۷۵۱۲۳۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

عطایی: حالا به قهرمانی فکر می کنیم

سرمربی تیم ملی جوانان والیبال ایران می‌گوید تیمش آماده کسب عنوان قهرمانی است.

ایسنا: بهروز عطایی درباره برتری ۳ بر یک تیم ملی وایبال جوانان ایران برابر تایلند و صعود به فینال و کسب سهمیه مسابقات جهانی اظهار کرد: به هرحال بازی نیمه نهایی بود و تیمی که به این مرحله رسیده قطعا تیم باکیفیتی است.

تایلند هم در مرحله قبلی چین تایپه را شکست داده بود. این نشان میدهد تایلند تیم قابل قبولی بود. با اینحال ما در ست اول و دوم خیلی بر بازی مسلط بودیم و خدا را شکر توانستیم با اختلاف برنده شویم. در ست سوم متاسفانه بازی برگشت و گویی برای ما قفل شد. نمیتوانم برای ست سوم دلیل قانع کنندهای بیاورم اما بازیکنان اصلا نتوانستند کار خود را انجام دهند.

وی افزود: سعی کردیم اواخر ست سوم به بازیکنان اصلی خود کمی استراحت بدهیم و از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم. در شروع ست چهارم تایلند بازهم با قدرت آغاز کرد اما به تدریج توانستیم بر بازی مسلط شویم چون قدرت بیشتری داشتیم. خدا را شکر در نهایت هم برنده شدیم و توانستیم به فینال برسیم.

عطایی: حالا به قهرمانی فکر می کنیم

سرمربی تیم والیبال جوانان اضفاه کرد: حالا با توجه به اینکه جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب کردیم، با استرس کمتری در فینال حاضر می شویم. از ابتدا هم گفته بودیم هدف اولمان سهمیه جهانی را کسب کنیم و هدف دوم ما نیز قهرمانی است. خوشبختانه هدف اول ما محقق شد و از حالا به بعد تمام انرژی خود را صرف پیروزی در فینال می کنیم.

عطایی در پایان درباره بازی کردن با برنده دیدار کره جنوبی و عراق در فینال گفت: جریان بازیها نشان داده هیچ مسابقهای قابل پیش بینی نیست. عراق با شکست چین به نیمه نهایی رسیده و شایسته بوده است. با اینحال احتمالا فردا با کره جنوبی بازی میکنیم. قطعا هر تیمی در فینال رقیب ما باشد، بازی سختی خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین برتو وبازیکن هات

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج