۷۵۱۵۲۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نامجومطلق: مدیریت قبلی به استقلال خیانت کرد

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است استعفای افتخاری و توفیقی در فصل نقل و انتقالات بزرگ‌ترین لطمه را به این تیم زده است.

ایسنا: مجید نامجومطلق، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره عملکرد دیروز استقلال مقابل پیکان اظهار کرد: اعتقاد دارم بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم. نه موقعیت گلی از سوی دو تیم ایجاد شد و نه شاهد کار خاصی از بازیکنان پیکان و استقلال بودیم.

او ادامه داد: استقلالی‌ها شرایط خوبی ندارند و این می‌توانست یکی از دلایل عملکرد نامناسب این تیم باشد. البته استقلال بازیکن‌های زیادی در اختیار ندارد و دلبسته به جوانانش است. آبی‌های پایتخت نتوانستند تیم خوبی را چه برای لیگ و چه برای لیگ قهرمانان آسیا بسازند. البته استقلال جوان‌های خوبی نظیر یادمنش و سجاد آقایی دارد که می‌توانند در اینده کمک‌حال استقلالی‌ها باشند اما الآن استقلال بازیکن باتجربه و کیفیت بالا نیز نیاز دارد.

هافبک پیشین استقلال درباره نبود خلاقیت در خط میانی استقلال و عملکرد علی کریمی در دیدار با پیکان تصریح کرد: خلاقیت و کار ویژه‌ای توسط هافبک‌های استقلال ندیدیم و این به‌خاطر کم‌مهره بودن آبی‌ها در این فصل است. زمانی که بازیکنان استقلال برگردند و بازیکنانی که مدنظر باشگاه هستند جذب شوند، استقلال از لحاظ فنی پیشرفت خواهد کرد و بازی‌های بهتری ارائه خواهد داد.

او درباره تعلل مدیریت این باشگاه در تمدید قرارداد بازیکنان تاثرگذار استقلال گفت: فتحی مدیر کاربلد و فوتبالی است. مدیریت قبلی استقلال بیش‌ترین لطمه را به این تیم زد. در هیاهوی فصل و نقل و انتقالات و زمانی که استقلال باید با رقیبان خودش برای جذب بازیکن می‌جنگید، استعفای مدیران این باشگاه بزرگ‌ترین خیانت به استقلال بود. آن‌ها باید زمانی پست‌شان را واگذار می‌کردند که مدیر بعدی زمان کافی برای نقل و انتقالات و سر و سامان دادن به وضع باشگاه را داشته باشد. من فکر می‌کنم فتحی بتواند کارهای مثبت و ویژه‌ای برای استقلال انجام دهد.

نامجومطلق در پایان درباره موفقیت استقلال برابر السد گفت: با این وضع کار خیلی سختی مقابل نماینده قطر خواهد داشت اما اگر بازیکنان این تیم برگردند و بازیکنانی که شفر می‌خواهد جذب شوند، استقلال می‌تواند برابر السد درخشان ظاهر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      البته شما ی مدیر نام ببر که خدمت کرده باشه بعد بگو افتخاری خیانت کرده . همین فتحی هم ی مدت دیگه خیانتش معلوم میشه چون سیستم اشتباهه .فتحی مثل قبلیا ی پول عنگفتی به جیب میزنه و میره هیچ جا هم پاسخگو نیست

    • مهرداد س

      خود نامجو مطلق مگر به کیسه خیانت نکرد این باشگاه خیانتکارهاست بالکل خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو خودت سر دسته خیانت کارها هستی اغای مطلق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج