۷۵۱۴۰۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

اموال موسسات مالی به مناقصه گذاشته می‌شود

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: با تصمیم نمایندگان سران قوا میزان دارایی های موسسات مالی و اعتباری محاسبه و اموال آنها به مناقصه گذاشته می شود تا خطوط اعتباری گشایش یافته تسویه شود.

خبرگزاری خانه ملت: مسعود پزشکیان در تشریح آخرین نشست نمایندگان سران قوا برای بررسی مشکلات موسسات مالی و اعتباری افزود: در این نشست گزارشی درباره مشکلات بانک ها و اشکال های به وجود آمده برای تسویه سپرده گذاران ارائه شد.

وی یادآور شد: گلایه هایی از بانک ها وجود دارد مبنی بر این که پول سپرده گذاران کاسپین را نتوانسته اند پرداخت کنند بنابراین زمانی که گلایه سپرده گذاران درباره پرداخت نشدن مطالبات منتقل شد بانک مرکزی قبول کرد که اشکال از سوی آنها بوده و مقرر شد که این اشکالات رفع شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مشکلات پرداخت مطالبات رفع نشد سپرده گذاران اطلاع دهند تا مشکل پیگیری شود، چراکه در چهارچوبی مشخص شده، می توان مشکلات را پیگیری کرد.

* خطوط اعتباری گشایش یافته باید از محل اموال موسسات تسویه شود

پزشکیان همچنین گفت: گاهی در برخی شعب و موسسات مشکلی ایجاد می شود که نمی توانند سپرده ها را پرداخت کنند، بنابراین اگر اطلاع رسانی شود، می توان این مسائل و مشکلات را پیگیری کرد.

وی یادآور شد: با تصویب نمایندگان سران قوا مطالبات تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می شود که لازم الاجرا است، بنابراین قطعا سپرده ها تا سقف یک میلیارد تومان پرداخت می شود و مشکلی برای پرداخت این مبلغ وجود نخواهد داشت و درباره مابقی موارد قوه قضاییه باید اقدامات لازم را انجام دهد.

* شروع فرآیند مناقصات باید توسط روسای سه قوه امضاء شود

نماینده قوه مقننه در هیات بررسی مشکلات موسسات مالی و اعتباری با بیان این که شروع فرآیند مناقصات باید توسط روسای سه قوه امضاء شود و سپس روال قانونی خود را طی کند، افزود: براساس برآوردها اموال تا سقف یک میلیارد تومان سپرده را کفاف می دهد و برای پرداخت مابقی مطالبات، سپرده گذاران باید در شناسایی کمک کنند و اگر اطلاعاتی داشته ارائه دهند.

پزشکیان درمورد پرداخت مطالبات ثامن الحجج (ع) با یادآوری این که برای متهم این موسسه قرار بازداشت صادر شده است، تصریح کرد: موسسه ثامن الحجج (ع) نیز باید تا سقف یک میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شود، چراکه بانک مرکزی خط اعتباری آن را باز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      با کمترین قیمت خوددولتمردان یاوابستگان آنهامی خرند سناریوی چندساله

    • بدون نام

      با این حرفها فقط مردم را سرکار مگذارید لطفا عمل کنید

    • بدون نام

      مگه نباید قاعدتا مزایده باشه؟

    • بدون نام

      آخه‌ای بی پدرومادرکیهاتواین مناقصه عیرخودودوزداتون می تونندشرکت کنندوبخرند

    • بدون نام

      حسابهای صوری که ختما وجود دارد ..به نام کسی بوده به کام روسای بانک و کارمندان ان .افرادی که میلیادرهها سرمایه مردم را بردند . بر نگردند .الان هم به روی مبارک نمی اورند ....ولی در این بین مردم سود نمیخواهند گرچه دارند 3 سال از سود پول انها استفاده میکنند .دیرکرد نمی خواهند .....ولی اصل پول خود را کامل می خواهند ..مثلا دختر من 380 میلیون به این موسسه فرشتگان کرمان داده الان میگویند بایید 120 میلیون بگیرید بروید ..شما بودید این کار بعد از سه سال بلوکه کردن پول می کردید .؟؟؟؟؟؟؟..می رفتید می گرفتید!!!!!! . اگر میخواهد زور بگویند ..مردم زیر بار زور نمی روند ..مردم پولشان را کامل میخواهد مگر نه از نظر قانون می توانند هم سود بگیرند هم دیرکرد پول و سود ان وهم دیرکرد سود ..پس با این مردم بازی نکنید پول انها را تمام وکامل پس بدهید..لطفا این را برای کسی که چنین نظقی کرده بفرستید برای تمام سایت هها خواهش میکنم ..بدبخت شدیم رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج