جاباما
۷۵۱۶۵۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هشدار دوباره تاج به سرخابی‌ها و تراکتور

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در آخرین مصاحبه خود بار دیگر به سه باشگاه پرطرفدار ایران جهت تسویه بدهی هایشان هشدار داد.

ورزش سه: از پنجم شهریور ماه سال جاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مرحله یک چهارم نهایی از سر گرفته می شود و تسویه بدهی باشگاه های حاضر در این رقابت ها یکی از شروط اصلی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تیم ها در این رقابت مهم آسیا در رده باشگاهی به شمار می رود.

طی سال های اخیر همواره تیم های ایرانی مشکلات زیادی در این خصوص داشته اند ولی با تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال و گاها سندسازی تیم های در معرض خطر از محرومیت گریخته اند ولی در سال جاری فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع رسیدگی به تخلفات تیم ها در ایران تلاش کرده تا با ایجاد کمیته تعیین وضعیت از ارجاع پرونده های بازیکنان، مربیان و باشگاه ها به AFC جلوگیری کند.

صبح امروز مهدی تاج با توجه به فاصله کم باقی مانده تا آغاز رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر به این دو باشگاه که باید در رقابت های آسیایی هم به میدان بروند و هینطور تراکتورسازی تبریز هشدار داد تا بدهی های خود را تسویه کنند.

تاج در این باره گفت: « فدراسیون روی یک سری از صحبت‌های اصولی خود باقی مانده و اگر این کار را انجام ندهیم، دیگران برای ما تعیین و تکلیف می‌کنند. ۳ نوع بدهی داریم. بدهی‌هایی که در کمیته تعیین وضعیت تعیین تکلیف شده اند و تیموریان، نکونام و دیگران باید حتما به پول شان برسند و اگر این اتفاق رخ ندهد، یعنی نتیجه مطلوب کسب نشده و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند. به استقلال، پرسپولیس و تراکتور هشدار می‌دهم، البته وضعیت این ۳ باشگاه از سال گذشته بسیار بهتر است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج