۷۵۱۲۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

نیکبخت: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم

علیرضا نیکبخت واحدی ستاره استقلال در بازی سایپا نبود اما از توفیق اجباری حضورش در زمین خیلی خوب استفاده کرد و نشان داد که هنوز می‌تواند برای آبی‌ها مثمرثمر باشد.

گل: علیرضا نیکبخت واحدی ستاره استقلال در بازی سایپا نبود اما از توفیق اجباری حضورش در زمین خیلی خوب استفاده کرد و نشان داد که هنوز می‌تواند برای آبی‌ها مثمرثمر باشد.

نیکبخت که از نمایش دیروز و تعریف و تمجیدهای پیرامونی سرحال است مصاحبه‌اش را از بازی دیروز آغاز می‌کند: « به هر حال این باور در بین رسانه‌ها بود که استقلال بدون بازیکنان اصلی‌اش به مشکل می‌خورد اما بچه‌هایی که در زمین بودند خیلی خوب بازی کردند و ما ۳ امتیاز حساس گرفتیم. البته کار خط دفاعمان خیلی خوب بود ولی به نظر من علت موفقیت ما در این بازی روحیه جمعی فوق‌العاده‌ای بود که در این مسابقه از خودمان نشان دادیم.»

نیکبخت حرف‌هایش را اینطور ادامه می‌دهد:« بازی سایپا به شدت فیزیکی و جاندار بود و من خوشحالم که تیم ما توانست با کسب این پیروزی موفق از زمین بیرون بیاید. امتیاز گرفتن در این زمین کار راحتی نیست اما توانستیم این کار را انجام دهیم. باور کنید سخت بود ، خیلی سخت.»

بازیکن مشهدی استقلال در مورد هم تیمی‌اش آرش برهانی و گلزنی او می‌گوید:« برای آرش واقعا خوشحالم او حقش بود در این بازی گل بزند وقتی صحنه آهسته گلش را هم دیدم لذت بردم. او خیلی حرفه‌ای و قشنگ به توپ ضربه زد بدون استرس که برای بازیکنی مثل آرش بعد از این همه نیمکت‌نشینی کار راحتی نبود ولی آرش نشان داد که فوتبالیست است.»

بحث را به خود نیکبخت می‌کشانیم، بازیکنی بعد از مدت‌ها از نیمکت‌ها بلند شد و قد راست کرد. نیکبخت می‌گوید:« داستان خیلی مفصلی است اول از همه باید از آقای قلعه‌نویی تشکر کنم که به من اطمینان کرد، این اطمینان چیزی است که یک بازیکن مثل من خیلی به آن نیاز داشت. یک بازیکن که از نظر فنی به خودش اطمینان دارد اما از نظر روحی باید شارژ بشود. آقای قلعه‌نویی این فرصت را در اختیار من قرارداد و من خوشحالم که این اتفاق درست در وقتش برایم افتاد و همه دیدند که نیکبخت واحدی هم می‌تواند.»

نیکبخت: می‌خواهم در جام جهانی بازی کنم

او در ادامه می‌گوید:« شاید برایتان عجیب به نظر برسد اما من واقعا هدفم این است که در مسابقات جام جهانی برزیل حضور داشته باشم و البته این اتفاق فقط در شرایطی رخ می‌دهد که آقای قلعه‌نویی به من اطمینان کند و من بتوانم بازی‌ام را انجام بدهم. خداوکیلی دلم می‌خواهد پرواز کنم اما خب شرط این است که فضا برای این موضوع آماده باشد. من بازیکن اگر ببینم مربی‌ای قبولم دارد جور دیگری نشان خواهم داد، شک نکنید. دیروز بعد از بازی امیرخان با من صحبت کرد و از من راضی بود و خیلی خوشحالم که توانستم دل او را به دست بیاورم.»

نیکبخت درباره شرایط فنی خودش هم می‌گوید:« امسال وظیفه داشتم اعتمادی که به من شده است را پاسخ بدهم. در این مدت حتی در یک تمرین غیبت نداشته‌ام و از نظر فیزیک بدنی و چربی و شرایط آمادگی در بهترین شرایط دوران فوتبالی‌ام هستم. راستش درست نباشد بگویم اما وقتی پرسپولیس بودم شکم داشتم ولی کار خودم را هم می‌کردم. خب، اعتماد به نفسم بالا بود چیزی که در استقلال نیاز دارم به حدش برسم.»

حرف‌های پایانی نیکبخت هم شنیدنی است او می‌گوید:«‌در این مدت بارها اتفاق افتاده که آقای قلعه‌نویی می‌خواست من را به زمین بفرستد که اما اتفاقات بازی مانع از این تیم تصمیم شده به هر حال من دیگر یاد گرفته‌ام به این چیزها کم توجه‌تر باشم و حواسم را جمع بازی کنم؛ بی‌حاشیه و بی‌اعتراض. انشااله خدا هم کمک می‌کند و من به آخرین آرزوی زندگی‌ام می‌رسم، چیزی که دو، سه بار در آستانه‌اش بودم ولی هرگز اتفاق نیفتاد من می‌خواهم نیکبخت واحدی باشم همین، بازیکنی که همه از او خاطرات خوبی دارند. بازی سایپا یک شروع بود انشااله که همه چیز آنجور که من می‌خواهم پیش برود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شرمنده 120 ساله هارو تو تیم ملی راه نمیدن
      مرد حسابی یکساله تو استقلالی و داری تنرین میکنی و تا بحال به حد آمادگی تو بازی لیگ نرسیدی میخوای بر اونجا چی بشه. دماغ عملی و زیر ابرو برداشتنا و پروتز گونه و لبت رو نشون بدی

    • حسن71

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
      جوک سال رو از زبون نیکبخت شنیدیم

    • ایمان

      مقصر 0خودت بودی نیکبخت جان ..اگه انقدر شیطون باازی در نمیاوردی شک نکن یکی بودی مثل جواد نکونام ...

      چه خبر بود اخه ...

    • ناشناس

      بابا نیکبخت بابا اعتماد به نفس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج