۷۵۱۷۱۷
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

باهنر: مشکلات کشور، به ندانم کاری‌ها باز می‌گردد

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه بانک مرکزی باید از دولت و مجلس مستقل باشد، گفت: بسیاری از مشکلات کشور به ندانم کاری های داخلی باز می گردد.

خبرگزاری مهر: محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه جام اظهار داشت: تحریم های ناجوانمردانه ای را نظام استکباری تلاش دارد بر ما تحمیل کند؛ این تحریم ها در شاخص های کلان اقتصادی ما تاثیر می گذارد اما حرفی را قبلا عنوان کردیم .

الان هم با اطلاعات علمی و پژوهشی تکرار می کنیم، آن هم اینکه بسیاری از مشکلات کشور به ندانم کاری های داخلی باز می گردد.

وی افزود: ما هیچ مشکلی را پیش رو نمی بینیم که با قدرت و مدیریت جهادی مدیران قابل حل نباشد اما تحقق این مساله، همدلی و همراهی مسئولان را می خواهد. خود رهبری دست به کار شدند و از دو، سه ماه قبل، جلسه سران قوا را با کیفیت و آثار حقوقی متفاوت تاسیس کردند.

باهنر اظهار داشت: متاسفانه قوای کشور در بسیاری از تصمیمات، همگرا نبودند و واگرا عمل می کردند و این باعث می شد که مشکلات کشور تلمبار شود. در گذشته وقتی دعوای قوا بالا می گرفت، سران قوا دور هم جمع می شدند و یک عصرانه ای می گرفتند، بعد هم می رفتند سراغ کار خودشان!

وی افزود: تریبون های رسمی نظام متاسفانه به دلیل برخی اختلافات غیر ضرور، در جهت تخریب یکدیگر کار می کردند و هنوز هم کار می کنند و در پی القای سواستفاده مالی و بالابردن انتظارات مردم هستند.

باهنر تصریح کرد: مشکلات، سواستفاده ها و ناکارآمدی های ما زیاد است اما حسی که مردم از این شاخص ها دارند، چندین برابر واقعیت است.

حکومت، مسئول هم شاخص های واقعی و هم مسئول احساسات مردم است. حکومت باید احساسات مردم را بهتر از واقعیات تحریک کند اما در کشور ما عکس این ماجرا وجود دارد؛ ما می خواهیم به مردم ثابت کنیم که ۱۰ برابر آنچه هست، ناکارآمدی وجود دارد.

رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: رهبری، جلسه قوا را به جلسه ای حقوقی تبدیل کردند؛ قبل از این، جلسه سران قوا گعده ای بود؛ امروز این جلسات و هماهنگی های آن شکل گرفته است. ابتدا می خواستند این جلسات را محرمانه نگه دارند اما رهبری آن را رسانه ای کردند.

باهنر با اشاره به دلیل به وجود آمدن بحران های اخیر در حوزه سکه و ارز گفت: در دولت دوم مرحوم هاشمی رفسنجانی، تورم به رقم ۴۹.۵ درصد رسید. ما مشکل ساختاری داریم؛ حالا هر چه قدر اصلاح طلبان به گردن اصولگرایان و اصولگرایان به گردن اعتدالی ها بیاندازند، مشکلی حل نمی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ندانم کاری چه کسی؟ تووامثال توکه مملکت رابباددادید.

    • بدون نام

      هرچی بدبختی میکشیم از شعور بالای سیاسی تهرانی‌هاست
      یکی به تهرانی‌ها حالی کنه بابا جان بد و بدترو بشناس بعد انتخاب کن الان چند ساله بخاطر انتخاب و رای تهرانی‌ها داریم به فنا میریم

    • بدون نام

      هرموقع بیکاری وفقر بی ابی تحصیل سلامت رایگان که چزوقانون واخراج افغانیاکه این تعدادبه هرایرانی سالیبالای۳۰۰ملیون ضررمیزنهدبعدبیادحرف بزن

    • بدون نام

      تو دیگه ساکت همه مشکلاتمون باعث و بانیش امثال شمایند

    • بدون نام

      یادتونه :انرژی هسته ای حق مسلم ماست. اما الان آب ،هوا، خاک ،برق و زندگی بی استرس حق مسلم مسلم ماست .اونقدر روزهای جمعه مرگ بر این واون گفتیم حالا برعکس شده . چاه مکن بهر کسی

    • بی نام

      ما هم همینو میگیم نمیتونیت اداره کنید کشور رو بدید به کسی دیگه، شاید هم میتونند ،میگنند مردم چه کاره اند مردم دخالت نکنند وسر در نیاورند از چپاول ما و اختلاسها حالا کار بیخ پیدا کرده ودیر شده

    • علی

      عجب بعد از چهل سال .........

    • بدون نام

      ازاین که بعدازچهل سال متوجه شدیدکه ندانمکاریهاباعث اینهمه مشکلات شده، بازهم خداراشکر، تحریمهاهم ناجوانمردانه نیست، نتیجه همان ندانمکاریهاست، به فرهنگ وپرچم ومردم یک کشورتوهین میکنید، انتظار داریدقربون صدقه تون بره..

    • بدون نام

      آقای باهنربااحترام به شما خودتون وقتی در راس اموربودین ما چیزی ازتون ندیدیم حالا کلاس رفتین که فهمیدین ندانم کاری پدر مملکتودرآورده ؟واقعا اگرمتوجه شدین خوب وزیراقتصادبشیددرستش کنید

    • بدون نام

      نمی دانم کی قرار است بدانم کار بشوید

    • شرمنده

      داداش این حرفا برای ما نون اب نمیشه شماها پشتتو گرمه تا حالا شرمنده دختره 3سالت شدی ازت 3چرخه بخواد ولی نتونی بگیری انقدر به دختر گفتم فردا میخرم دیگه واسش عادی شده خودتونو بزارین جای من وقتی دختر کوچولوت باگریه خوابش ببره واون ساعت دوست دارم زمین بازشه برم داخلش ساعت4صبح میرم سرکار ساعت 10نیم شب میام خونه هرچقدر تلاش میکنم ولی بازم نمیتونم خواستهای خانوادمو براشون فراهم کنم درک خانمم خیلی بالای وقتی شب ازسر کارمیام خونه ازشرمندگی نمیتونم داخل چشاش نگاه کنم توراخدا مملکت درست کنید شما روبه امام زمان قسم میدم اگر نمیتونید با احترام برید کنار شاید کسای دیگی بتونند کاری کنند که چشمم اب نمیخوره

    • ع

      تازه فهمیدین که ندانم کار هستید احساسات مردم که براتون مهم نیست خوب بله صدرصد سو‌استفاده میشه

    • غلامحسین قائدی

      ای جان والبته نقش برجسته وسهم فراوان حضرتعالی و همفکرانتان دراین ندانم کاری وناکامی.

    • بدون نام

      حالا که همه چی رو به لجن کشیدین ...

    • بدون نام

      ملت هم همین نظر را دارد کلا یک سر ی کارنابلد زمام امور را در دست دارند و فقط حرف میزنند و حواله به دیگران میکنند مثل خود شما .
      شما چند دوره نماینده بودی وضع امروز حاصل انروزهای شماست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج