۷۵۰۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

در تیتراژ فیلم «شیش و بش»

«گلزار» به نویسندگان «قهوه تلخ» پیوست

«محمدرضا گلزار» تلاش می کرد به عنوان نویسنده در ساخت «شیش و بش» کمک کند و همکاری خوبی با هم داشتیم و در تیتراژ نام او به عنوان نویسنده در کنار «پیمان قاسم خانی» و «خشایار الوند» (یکی از نویسندگان سریال قهوه تلخ) به عنوان بازنویسان نهایی فیلمنامه ثبت شد.

«محمدرضا گلزار» تلاش می کرد به عنوان نویسنده در ساخت «شیش و بش» کمک کند و همکاری خوبی با هم داشتیم و در تیتراژ نام او به عنوان نویسنده در کنار «پیمان قاسم خانی» و «خشایار الوند» (یکی از نویسندگان سریال قهوه تلخ) به عنوان بازنویسان نهایی فیلمنامه ثبت شد.

بهمن گودرزی افزود: پروسه نگارش و بازنویسی فیلمنامه «شیش و بش» نسبت به فیلمنامه فیلم‌های دیگر کمی متفاوت بود و زمان طولانی‌تری صرف بازنویسی نهایی آن شد.

وی ادامه داد: فیلمنامه ابتدایی با نام «ساندویچ سرد» از آنجا که چاله و چوله‌های زیادی داشت، قرار شد توسط پیمان قاسم خانی بازنویسی شود در میانه راه خشایار الوند هم به کمک قاسم خانی به بازنویسی فیلمنامه پرداخت.

گودرزی با بیان اینکه بازنویسی این فیلمنامه در میانه راه ایده آل بود اما در نهایت مشکلاتی داشت، خاطرنشان کرد: در میانه کار بازنویسی فیلمنامه قرار شد «محمدرضا گلزار» به عنوان بازیگر در این فیلم حضور داشته باشد. در این زمان این بازیگر فیلمنامه‌ای را که در دست داشت به من ارائه کرد و در نهایت با تلفیق این دو فیلمنامه به فیلمنامه «شیش و بش» رسیدیم و در تیتراژ فیلم نام محمدرضا گلزار به عنوان نویسنده و نام پیمان قاسم خانی و خشایار الوند به عنوان بازنویسان نهایی فیلمنامه ثبت شد.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا «شیش و بش» خواهد توانست جای فیلم پر فروش «ورود آقایان ممنوع» در اکران را پر کند، تصریح کرد: به هر صورت ما امیدوار هستیم که فروش خوبی داشته باشیم، آنچه مسلم است این که هیچ فیلمی بی مخاطب ساخته نمی شود. همه امیدوارند ایده آل ترین فروش را داشته باشند، دورخیز ما هم این است که نسبت به فیلم رامبد جوان فروش بهتری داشته باشیم ولی در سینما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

«گلزار» به نویسندگان «قهوه تلخ» پیوست

وی در مورد آنونس فیلم اظهار داشت: یک ماه و نیم است که در سالن‌های فیلم «ورود آقایان ممنوع» با توجه به یکی بودن سالن ها پخش آنونس ساخته حسین شهباززاده با تعداد ۶۰ کپی در سالن های مختلف کشور شروع شده است.

این کارگردان که «شیش و بش» نخستین ساخته بلند سینمایی اش است، افزود: پوسترهای فیلم هم از زمان اعلام زمان اکران فیلم نصب شده و حدود سه هفته است که آگهی های مطبوعاتی فیلم شروع شده است بیلبوردهای فیلم از هفته آینده در خیابان های شهر نصب می شود.

وی با ذکر این مطلب که تمام برنامه های اکران از دو ماه قبل انجام شده و همین موضوع تبلیغات این فیلم را نسبت به فیلم‌های دیگر با آرامش بیشتری همراه کرده، ادامه داد: به لحاظ تدوین تغییری در فیلم ایجاد نشده و فیلم با همان تدوین نهایی خانم مستانه مهاجر برای دریافت پروانه نمایش فرستاده شد و به غیر از یکی دو مورد اصلاحات کوچک موردی وجود نداشت.

گودرزی در پاسخ به افرادی که این حدس زده اند این فیلم جزء فیلمفارسی‌ها باشد، بیان کرد: فیلم تا چند روز دیگر اکران می‌شود و دوستانی که چنین نظری دارند باید فیلم را در سینما ببینند و بعد نظر دهند که این فیلم فیلمفارسی است یا فیلمی کمدی.

«شیش و بش» یک کمدی است که محمدرضا گلزار ، امین حیایی ، آنا نعمتی ، بیتا فرهی ، میرطاهر مظلومی ، شهنام شهابی ، تانیا جوهری و رضا رشیدپور در آن بازی کرده ‌اند.

این فیلم روایت برخی از انسان‌هاست که می‌اندیشند بسیار زرنگ‌اند اما در این وادی خبر ندارند که آدم‌های زرنگ همیشه دو جفت کفش پاره می‌کنند. «شیش و بش» فیلمی است درباره دنیای رفاقت.

این فیلم از جمله اکران های عید فطر است که در گروه سینمایی قدس پس از اکران فیلم «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی به نمایش درمی آید.

منبع: سینما پرس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

«گلزار» به نویسندگان «قهوه تلخ» پیوست


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • raha

      سلام .خدمت شما هنرمند بسیار بسیار خوشتیپ.موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج