جاباما
۷۵۱۱۹۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

باج دادن به فلسطینیان برای پذیرش «معامله قرن»

یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد، طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" برای فلسطین اشغالی شامل یک "طرح اقتصادی قوی" برای کمک به حل درگیری میان فلسطین و اسرائیل خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: یکی از مقامات کاخ سفید اعلام کرد، طرح آمریکایی موسوم به "معامله قرن" برای فلسطین اشغالی شامل یک "طرح اقتصادی قوی" برای کمک به حل درگیری میان فلسطین و اسرائیل خواهد بود.

به نقل از شبکه الجزیره، یکی از مقامات کاخ سفید گفت، فرستاده‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به خاورمیانه بر روی مجموعه‌ای از پیشنهادات مربوط به طرح موسوم به معامله قرن کار می‌کنند.

وی افزود: فرستاده‌های ترامپ از برخی رهبران در خاورمیانه خواسته‌اند، که مطالب مورد نظر خود و طرف دیگر را درباره همه مسائل مورد اختلاف ارائه دهند.

کاخ سفید هنوز جزئیات این طرح به اصطلاح صلح را اعلام نکرده، اما پس از سفر‌های جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد یهودی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و جیسون گرینبلات، فرستاده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه به قاهره، ریاض، امان و تل‌آویو اطلاعاتی در این باره فاش شده است.

این مقام مسؤول افزود، طرح مذکور ترامپ مجموعه‌ای از راه‌حل‌های جزئی‌تر خواهد بود و وی در حال حاضر به دنبال نهایی کردن پیشنهادات اصلی و طرح‌های اقتصادی است و استراتژی اجرایی نیز در حال انجام است.

وی ادامه داد، با وجودی که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عدم همکاری خود را با این طرح اعلام کرده، اما مشاوران ترامپ احتمال می‌دهند رهبری فلسطین آن را بررسی، در برابر این طرح واکنش نشان داده و برای اصلاح آن پیشنهاداتی ارائه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      اخرش فلسطینیان اشتی میکنند دماغ سوخته ماییم

    • بدون نام

      دم کدخدا رووببین ده بچاپ شیوامریکاانگلیس که نوذمیکنن توکشورها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج