مرفهی نیستین پس دختر خوب از فکرو خیال بیا بیرون .چجوری میخوای بری پیش جرج که بخواد تورو ببینه و عاشقت شه و اینکه خیلی بهتر از شما دور وبرشن که شما دیده نمیشی دختر...البته فکر میکنم شما بیشتر 15 سالت نیست که اگه اینطوریه 1-2سال دیگه به حرفات و طرزفکر الانت میخندی و اگه بزرگتری با یه مشاور صحبت کن ...متاسفم واسه خانواده هایی که انقدر دخترشون رو محدود میکنن و نمیذارن با پسرای دیگه برخورد و تعامل داشته باشن که دخترشون عاشق بازیگرو خواننده میشه و تماما تو رویا سیر میکنه

      • zzzzzzzzzzz

        وای انگارخیلی بیکاری هرکس نظرمیده فوری جواب میدی

      • لیندا

        هر جور دوست داری فکر کن .
        تو که خیلی کار داری اینجا چیکار می کنی ؟!!!!!
        من دغدغه ام رسیدن به جورج کلونی .شما که تو زندگیتون یه عالمه دغدغه دارید برید به کار و زندگیتون برسید .با من چیکار دارید ؟

    • ماریه

      لطفا اقایون محترم،جذاب و خوش تیپ ایرانی دهن به دهن یک دختر خشک مغز غرب زده نکنید. اون حق نداره به مردهای رشید ایران توهین کنه. تو ایران خودمون هم دخترش وهم پسرش می ارزن به صد تا از این کافرها . چشم بعضی ها کوره نمیبینه

    • بدون نام

      این لیندا وجود خارجی داره؟؟؟؟حس میکنم یکی داره سرکارمون میذاره

    • ملیس

      این بازیگرای ایرانی همشون زشتند

    • abbas

      سلام لیندا جونم یادمه 2هفته پیشم بهت گفتم من خیلی شبیه جورج کلونی هستم با این تفاوت که من یه ایرانی هستم و فارسی صحبت میکنم برا بار آخر میپرسم بیام خواستگاری ؟؟؟
      شانس یه بار میاد در خونه آدم

    • بدون نام

      درسته كه خانم نرگس محمدي قصد اذدواج با فردي به نام سيروس ع داره

    • بدون نام

      من نمیدونم جورج کلونی چی داره سنش که بالاست بعدعکساشم نمیشه نگاه کرد اه اه اه اه اه

    • امین

      مملکت نیس دیونه خونس دختره 15 سالمون عاشقه مرد ۵۰ ساله اون وره آبی شده . آخه عزیزم قشنگم اولن که اون هم سنه پدر بزرگته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج