۷۵۱۶۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شرط یک دانشجو برای دانشگاه احمدی نژاد

دانشجو گفت: اگر دانشگاه پابگیرد و من تخصص داشته باشم همچنین دانشگاه مورد تایید نظام باشد اگر بخواهم تدریس می‌کنم ولی الان عضو هیت علمی و استاد تمام دانشگاه علم وصنعت هستم و تدریس و مقاله‌ها را به دانشگاه خودم می‌دهم لذا نیازی نمی‌بینم به جای دیگر بروم.

خبرگزاری مهر: کامران دانشجو وزیر دولت نهم و دهم درباره پیشنهادهای خود برای وزیر جدید علوم گفت: امیدوارم وزیر جدید اسلامی شدن دانشگاه را به پیش ببرد یعنی آن چیزی که حضرت آقا فرمودند دین وجه غالب در دانشگاهها باشد؛ لذا امیدوارم دین رادر دانشگاه وجه غالب بکند نه به عنوان مسئله تزیینی و تشریفاتی.

وی با بیان اینکه امام(ره)فرمودند تا دانشگاه اسلامی نشود جامعه اسلامی نمی‌شود، ادامه داد: تا همه عناصر اسلامی نشود دانشگاه اسلامی نمی‌شود و مهمترین عنصر در دانشگاه علوم انسانی است که باید اسلامی شود.

وزیر علوم دولت دهم ادامه داد: فرجی دانا در جذب اساتید این را در نظر داشته باشد تا اساتیدی جذب دانشگاه شوند که مبانی اسلام و تربیت اسلامی را قبول و اجرا کنند که در این صورت دانشگاه ما یک دانشگاه الگو و ایرانی اسلامی می‌شود.

دانشجو درباره تغییرات انجام شده در وزارت علوم نیز گفت: من درباره انسانها صحبت نمی‌کنم هر کسی بیاید اگر ماموریت اسلامی کردن را پیش ببرد در چشم مردم جای دارد و هر کسی در این ماموریت انحراف ایجاد کند حتما مردم جلوی انحراف را می‌گیرند همانطور که می‌بینید عده‌ای می‌خواهند در شعار مرگ بر آمریکا و آرمانهای انقلاب انحراف ایجاد کنند ولی مردم ما امروز در مراسم ۱۳ آبان نشان دادند با شکوهتر در مقابل این انحرافها ایستاده‌اند.

وزیر علوم دولت دهم درباره حضورش در جلسات احمدی نژاد در ساختمان لادن نیز گفت: من در این جلسات شرکت نکردم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا برای تدریس در دانشگاه ایرانیان پیشنهادی به شما شده و آیا اگر چنین پیشنهادی شود حاضر به همکاری هستید گفت: به من خیلی پیشنهاد شده ولی من قبول نکردم.

دانشجو ادامه داد: اگر دانشگاه پابگیرد و من تخصص داشته باشم همچنین دانشگاه مورد تایید نظام باشد اگر بخواهم تدریس می‌کنم ولی الان عضو هیت علمی و استاد تمام دانشگاه علم وصنعت هستم و تدریس و مقاله‌ها را به دانشگاه خودم می‌دهم لذا نیازی نمی‌بینم به جای دیگر بروم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لیلا

      نیست که در دوران وزارت عملکرد موفق و خیلی خیلی خوبی داشتی !!! حالا راهکار هم به وزیر جدیدمیدی ؟ واقعاً اگر عمق اعتقاداتت همین باشد که گفتی !!!!... جایزه اسکار حقته . پس بفرمائید کلکتون رو بکنید و بروید . بسلامت استاد تمام......

    • بابک

      " به من خیلی پیشنهاد شده ولی من قبول نکردم" یاد جمله همیشگی عین الله باقر زاده در فیلم صمد افتادم که دائماٌ می گفت" در شهر به من پیشنهادهای زیادی شده"

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج