جاباما
۷۵۱۴۷۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پاشازاده: نگران دیدار با السد هستم

کاپیتان سابق آبی پوشان گفت: با این شرایطی که از استقلال دیده شد باید به هواداران حق داد که نگران آینده این تیم باشند. به خصوص که در آسیا باید به دیدار السد بروند.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال استقلال تهران در نخستین دیدار خود در فصل هجدهم لیگ برتر میزبان پیکان بود که این دیدار در نهایت بدون گل به پایان رسید. جدا از نتیجه بازی، این یکی از سرد ترین بازی های لیگ بود که تقریبا بدون حادثه و صحنه مهیج به پایان رسید.

مهدی پاشازاده کاپیتان سابق آبی پوشان در این رابطه گفت: واقعیت این است که چیز خاصی از استقلال در این بازی ندیدیم. خروجی بازی طوری بود که باید نگران این تیم بود. به خصوص که آبی ها یک دیدار بسیار سخت مقابل السد در آسیا پیش رو دارد.

پاشازاده گفت: در خصوص نقل و انتقالات از مدتها پیش کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران تذکرات و هشدار های لازم را می دادند اما در این باشگاه گوش شنوایی وجود نداشت. بازی هفته اول استقلال مقابل پیکان فرایند یک نقل و انتقال ضعیف بود.

وی افزود: البته من منکر توانمندی بازیکنان جوان و جدید استقلال نیستم. اما استقلال تیمی نیست که بازیکن جوان در آن میدان دیده شود. استقلال و پرسپولیس تیم هایی هستند که باید در آن ستاره ها حضور داشته باشند و درکنار ستاره ها یکی دو بازیکن جوان که الزاما هم باید این بازیکنان از تیم های پایه آمده باشند. نه این که یک استخوانبندی این تیم را بازیکنان جوان و جدید تشکیل بدهند.

کاپیتان سابق آبی پوشان تصریح کرد: شرایط تیم نگران کننده است. تعارف نداریم و باید بگوییم در این تیم فقر بازیکن خلاق در خط حمله و هافبک داریم. البته فرشید اسماعیلی تلاش خودش را کرد و یک لول هم از دیگر بازیکنان استقلال بالاتر بود. اما اسماعیلی هنوز به آن بلوغ کامل نرسیده که محور تیم استقلال باشد.

پاشازاده در خصوص نقل و انتقالات باشگاه بیان داشت: این درست که فرایند جذب بازیکن جدید توسط مدیران باشگاه دنبال می شود، اما مسئولیت مستقیم نقل و انتقالات هر باشگاهی با سرمربی تیم است. فصل گذشته علیرضا منصوریان از اعتبار خودش برای جذب بازیکنان بزرگی مثل جباروف، شجاعیان، امید ابراهیمی، مجید حسینی و خیلی های دیگر خرج کرد و این اتفاقی است که در فوتبال به خصوص فوتبال ایران متداول است. سرمربی استقلال هم باید مسئولیت نقل و انتقالات را بپذیرد. این که مدیران گذشته و مدیران فعلی توانستند یا نتوانستند این یک بحث فرعی است. اگر بازیکنانی که به استقلال آمدند در لیست شفر نبودند او باید معترض باشد و اگر اینگونه هست و شفر معترض نیست، این عذر بدتر از گناه است.

پیشکسوت آبی ها در ادامه بیان داشت: مسئولیت جذب تعدادی بازیکن مصدوم در استقلال بر عهده چه کسی است؟ این تیم که محدودیتی در جذب بازیکن نداشت. چرا بازیکنانی را به خدمت گرفته که تا هفته های زیادی نمی توانند این تیم را همراهی کنند؟ چرا در این زمینه از دکتر نوروزی که باتجربه ترین فیزیوتراپ ورزشی است استفاده نشد؟

وی در خصوص اعتراض هواداران به اتفاقات و حواشی این تیم و به خصوص نقل و انتقالات بیان داشت: باید به این هواداران حق داد. آنها مالکین اصلی تیم هستند. آنها صاحب خانه هستند و سایرین مستاجر هستند. ما نباید فکر کنیم هواداران متوجه نیستند. آنها به خوبی و حتی بهتر از خیلی ها شرایط فوتبال را درک می کنند. آیا با این شرایط نباید نگران دیدار با السد بود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا داداش،؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج