جاباما
۷۵۱۴۵۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

اطلاعاتی از اسپین‌آف «بازی تاج و تخت» منتشر شد

در حالی که طرفداران سریال Game of Thrones برای فصل پایانی آن روز شماری می‌کنند، شبکه HBO اطلاعاتی از پیش درآمد این سریال منتشر کرده است.

گیم شات: سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) از زمان شروع پخشش در سال ۲۰۱۱ یکی از موفق‌ترین برنامه‌های شبکه HBO بوده است. از آن زمان تا حال، هفت فصل از این سریال پخش و شده و فصل هشتم آن سال آینده پخش می‌شود. هنگامی که برنامه‌ای به همچین موفقیتی تبدیل می‌شود، برای هر شبکه‌ای سخت است که آن را تمام کند، اما بالاخره تمامی چیزهای خوب هم روزی به پایان می‌رسند. البته، شبکه HBO کاملاً این سریال را کنار نمی‌گذارد و در حال حاضر در حال ساخت پیش درآمد آن هستند.

اطلاعاتی از اسپین‌آف «بازی تاج و تخت» منتشر شد

مدیر برنامه‌ریزی شبکه HBO «کیسی بلویز» (Casey Bloys) اعلام کرد که این شبکه به فکر ساخت پیش درآمدهای دیگری از سریال Game of Thrones نیست. زمانی گفته می‌شود که شبکه HBO به فکر ساخت پنج اسپین‌آف از این سریال است، اما آن‌ها گفتند که فقط وقتی به فکر ساخت اسپین‌آفی می‌افتند که حس کنند داستان آن به اندازه کافی با کیفیت و قوی است زیرا قصد گستردش دادن دنیای سریال هستند.

در مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly، بلویز به‌طور رسمی اعلام کرد که HBO بعد از پایان سریال Game of Thrones تنها بر روی یک پیش‌ درآمد کار می‌کند. بلویز گفت که تا مشخص نشدن برنامه این پیش درآمد و دیدن نتایج آن، به سایر اسپین‌آف‌های سریال هیچ توجهی نمی‌شود. این پیش درآمد توسط «جین گولدمن» (Jane Goldman) ساخته می‌شود. بلیوز همچنین شایعات مبنی بر آغاز ساخت پیش درآمد در اکتبر امسال را تکذیب کرد و گفت که هدف آن‌ها شروع ساخت در اوایل سال 2019 است.

شبکه HBO اعلام کرده که پیش درآمد سریال Game of Thrones بازیگران نقش اصلی چندین نفر بوده که اغلب آن‌ها مونث هستند. جین گولدمن نویسنده قسمت اول و شورانر سریال است. «جورج آر. آر. مارتین» (George R. R. Martin) نویسنده رمان‌های بازی تاج و تخت، در کنار گولدمن از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال خواهد بود.

شورانرهای سریال Game of Thrones، «دیوید بنیوف» (David Benioff) و «دن ویس» (Dan Weiss) نقشی در ساخت این پیش درآمد نخواهند داشت. نام این سریال هنوز مشخص نشده، اما خلاصه داستانی که در ماه ژوئن منتشر شد می‌گوید که روایات این پیش درآمد هزاران سال قبل از سریال Game of Thrones اتفاق می‌افتد و به داستان اصل و نسب وایت واکرها می‌پردازد. این پیش درآمد همچنین به رازهای تاریک تاریخ «وستروس» (Westeros) و خانواده‌های بزرگ آن از جمله خانواده «استارک» (Stark) نیز نگاهی می‌کند. با اینکه بازیگران و شخصیت‌های سریال مشخص نشده، اما اطلاعاتی راجع به طبیعت شخصیت‌های آن منتشر شده است. بلویز در این باره گفت:

شخصیت‌های مونث بسیار نیرومندی حضور دارند اما بازیگران اصلی سریال گروهی هستند، هم زنان حضور دارند و هم مردان. جین گولدمن نویسنده بسیار خوبی است، ما نمی‌خواهیم وی را فقط به نوشتن درباره نقش‌های اصلی مونث محدود کنیم. شخصیت‌های اصلی پیچیده بسیاری در قسمت اول سریال حضور پیدا می‌کنند.

بلویز درباره شباهت‌های این پیش درآمد با سریال Game of Thrones نیز صحبت کرد. او با اشاره به اینکه می‌خواهد نمایش‌نامه گولدمن توسط سریال اصلی محدود نشود، اعلام کرد که نمایش‌نامه گولدمن به گونه خودش خاص است اما تمامی هیجان‌های فانتزی معروف Game of Thrones را در خود دارا است. وی گفت:

این سریال حس و حال بسیار متفاوتی می‌دهد زیرا که هشت هزار سال در گذشته است، فضای بسیار متفاوت و زمان بسیار متفاوتی در وستروس است. به‌نظر متفاوت می‌آید اما هنوز هم Game of Thrones است.

فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones اوایل سال 2019 آغاز به پخش می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی صبرانه منتظریم فصل 8 ام بیاد

    • محمود

      وای خدا چرا نمیاد این سریال خدااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج