۷۵۱۱۹۰
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

آیت الله حسینی بوشهری:

مسئولین، اقتصاد مقاومتی را جدی‌تر بگیرند

امام جمعه موقت قم با اشاره به تجلیل مقام معظم رهبری از موضع گیری‌های مقتدرانه رئیس جمهور در برابر آمریکا، عنوان کرد: درخواست مقام معظم رهبری اینست که از زبان مسئولان مملکت "اقتدار ایران" جاری باشد.

خبرگزاری ایسنا: آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس قم گفت: من می‌دانم شرایط فعلی موجب دغدغه‌مندی علما، بزرگان، بازاریان و مردم شده است، اما وقتی پای سخنان سکان دار انقلاب می‌نشینیم، احساس آرامش می‌کنیم.

امام جمعه موقت قم با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری به نقل قولی از ایشان پرداخت و گفت: ایشان گفتند شرایطی که امروز در کشور داریم خطیر است، اما بحرانی نیست و ما بن بست در کشور نداریم.

مسئولین، اقتصاد مقاومتی را جدی‌تر بگیرند

نماینده‌ی مردم بوشهر در مجلس خبرگان با بیان تجلیل مقام معظم رهبری از موضع گیری‌های مقتدرانه رئیس جمهور در برابر آمریکا مبنی بر اینکه اگر آمریکا جلوی صادرات نفت مارا بگیرید، کس دیگری هم نمیتواند نفت صادر کند، اضافه کرد: درخواست مقام معظم رهبری اینست که از زبان مسئولان مملکت "اقتدار ایران" جاری باشد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در وزارت خزانه داری ستاد تحریم علیه ایران دارند گفت: ستاد مبارزه با تحریم باید جدی کار کند.

وی با تذکر به اینکه نسبت به بعضی مسائل باید پیش از وقوع آن تدبیری اندیشید، اظهار کرد: من با صراحت اعلام می‌کنم نباید در خرمشهر و آبادان و بوشهر ما و مناطق دیگر مردم بخاطر آب اعتراض کنند، کاری که میشد پیش از وقوع آن تدبیری کرد که البته بعدا شد.

امام جمعه موقت قم با بیان اینکه مسئولین ما باید اقتصاد مقاومتی را جدی‌تر بگیرند، تصریح کرد: اگر اقتصاد مقاوتی محقق شود، تلاش دشمن برای تحریم‌ها بی نتیجه می‌ماند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      هیچی از نظر اینا در خطر نیست اقتصاد مقاومتی کجا بود ولی بزرگانم مردم نمیبینن

    • سید

      همین که گفتند آقا راننده اسنپ میشه که به مردم کمک کنه رو میگین دیگه،احساس آرامش هم داره ،واقعا

    • مردم

      اسلحه دستش؟؟

    • بدون نام

      ما اقتصاد مقاومتی را با گوشت و پوستمون کاملا حس کردیم ولی چیزی ازش نفهمیدیم میدونید چرا زیرا عده ای دارن با فقر و نداری و گرونی و هزاران درد دیگه دارن میسازن ولی عده ای در این اشفته بازار به ثروتهای نجومی میرسن و مسولین محترم کشور در ویلاهای چند ده ملیاردی و خوش اب و هوا با بهترین امکانات روز دنیا و سوار بر خودروهای لوکس دارن زندگی میکنن . حرف ملت اینه که اگر قرار بر پیروزی بر استکبار جهانی و خودکفایی و اقتدار کشور هستش همه با هم باید با سختیها کنار بیاییم نه این که اکثریت مردم تو غقر وفلاکت و استرس باشن و عده ای معدود بهترین ناز و نعمت . بی عدالتی را نمیشه تحمل کرد

    • بدون نام

      مردم دارن میبینن تعدادی از مردم سوار بر لوکس ترین خودروهای روز دنیا با قیمتهای نجومی ، خرید گوشت ارگانیک به قیمت کیلویی یک میلیون تومن و خانه های اشرافی و سفرهای تفریحی به بهترین نقاط ، فاصله های چند هزار طبقاتی ووووووو . به خدا درک و شعور مردم خیلی زیاده . این مردم عاشق میهن و نظامند اما بی عدالتی ریشه تمام تعصبات و غیرتها و جان فشانیها را میخشکونه . اقایونی که زمان جنگ بچه هاشون را فرستادن خارج الان مثل کنه دارن خون مردم را میمکند اینها درده و درد

    • بدون نام

      باشه

    • بدون نام

      اقتصادمقاومتی بااین همه اختلاس وفساد؟؟؟؟؟؟ مگه ممکنه!!! امااگه فقط واسه مردم باشه, شاید!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج