۷۵۱۰۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شاو: چاق نیستم، استخوان‌بندی‌ام درشت است

لوک شاو، دفاع چپ منچستریونایتد که در فصل پیش روی لیگ برتر جزیره آخرین فرصت برای اثبات خود را در اختیار خواهد داشت می‌گوید هیچوقت آمادگی بدنی خود را از دست نداده و معتقد است شکل و شمایل بدنی‌اش شبیه وین رونی کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس است.

ورزش سه: لوک شاو، دفاع چپ منچستریونایتد که در فصل پیش روی لیگ برتر جزیره آخرین فرصت برای اثبات خود را در اختیار خواهد داشت می‌گوید هیچوقت آمادگی بدنی خود را از دست نداده و معتقد است شکل و شمایل بدنی‌اش شبیه وین رونی کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس است.

شاو انگلیسی از زمانی که ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۶ به جای لویس ون خال هلندی روی نیمکت مربی‌گری یونایتد نشست، تا امروز نتوانسته جایگاه خود را به عنوان یکی از بازیکنان فیکس یونایتد تثبیت کند. این مدافع سابق ساوتهمپتون در فصل گذشته‌ی لیگ برتر تنها در هشت مسابقه از آغاز به میدان رفت.

گفته می‌شود مشکل اضافه‌وزن و رژیم غذایی نامناسب از دلایلی بوده که باعث شده شاو نتواند در اولدترافورد نظر مثبت مورینیو را به خود جلب کند. به همین خاطر است که مورینیو ترجیح داده به جای او از اشلی یانگ در پست دفاع استفاده کند.

اما لوک شاو ۲۳ساله که یک سال از قراردادش با یونایتد باقی مانده از فیزیک بدنی خود دفاع کرده و درحالیکه در آستانه‌ی فصل جدید، یک دوره‌ی تمرینی فشرده و دشوار آمادگی جسمانی و بدنسازی را در دوبی پشت سر گذاشته، می‌گوید برای امضای یک قرارداد جدید با یونایتد آماده است.

شاو گفت:" مردم فکر می‌کنن من چاق و گنده هستم ولی فیزیک بدنی من به صورت طبیعی، این شکلی است. مردم می‌توانند بگویند چاق هستم ولی من بدن خودم را بهتر می‌شناسم. البته شکی نیست که من همیشه بزرگ به نظر می‌رسم چون استخوان‌بندی درشتی دارم. اگر بخواهم مثال بزنم، چیزی مثل بدن وین رونی".

شاو در ادامه گفت:" با همه‌ی این حرفها کلی کار کردم و زحمت کشیدم، نه برای منتقدین. نه، برای اینکه خودم دلم می‌خواست در اوج آمادگی بدنی باشم".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج