۷۵۰۹۴۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

نکونام: ذوب آهن را اسیر خودمان کردیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید شرایط بازی در لیگ برتر متفاوت است اما بازیکنانش در بازی اول نمایش خوبی داشتند.

ایسنا: جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پنج‌شنبه شب پس از باخت تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری، گفت: امروز تیم ذوب‌آهن لذت یک فوتبال خوب را برد چون حضور پرشور هواداران قائمشهر باعث شد که بازی بسیار خوب و جذاب شود. ما قطعا بهترین طرفداران لیگ را داریم و این موضوع برای من خوشحال‌کننده است. ان‌شاءالله که قدران زحمت‌های آن‌ها باشیم و بتوانیم لطف آن‌ها را جبران کنیم.

او درباره عملکرد داوری گفت: داور امروز عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای داشت و به جز یک صحنه به نظرم توانست بازی را خوب مدیریت کند.

نکونام در ادامه گفت: شرایط بازی کردن در لیگ یک با لیگ برتر کاملا متفاوت است. ما در این بازی ۱۰ بازیکن لیگ یکی داشتیم و فقط دو بازیکن تجربه بازی در لیگ برتر را داشتند. علاوه بر بازیکنان مصدوم‌مان‌ نباید این انتظار را داشت که ما در همین بازی اول بتوانیم به عنوان یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر عمل کنیم. قطعا زمان می‌برد تا بتوانیم با شرایط لیگ برتر هماهنگ شویم و بتوانیم بازی‌های بهتری ارائه دهیم. ما امروز مقابل ذوب‌آهنی بازی کردیم که بسیار فوق‌العاده بازی می‌کند و واقعا به امید نمازی تبریک گفت که چنین تیم خوبی را جمع کرده است اما حقیقتا ما امروز این تیم را اسیر خودمان کردیم اما اشتباهات جزئی ما باعث شکست‌مان در این بازی شد.

وی در ادامه گفت: تاکتیک ما در این بازی استفاده از دو هافبک دفاعی و ایجاد یک شرایط آزاد در وسط زمین بود که بتوانیم از ضد حملات نهایت استفاده را ببریم. ما در ۱۵ دقیقه اول بسیار خوب عمل کردیم و دو موقعیت بسیار خوب برای گلزنی داشتیم اما وقفه‌ای که بعد از یک ربع اول بازی به وجود آمد باعث شد تا آن شوق و انگیزه بازیکنان تیم کاسته شود. در کل اتفاقاتی که در این بازی افتاد نهایتا به ضرر ما ختم شد و باعث شکست تیم‌مان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا یا شکرت .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج