۷۵۱۲۳۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

دزدی که عاشق کفش‌های کتانی بود

به‌دنبال اعلام چندین گزارش درباره سرقت کتانی‌های خاص و گران‌قیمت در محدوده خیابان نواب، مأموران موفق شدند از چند دوربین مداربسته که تصاویر بخشی از سرقت‌ها را ضبط کرده بودند، چند شماره از پلاک خودروی سارق را شناسایی کنند.

روزنامه شرق نوشت: به‌دنبال اعلام چندین گزارش درباره سرقت کتانی‌های خاص و گران‌قیمت در محدوده خیابان نواب، مأموران موفق شدند از چند دوربین مداربسته که تصاویر بخشی از سرقت‌ها را ضبط کرده بودند، چند شماره از پلاک خودروی سارق را شناسایی کنند.

قاسم‌آبادی، رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب، دراین‌باره گفت: پس از تکمیل اطلاعات شماره پلاک خودروی سارق، مشخصات مالک خودرو استخراج و با هماهنگی مقام قضائی، سارق کتانی‌های برند و به‌اصطلاح اورجینال دستگیر شد.

او ادامه داد: این فرد که حدودا ۳۵ سال دارد، درباره انگیزه خود از سرقت کتانی‌ها به مأموران اعلام کرد که به‌دلیل علاقه شدید و به‌نوعی عشقش به کتانی‌های اورجینال و گران‌قیمت، دست به این سرقت‌ها زده و به جز تعدادی از این کتانی‌های سرقتی که آن‌ها را فروخته بود، ۱۶۰ جفت کتانی اصل و برند خاص را برای خود نگاه داشته و از آن‌ها استفاده می‌کرده است.

قاسم‌آبادی افزود: این متهم که سوابق قبلی هم دارد، پس از دستگیری به بیش صد فقره سرقت اعتراف کرد و در محل زندگی‌اش علاوه بر کشف ۱۶۰ جفت کتانی، تعدادی لپ‌تاپ، عروسک، دوربین مداربسته و تعداد زیادی فلش‌مموری کشف شد.

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب با بیان اینکه این سارق با استفاده از غفلت ساکنان آپارتمان‌های مسکونی و با شیوه و شگرد‌های ساده، وارد مشاعات ساختمان‌ها می‌شد، خاطرنشان کرد: ساکنان آپارتمان‌ها باید هوشیار باشند که برخی از سارقان با روش‌های کاملا ساده و با سوءاستفاده از غفلت ساکنان وارد مشاعات ساختمان‌ها می‌شوند.

بنابراین در نظر داشتن موضوعاتی ساده همچون اطمینان از بسته‌شدن کامل در‌های ریموت‌دار پارکینگ پیش از ترک ساختمان یا اطمینان‌داشتن از قفل‌های ورودی، می‌تواند تا اندازه زیادی از وقوع چنین سرقت‌هایی جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جانم فدای رهبر

      اقا کتونی هر چقدر گرون باشه انداز ماشین ما که تو خرم اباد دزدیدنش و تمام قطعات را بردن ولاشه اش را تو بیابان رها کردن،تو را خدا به فکر دستگیری دزدهای باشید،تو شهر خرم اباد که اصلا کسی کاری به این دزدهای لعنتی نداره،...

    • یاس

      ترا خدا به نیروی انتظامی خرم اباد دستور بدید یه کم بیشتر به فکر مردم باشن واین دزدهای لعنتی را دستگیر کنن،مرتب خودرو می دوزدن:اینها اینگار خوابن،یکی اینها را بیدار کنن،ماشین ما را وسط شهر دزدیدن ،بدبخت شدیم،هنوز که پیداش کنن،اینگار جفتی جوراب گم شده ،در حالی که این ماشین زندگی ما بود:وسیله امرار معاش ما بود،زندگیمون نابود شد اونم توی این گرونی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج