۷۵۱۷۰۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

۳۰۰ مگاوات صرفه جویی برق در ادارات دولتی

ناظریان از صرفه جویی ۳۰۰ مگاوات ناشی از طرح پایش مصرف ادارات دولتی در کشور خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: کامبیز ناظریان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران گفت: با توجه به محدودیت‌های تولید انرژی برقابی و کاهش ۵۰ درصدی به دلیل پایین آمدن مخازن سدها، از سال‌های گذشته برنامه مدیریت مصرف در دستور کار قرار گرفت .

از مهمترین آن‌ها می‌توان استفاده از مولد‌های خودتامین مشترکین شهر تهران به عنوان راهکاری استراتژیک نام برد و مصوبه هیت وزیران و ابلاغیه استانداری تهران در راستای کاهش ساعت اداری در مدیریت پیک مصرف نقش ویژه‌ای داشته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ با اشاره به پایش شبکه توزیع تصریح کرد:شرکت توزیع برق استان تهران در راستای اجرای این ابلاغیه با ۲۵۰ اکیپ متخصص در شهر تهران مسئول کنترل و پایش شبکه به دو صورت بازدید میدانی و از طریق کنترل سیستم‌های راه دور و مانتیورینگ صورت می‌گیرد.

وی افزود:از ابتدای شروع این طرح تا کنون ۱۲۰۰ سازمان دولتی شناسایی شده و در مجموع همکاری مناسبی با شرکت توزیع در مورد استفاده از مولد‌های خودتامین صورت گرفته است، با این وجود به دلیل عدم همکاری برخی از ادرات حدود ۲۰۰ مورد قطع برق صورت گرفته است.

به گفته وی؛ با اجرای این طرح ۳۰۰ مگاوات معادل ۵ درصد بار شبکه توزیع تهران صرفه جویی صورت گرفته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق تهران بزرگ ادامه داد:امروز برق ۶۰ مورد از سازمان‌ها و ۲۰ مورد از ادارات اصلی که همکاری لازم را نداشتند، قطع شد و وزارت نیرو تفاوت میان سازمان‌های خود با سایر سازمان‌ها قائل نمی‌شود.

ناظریان در پایان با اشاره نقش مردم در مدیریت مصرف، گفت: با توجه به کمبود برق در کشور، برای عبور از این وضعیت با خاموشی‌های کمتر، نیاز به مدیریت و بهینه سازی مصرف برق از سوی مشترکان برق الزامی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران نالایق بچه قیمتی ذخیره شد با این اقتصاد پویا واین ساعت کار مسخره که همه کارمندان بجز درمانی ها همه یا مشغول صبحانه یا هایت آخه این مدیریت‌های غلط مملکت را به این روز انداخته ای هوار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج