۷۵۱۲۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جلالی: فصل بزرگ و متفاوتی خواهیم داشت

سرمربی تیم فوتبال پیکان مدعی شد، تیمش فصلی بزرگ و متفاوت پیش رو خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: به اندازه‌ای که در دفاع خوب بودیم، در حمله مؤثر بازی نکردیم و به همین دلیل بازی صفر - صفر شد. به پیروزی در این بازی امیدوار بودیم، اما در کل فکر می‌کنم در بازی اول در ورزشگاه آزادی و مقابل استقلال، این نتیجه خوب است. البته ما دنبال این بودیم که بازی را ببریم، اما نشد.

وی در خصوص اینکه به نظر بازی پایاپایی را با استقلال به نمایش گذاشتند، گفت: بله، من هم فکر می‌کنم بازی پایاپای بود و ما هم موقعیتی به آنها ندادیم. ما هم چون خودمان در بخش حمله ضعیف عمل کردیم، نتوانستیم موقعیت داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا بازیکنان جدیدش به هماهنگی رسیده‌اند یا نه، اظهار داشت: زمان می‌برد. شما ببینید که استقلال دو بازیکن خود را ندارد، چه جوی راه افتاده است. ما هفت بازیکن‌مان را از دست دادیم و باید زمان بدهیم تا بازیکنان جدید هماهنگ شوند. سال‌هاست این کار را انجام می‌دهم و این تجربه را دارم که به نظرم باید فرصت بدهیم تا کار پیش برود و بازیکنان به هماهنگی برسند.

جلالی در خصوص اینکه خط دفاعی تیمش را حفظ کرده است و از خط دفاعی خوبی بهره می‌برند، گفت: خط دفاعی‌مان را کاملاً حفظ کردیم. مهدی شیری، حجت حق‌وردی، سجاد مشکل‌پور، مهدی شیری و آرمان قاسمی حفظ شدند و مهران موسوی هم که مصدوم است، یک مقدار کار دارد. او فصل قبل فوق‌العاده بود، اما آسیب سختی دید و عمل جراحی داشت. پس از عمل جراحی هم پین‌هایی که در پای او بود را خارج کردند که دوره درمانش کمی طولانی شده است.

وی در واکنش به این مسئله که فصل گذشته گفته بود مهران موسوی حتی می‌تواند به تیم ملی دعوت شود، گفت: بله، او می‌توانست در حد تیم ملی باشد و خودش را به تیم ملی برساند، اما متأسفانه مصدومیت سختی از ناحیه ساق پا سراغ این بازیکن آمد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه پیام نیازمند این تیم را ترک کرد و وحید شیخ‌ویسی جایگزین او درون دروازه شده است و این تغییر را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: شیخ‌ویسی دروازه‌بان خوبی است. همان‌طور که گفتم، تغییرات در تیم ما پروسه‌ای است که همیشه باید طی کنیم. من سه سال است که در پیکان هستم و اگر همان یارهای خود را حفظ می‌کردیم، شرایط‌مان کاملاً فرق داشت. سه بازیکن‌مان را فصل اول از دست دادیم و هفت بازیکن هم این فصل رفتند. این اتفاقی است که رخ داده و ما نباید گله کنیم و هر فصل باید بازیکنان‌مان به تیم‌های بزرگ بروند و ما هم کار خودمان را بکنیم.

جلالی در مورد اینکه سروش رفیعی به پیکان نزدیک شده بود، گفت: بله، سروش بازیکنی بود که به سمت ما آمد و با من هم صحبت کرد، اما به لحاظ بودجه ما تیم ضعیفی هستیم و شاید جزو سه چهار تیم آخر باشیم. بودجه ما نمی‌رسید که بتوانیم سروش را راضی کنیم و نتوانستیم او را حفظ کنیم. باشگاه ما پولی که سروش می‌خواست را نتوانست تهیه کند و من هم به او گفتم که بضاعت باشگاه ما به جذب تو نمی‌رسد.

وی در پاسخ به این سؤال که او چقدر از فولاد دریافت کرده است، اظهار داشت: نمی‌دانم از فولاد چقدر گرفته است، اما بودجه ما محدودیت داشت. ما شاید دو سه بازیکن بالای ۶۰۰ میلیون داریم که آنها هم ۶۲۰ و ۶۳۰ میلیون گرفته‌اند، اما باشگاه ما بودجه ۷۰۰ میلیونی برای سروش نداشت و به همین دلیل نتوانستیم او را جذب کنیم.

سرمربی تیم پیکان درباره جدایی صادق بارانی نیز گفت: صادق بارانی بازیکن ما بود و او را هنوز هم دوست داریم. چیزی از او در زمین می‌خواستم و دو سال هم روی او کار کردم، اما یک مقدار هم خودش مقاومت کرد. این فصل هم این‌طور نبود که بارانی را نخواهیم، اما شرایطی که اینجا از او می‌خواستیم، باعث شد از جمع ما برود.

جلالی در مورد نیمکت‌نشینی آل‌کثیر و اینکه آیا احتمال دارد در بازی‌های آینده تیمش با دو مهاجم و با حضور قاضی و آل‌کثیر بازی کند، گفت: شاید بازی‌های آغازین لیگ سنگین باشد و شاید در شروع این‌طور باشد که نفراتی کمتر بازی کنند تا توان تیم تقسیم شود، اما احتمالاً در آینده سبک بازی دیگری را در پیش می‌گیریم.

جلالی همچنین در نشست خبری پس از پایان این مسابقه گفت: ما در حمله آنقدر خوب کار نکردیم که بخواهیم در این بازی پیروز شویم. تا حدی خوب بودیم که بتوانیم یک مساوی بگیریم و فکر می‌کنم این نتیجه برای بازی اول در ورزشگاه آزادی آن هم مقابل تیمی مانند استقلال خیلی بد نباشد. بازی تیم پیکان نوید دهنده روزهای بهتر و بزرگ‌تری برای این تیم است. من این را با اطمینان می‌گویم که فصل بزرگ و متفاوتی خواهیم داشت. عملکرد امروز تیم ما در خط دفاعی امیدوارکننده بود.

وی در مورد عدم موفقیت تیم پیکان در جذب سروش رفیعی اظهار داشت: من و خود سروش دوست داشتیم که با هم کار کنیم. ما مدت‌ها با هم در ارتباط بودیم و او با باشگاه هم صحبت کرد، اما باید بگویم که بودجه ما بسیار بسیار محدود است و ما از این لحاظ جزو چند تیم آخر جدول هستیم. مبلغی که باشگاه می‌توانست به او پرداخت کند جوابگوی چنین بازیکنی نبود. من با سروش صحبت کردم، اما مبلغی را که باشگاه برای او در نظر گرفته بود به این بازیکن نگفتم. فقط به او گفتم که باشگاه نمی‌تواند آنقدر بودجه در اختیار ما بگذارد که جوابگوی زحمات تو باشیم.

سرمربی پیکان با اشاره مجدد به عملکرد امیدوارکننده تیمش در دیدار مقابل استقلال تصریح کرد: من سه سال است که در پیکان حضور دارم. اگر می‌توانستیم بازیکنان خودمان را در این سال‌ها حفظ کنیم مطمئن باشید الان مدعی خیلی قوی برای قهرمانی بودیم. ما در این دو فصل شش هفت بازیکن خود را از دست دادیم و در این شرایط مربی باید تیمش را از اول درست کند که خیلی سخت است. من سال‌هاست که مربیگری می‌کنم و همیشه بازیکنان خوب خود را در اختیار تیم‌های بزرگ‌تر می‌گذاریم تا آنها از این بازیکنان بهره‌ ببرند. با این حال سعی می‌کنیم تیم خوبی بسازیم.

جلالی ادامه داد: ما هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم در صورتی که حریف تنها دو بازیکن خود را در اختیار نداشت. بازیکنان استقلال در هر تیمی که حضور داشته باشند می‌توانند شرایط تیم را چند پله جابه‌جا کنند. با این حال ما موقعیتی به حریف ندادیم و اگر در حملات بهتر عمل می‌کردیم حتی می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با وجود هافبک‌های خلاق در تیم پیکان این تیم نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه استقلال ایجاد کند، تصریح کرد: این دو دلیل دارد که فکر می‌کنم دلیل دوم عامل اصلی است. این مسئله به خاطر عدم هماهنگی ما در حمله بود. وقتی یک تیم شش هفت بازیکن خود را از دست می‌دهد مربی باید دوباره تیمش را درست کند و برای خود اولویت‌بندی داشته باشد. من اولویت تیم را روی دفاع گذاشتم و برای همین به تیمم امیدوارم. روی چیزی که کار کرده بودم بازیکنان نمره قبولی گرفتند. باید روی حمله بیشتر کار کنیم تا بتوانیم انتظارات خود را در این بخش افزایش دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج