۷۵۰۸۹۷
۴ نظر
۵۰۲۹
۴ نظر
۵۰۲۹
پ

جزئیات حادثه انفجار در فروشگاه در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز جزئیات حادثه شب گذشته انفجار فروشگاه در "فرهنگ شهر" اهواز را تشریح و از افزایش تعداد مجروحان به ۱۰ نفر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز جزئیات حادثه شب گذشته انفجار فروشگاه در "فرهنگ شهر" اهواز را تشریح و از افزایش تعداد مجروحان به ۱۰ نفر خبر داد.

علی تراب پور در گفتگویی اظهار کرد: ساعت ۲۰:۲۰ شب گذشته (۳ مردادماه) با تماس شهروندان خبر تهدید به خودکشی یک مرد در منطقه فرهنگ شهر اهواز اطلاع رسانی شد.

وی افزود: بی درنگ تیمهای امداد و نجات و اطفای حریق از ایستگاه پردیس به محل حادثه اعزام شدند.

تراب پور گفت: طبق اعلام فرمانده تیم عملیاتی حاضر در محل، شخصی با هویت معلوم پس از مشاجره با اهالی خانواده خود با تهدید به خودکشی به یک باب ملک تجاری لبنیاتی خود وارد شده و پس از قفل کردن درب فروشگاه، اقدام به باز کردن شیرگاز درون فروشگاه کرده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: فرمانده تیم عملیاتی به منظور کنترل وضعیت و منصرف کردن شخص به درب فروشگاه نزدیک می شود که متاسفانه فردی که قصد خودکشی داشته با روشن کردن فندک همراه خود موجب انفجار محل می شود.

وی ادامه داد: بر اثر انفجار مغازه ۱۰ نفر مصدوم شدند که ۶ نفر از جمله خود فردی که قصد خودکشی داشت، فرمانده تیم عملیاتی آتش نشانی و تعدادی از شهروندان مصدوم جهت درمان به بیمارستانهای گلستان و سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز اعزام و چهار نفر از شهروندان به صورت سرپایی در محل توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ پانسمان و درمان شدند.

تراب پور بیان کرد: این حادثه به دلیل فداکاری و رشادت فرمانده تیم عمل کننده که با به خطر انداختن جان خود از بروز تلفات جانی شهروندان جلوگیری کرد، هیچ مورد فوتی در بر نداشته است.

وی افزود: بیشترین آمار مجروحین این حادثه مربوط به شهروندانی بود که به دلیل عدم توجه به هشدارهای عوامل انتظامی و امدادی، به صحنه حادثه نزدیک و با بروز انفجار، دچار مصدومیت شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در این حادثه بر اثر شدت انفجار به یک باب مغازه همجوار خساراتی وارد و همچنین شیشه های منازل تعدادی از همسایه‌ها شکسته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای تراب پور مگه شهر شما مسئول حوادثی یا کسی نیست که یک خروجی موثق خبر داشته باشه ؟ صبر میکنید ببینید نتیجه وبازخوردش چیه یه خبر ! از انبار کاه که نمیخواید سوزن پیدا بکنید و نیم ساعت بعد تعداد مصدومین مشخصه چرا دیشب چهار نفر اعلام کردید!؟ ضمنا فرمانده تیم عملیاتی اگر رفته جلو و نیروهای امدادی و انتظامی عقب تماشاچی بودن ،! ماشین اب پاش رو میگرفتید طرفشون تا بچه ها برن عقب، مثل مواقعی دیگه که متفرق میکنن!!یک ساعت طول میکشه تا فضای آلوده به گاز در حد انفجار برسه وقتی یک روانی تهدید میکنه ، البته اگه گفته هاتون درست باشه باید کارشناس حوادث وروانشناس بره جلو تا شاید متقاعد بشه و نباید در اوج خشم فقط بفکر نجات یک نفر بود ! بحال خودش رهاش میکردید تا دچاز خفگی گاز شود.

    • بئ نام

      آخه چه فرمانده عملیات رشادتی انجام داده؟ اون یاره که مغازه رو منفجر کرده.

    • رادین

      میشه آقای تراب پور توضیح بدن که فرمانده عملیات چکار کردن که باعث نجات جان مردم شدن ؟؟؟ فرمانده گرامی که نرسیده به در فروشگاه با انفجار مواجه و مصدوم شد خود فردی که داخل بوده هم نمرده چرا الکی جو میدید در رشادت فرمانده شکی نیست ولی الکی دروغ نگید

    • رز

      این نرها مرگشونم دردسره خوب برو چند تاقرص بخور بمیر دیگه خانوادتم راحت شن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج