۷۵۱۶۳۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تاج: کی‌روش در جام ملت‌ها سرمربی ایران است

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی به احتمال فراوان در جام ملت های آسیا روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.

ورزش سه: فوتبال ایران بعد از حضور موفق در جام جهانی، حالا برای رقابت های جام ملت های آسیا و قهرمانی در این مسابقات آماده می شود. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در گفت و گویی که با باشگاه خبرنگاران انجام داد درباره آینده کارلوس کی روش در تیم ملی ایران گفت:« کی روش مربی خوب، بزرگ و موفقی است و توانسته با توامندی‌هایی که داخل کشور است، نمایش‌های بسیار خوب و قابل قبولی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه داشته باشیم و درصدد هستیم تا در جام ملت‌های آسیا هم از این مربی استفاده کنیم.

برنامه‌های این مربی را گرفتیم و قرارداد کی روش از نظر ما تمدید شده است و تمام تلاش مان را می‌کنیم تا برنامه ریزی‌ها انجام شود و بتوانیم در جام ملت‌ها همراه با کی روشد نتایج خوبی بگیریم.»

تاج افزود: «همه تفاهم‌ها با کی روش روی زمان، عدد و قیمت انجام شده و خیلی با هم صحبت کردیم. دیروز با اسکایپ با کی روش صحبت کردم و دیگر مسائل ما رسانه‌ای نیست. مهم‌ترین بحث، انتقال پول کی روش است که می‌گوید چطور می‌توانید این پول را به من بدهید و قرار است راه حلی در خصوص این موضوع پیدا و این مشکل را حل کنیم. درحال حرکت در مسیر درستی هستیم و هنوز هم دیر نشده است، اما برخی دلواپس‌ها هستند که می‌گویند، هنوز کی روش تمدید نکرده و تیم ملی به اردو نمی‌رود و این درحالی است که لیگ برتر آغاز شده و کی روش دستیارانش درحال بررسی عملکرد بازیکنان هستند و به نحو احسن این کار را انجام می‌دهند.»

تاج: کی‌روش در جام ملت‌ها سرمربی ایران است

او همچنین در مورد بحث انتقال پول کی روش اظهار کرد: «خیلی از راه‌ها را برای پرداخت پول انجام دادیم که به مشکل خوردیم، اما راه‌های دیگری هست که تلاش می‌کنیم تا این مسئله را حل کنیم.»

رئیس فدراسیون فوتبال دربخش دیگری از گفت و گویش با اشاره به قرارداد آدیداس با فدراسیون فوتبال ایران گفت: «آدیداس کار سخیف و زشتی کرد و باید از مردم ایران عذرخواهی کند. نامه‌ای به شرکت آلمانی آدیداس نوشتم و از بازاریابی هم درخواست کردم تا این موضوع را پیگیری کنند.

قرارداد فدراسیون فوتبال با آدیداس تا نزدیکی جام ملت‌های آسیا است و با نشستی که در دبی امارات برگزار کردیم، این مسابقات هم شامل می‌شود، اما به یکباره آدیداس اعلام کرد، چون ایران تحریم است و نمی‌خواهیم جزء تحریم آمریکا قرار بگیریم، قرارداد را یک طرفه لغو می‌کنیم که کار زشتی است.

آدیداس باید افتخار کند که ایران حاضر شده تا لباس‌های این شرکت آلمانی را بپوشد، زیرا کشور بزرگی هستیم و برای این شرکت امتیاز برزرگی محسوب می‌شویم، زیرا بهترین تیم آسیا، رنکینگ نخست AFC و در رده بندی جام جهانی خیلی خوب هستیم و اگر تیم‌های دیگر مانند فوتسال و فوتبال ساحلی هم پیراهن آدیداس را می‌پوشیدند، افتخار بزرگی برای شرکت آلمانی بود، اما قرارداد را یک طرفه لغو کرد و حالا این مسئله حقوقی است و باید پیگیری شود و اگر می‌خواهد همین روند را ادامه دهد، باید دنبال گزینه جانشین باشیم و هیچ وقت هیچ راهی بسته نیست و گزینه‌هایی هم داریم که کمیته بازاریابی درحال بررسی آن است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من یه کلاس روانشناسی و تحلیل رفتاری شرکت کردم
      اونجا آموزش دادند اگر چند نفر در چند محیط تحویل ات نگرفتند و شان تو را حفظ نکردند ببین ایراد کار خودت در کجاست ..

      ببینم ، مسولین عالی رتبه تا پایین دستی ها نمی تونند بروند کلاس تحلیل رفتار ، تا کمی آموزش ببینند؟؟
      توی کل کشورهای جهان از بی اعتباری ایران میشنویم و می بینیم ... قبلا هم همین طور بوده ؟؟؟
      من کشورم رو دوس دارم اما سیاست برگزیده در کشور بر علیه شان ایرانی ست
      این را از فقر مالی و فرهنگی مردم میشه دید

    • بدون نام

      بدتر از همه ، همش میگیم به جهنم .. این نشد اون یکی ...

      چرا اشتباه سیاست گذاری رو توی خودمون پیدا نمی کنیم
      منه بی سواد میتونم تشریح کنم ایرادمان از کجاست یه مسول نمی دونه

    • شهرام

      جناب ورزش ۳ . اولین جمله ای را که نوشته ای رو خودت بخوان . ببین خنده ات میگیره یا نه . بعد از موفقیت تیم ملی در جام جهانی حالا داره آماده میشه برای جام ملتها . همین شما خائنین هستین که ۸ سال پشت این مربی بیسواد بودین تا سرمایه مملکت رو بزمین گرم بزنین . کدوم موفقیت رو بدست آوردن که ما ندیدیم . بجای درس خبرنگاری که میدونم نخوندین برین کمی وطن پرستی یاد بگیرین . بسه پاچه خواری خارجیها . بسه مقابل هموطن خودتون ایستادن . خیلی مفلوکین که دنبال این دلال راه افتادین .

    • بدون نام

      چرا از کیروش پور میترسی.آقا کیروش ۱۰ ساله ایرانه بسه دیگه بزار بره.

    • بدون نام

      بایدتاجام جهانی۲۰۲۲تمدیدبش وبهترین مربی تاریخ ایران وجزو۵تااول جهان وباکیروشجزو۸تاجهان میشیم وشدنی

    • ایران

      اینو هر کر کوری هم باشه میدونه تا زمانی که تو هستی کیروش هم هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج