۷۵۱۶۸۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یوسفی: خوشحالی‌ام به دلیل پدر شدنم بود

محسن یوسفی می گوید که برای دومین بار یحیی گل محمدی او را از تیمی که هدایت آن را برعهده گرفته به دلایلی که نمی داند، کنار گذاشته است.

ورزش سه: محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال تهران که به تیم گسترش فولاد پیوسته و در اولین دیداری که حضور داشت، موفق شد تک گل تیم تبریزی را هم به ثمر برساند، در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص مصدومیتی که باعث شد یک سال از میادین فوتبالی دور باشد، توضیح داد: یک سال کامل فوتبالی را از دست دادم؛ شاید هیچ کس نتواند این موضوع را درک کند و قابل درک هم نیست ولی خدا راشکر می کنم که بعد از یک سال خدا به ما لطف کرد.

محسن یوسفی در مورد دلیل عدم تمدید قرارداد خود با باشگاه پدیده اظهار داشت: داستان زیاد است و نمی دانم چه چیزی بگویم؛ من دو سه ماه پیش با پدیده تمدید کرده بودم و خود باشگاه پدیده هم علاقمند بود که این همکاری ادامه پیدا کند؛ چون دو سال خوب فوتبالی را در پدیده داشتم و طی این مدت هم در میان بهترین هافبک های لیگ بودم و به خاطر همین وقتی مصدوم شدم هم من و هم باشگاه دوست داشتیم که همکاری ادامه پیدا کند.

هافبک مهاجم سابق پدیده با ابراز ناراحتی از تصمیم یحیی گل محمدی در کنار گذاشتن او از جمع بازیکنان پدیده با وجود قراردادی که با باشگاه داشت، تاکید کرد: وقتی آقای گل محمدی مربی شد می دانستم که قرارداد من برای او اهمیتی ندارد؛ البته باشگاه هم به ایشان گفت که محسن باید بماند ولی خب این اتفاق رخ نداد و باشگاه ترجیح داد به انتخاب سرمربی خود احترام بگذارد.

یوسفی در پاسخ به اینکه آیا مشکلی میان او و یحیی وجود دارد یا خیر عنوان کرد: من نمی دانم چیزی بوده یا نه. مربی گری سلیقه ای است. من چند سال پیش هم در نفت بودم و وقتی آقای گل محمدی آمدند با وجود اینکه عملکرد خوبی داشتم، من را کنار گذاشتند.

هافبک تیم گسترش فولاد تبریز در ادامه گفت: به نظرم جدا از سلیقه بحث وجدانی هم است. وقتی من از پدیده کنار گذاشته شدم، باشگاه های دیگر می گفتند که اگر خوب بود، کنار گذاشته نمی شد و با او قرارداد می بستند ولی به نظرم هر کس نان دلش را می خورد.

یوسفی: خوشحالی‌ام به دلیل پدر شدنم بود

یوسفی افزود: خیلی شرایط یکی دو ماه گذشته برایم سخت است. من در پدیده راحت بودم و شرایط فوتبالی خوبی داشتم و چرا باید این همکاری قطع می شد. هر دو سالی که با پدیده کار کردم تیم های دیگر مبلغ بیشتری می دادند، ولی دوست نداشتم از این تیم جدا شوم.

هافبک 34 ساله تیم فوتبال گسترش فولاد در مورد تمدید قرارداد خود و سپس فسخ آن بیان کرد: من با باشگاه قرارداد بسته بودم ولی آخر فصل قرارداد را کم کردم و باشگاه هم رضایت داشت و اصلا هم تحت فشار نبودند و طبق فوتبالی که بازی کردم دوست داشتند این اتفاق بیافتد ولی خب بعد از حضور آقای گل محمدی اتفاقات به شکل دیگری رقم خورد.

یوسفی در مورد همکاری دوباره با فیروز کریمی که در استقلال تهران نیز با او همکاری داشته است، افزود: آقا فیروز همیشه به من لطف داشته اند و به نظرم جز بهترین مربیان ایران از لحاظ فنی هستند. یکی دو تیم که با من صحبت کردند می گفتند مصدوم است و ما باید ببینیم تا قرارداد ببندیم ولی آقا فیروز اصلا در این مورد صحبت نکرد؛ امیدوارم بتوانم جواب اعتمادی که آقای کریمی به من داشته را با بازی های خوب بدهم.

وی در پایان در مورد خوشحالی جالب توجه پس از گلزنی خود نیز توضیح داد: خب خدا را شکر من پدر شده ام و خوشحالی ام هم به خاطر همین بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شکر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج