جاباما
۷۵۱۵۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

روفالو بازهم به ترامپ تاخت

در حالی که دولت ترامپ موفق به انجام دستور دادگاه برای برگرداندن بچه‌هایی که لب مرز مکزیک از خانواده‌هایشان جدا کرده بود نشده، مارک روفالو در این باره بیانیه داد.

خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی: گروه شناخته شده «متحد می‌ایستیم» اواخر جمعه ویدیویی منتشر کرد که در آن مارک روفالو بازیگر و کامِن خواننده رپ درباره شکست دولت دونالد ترامپ در زمینه به هم رساندن خانواده‌هایی صحبت کردند که لب مرز جنوبی ایالات متحده به زور از هم جدا شده بودند. این امر در حالی است که دادگاه دستور داده بود دولت تا روز دهم جولای (بیش از دو هفته پیش) برای انجام این کار فرصت دارد.

روفالو بازهم به ترامپ تاخت

روفالو در این ویدیو رو به دوربین می‌گوید: ما اینجا در خاک ایالات متحده وسط یک بحران انسانی قرار داریم.

این ویدیوی سه دقیقه و نیمی در عین حال به عنوان یک مستند کوتاه عمل می‌کند و داستان مادری را به تصویر می‌کشد که لب مرز تگزاس از پسر کم‌سن خود جدا و مجبور شد روزها اضطراب و درد جدایی را تحمل کند. در پایان ویدیو، او دوباره به پسرش رسید.

کامن خواننده پاپ روبه دوربین می‌گوید: این خانواده یکی از خانواده‌های خوش‌شانس بود، اما خیلی خانواده‌های دیگر هستند که یکدیگر را پیدا نمی‌کنند و حالا والدین مجبور شده‌اند پول بدهند تا کودکان‌شان را پس بگیرند.

در این ویدیو چند فعال اجتماعی هم حضور دارند. تعدادی از آنها به نگهداری کودکان در مراکز بازداشت اعتراض کردند و بقیه برای مادران و کودکانی که از مراکز رها می‌شدند وسیله آماده می‌کردند.

یکی از زنان فعالی که در این ویدیو صحبت کرد، گفت: ما داریم این کوله‌پشتی‌ها را برای‌ آنها درست می‌کنیم تا بدانند افرادی هستند که به آنها اهمیت می‌دهند چون تا به حال عطوفت زیادی به آنها نشان داده نشده است.

آهنگ نامزد دریافت جایزه گرمی «بلند شو» ساخته آندرا دِی هم در تکمیل این ویدیو و در تمام طول آن پخش می‌شود.

از وقتی ترامپ رییس‌جمهور شد، روفالو بسیار در زمینه اعتراض به اعمال دولت او فعال بوده است. از اوایل فصل بهار هم او اعلام کرد از رسانه‌های اجتماعی دور می‌شود تا روی چیزهایی تمرکز کند که نیازمند توجه او هستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج