۷۵۱۵۳۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

آمار اشتباهی که شفر به هواداران استقلال داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز لیگ برتر درحالی تیمش را زیر ۲۱ سال دانست که عملا معدل سنی آبی پوشان در بازی مقابل پیکان ۲۶ سال بود تا مشخص شود این تیم خیلی هم جوان نبود.

خبرگزاری مهر: در این که تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به سالهای گذشته بازیکنان جوان بیشتری در اختیار دارد تردیدی نیست. اما این اتفاقی است که استقلالی ها و در راس آنها شفر خود خواسته به آن سمت رفتند و در این مورد جای گلایه برای او باقی نمی ماند.

شفر می توانست به جای بازیکنان جوان و کم نام و نشان دست روی بازیکنان اسم و رسم دار تری بگذارد که خود خواسته به سمت جذب بازیکن جوان رفت. اما سرمربی آلمانی آبی پوشان قبل از شروع رقابتهای لیگ برتر تیمش را زیر ۲۱ سال دانست که باید گفت وی عملا در محاسبه معدل سنی این تیم مرتکب اشتباه شده است.

تیم استقلال در اولین هفته لیگ برتر مقابل پیکان با ترکیب سید مهدی رحمتی (۳۵ سال)، وریا غفوری (۳۰ سال)، محمد دانشگر (۲۴ سال)، پژمان منتظری (۳۴ سال)، خسرو حیدری (۳۴ سال)، میلاد زکی پور (۲۳ سال)، علی کریمی (۲۵ سال)، فرشید باقری (۲۶ سال)، روح الله باقری (۲۷ سال) فرشید اسماعیلی (۲۳ سال) و سجاد آقایی (۲۰ سال) بازی را آغاز کرد که در ترکیب ثابت این تیم تنها یک بازیکن زیر ۲۱ سال (سجاد آقایی) به چشم می‌خورد.

شفر سه بازیکن را هم در جریان بازی به میدان فرستاد که الهیار صاد منش (۱۷ سال)، فرشاد محمدی مهر (۲۴ سال) و رضا آذری (۲۰ سال) بودند تا با احتساب آذری و صیادمنش جمع بازیکنان زیر ۲۱ سال این تیم به عدد ۳ در ۱۴ برسد.

معدل تیمی استقلال در این بازی با احتساب یازده بازیکن ثابت ۲۷ و نیم سال و با احتساب بازیکنانی که بعنوان بازیکن جانشین به میدان رفتند ۲۶ سال بود که شفر به اشتباه قبل از این بازی تیمش را تیمی زیر ۲۱ سال خوانده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرزاد جعفري

      جرا فرشيد اسمعلي تنها ماند

    • فرزاد جعفري

      جرا فرشيد اسمعلي تنها ماند

    • مهرداد س

      این لامصبا اسناد جعل و فتوشاپ و کلا توی توهم هستن و جالبتر اینکه همیشه هم خدا در و تخته رو خوب براشون جور میکنه و هوچیگرارو جمع میکنه یکجا خخخخ

    • مهرداد س

      این لامصبا اسناد جعل و فتوشاپ و کلا توی توهم هستن و جالبتر اینکه همیشه هم خدا در و تخته رو خوب براشون جور میکنه و هوچیگرارو جمع میکنه یکجا خخخخ

      پاسخ ها

      • موسوی

        کلا شفر تو توهم هستش،جدی میگم .ی آزمایش قبل از بازی ازش بگیرن،بنگی ،شیشه ایی!!!؟؟فصل قبل که میگفت در آلمان همه جا صحبت از تیم کیسه هست !!!!!از این موردها زیاده .

    • بدون نام

      هوچی گر که میگن ایناهستن دیگه جعلتقلال

    • بدون نام

      هوچی گر که میگن ایناهستن دیگه جعلتقلال

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مظلوم نمایی تاکی...!چندهفته قبل استعفای آقای افتخار صحبت ازبرکناری ایشون بود،دوستان استقلالی دادشون دراومد...!حالا که استعفا دادندمیگن براچی زودتر برکنارش نکردند که سرپرست جدید بتونست بازیکنان جداشده رانگه داره...واقعا یه پیام براوزارت ورزش ودولته که هرچه سریعتر بایداین دوتیم به بخش خصوصی واگذار کنه،که این اعتراضات وبدبینی هاازجانب طرفداران سرخابی صورت نگیره...البته دوستان استقلالی مردانه حرف حسابه،دلخورنشید

    • بدون نام

      شفر توهمی ریاکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج