جاباما
۷۵۱۷۲۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رادوشویچ: نمی‌دانم باز هم بازی می‌کنم یا نه

دروازه‌بان کروات پرسپولیس شاید از نظر خیلی‌ها جانشین خوبی برای بیرانوند نباشد اما در بازی با پدیده عملکردی امیدوارکننده داشت.

ایران ورزشی: دروازه‌بان کروات پرسپولیس شاید از نظر خیلی‌ها جانشین خوبی برای بیرانوند نباشد اما در بازی با پدیده عملکردی امیدوارکننده داشت. اگر چه خود او هم نمی‌داند که آیا در دروازه‌ی پرسپولیس باقی خواهد ماند یا باید به نیمکت برگردد: «من به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم که همیشه آماده باشم چون هر لحظه ممکن است مربی از من بخواهد به زمین بروم. من این را برای خودم قانون کرده‌ام و برای همین همیشه جوری تمرین می‌کنم که انگار قرار است بازی کنم اما واقعا نمی‌دانم که در بازی بعدی هم هستم یا نه.»

جالب اینکه دروازه‌بان محبوب هواداران حاضر نیست درباره‌ی عملکرد خودش و موقعیت‌هایی که از حریف گرفته، صحبت کند: «من تمام سعی‌ام را کردم که بهترین باشم اما نمی‌توانم بگویم خوب بودم یا نه.

رادوشویچ: نمی‌دانم باز هم بازی می‌کنم یا نه

به نظرم این سوال را باید از آقای برانکو و آقای ایگور بپرسید. فقط مربیان تیم هستند که می‌توانند عملکرد من و بقیه‌ی بازیکنان را ارزیابی کنند و برای این کار، هیچکس بهتر از آنها نیست. من هیچوقت به خودم اجازه نمی‌دهم که بگویم عملکردم خوب بوده یا نه اما با تمام توانم بازی کردم.»

در ادامه، رادوشویچ از سختی‌های بازی در مشهد می‌گوید: «خیلی سخت بود. بازی در یک ورزشگاه جدید که چمن خوبی نداشت و ما برای بازیسازی و برنامه‌ریزی حملات مشکل داشتیم. با این حال خیلی خوب و حرفه‌ای بازی کردیم و فکر می‌کنم در پایان بازی نیاز داشتیم که از نتیجه‌ خوشحال باشیم.

سه امتیاز را خیلی سخت به دست آوردیم. پدیده واقعا تیم خوبی بود و بازیکنانش مقابل پرسپولیس بهترین نمایش ممکن را داشتند. بازی اول مهم‌ترین بازی است و ما خیلی خوشحالیم که شروع خوبی داشتیم. شرایط خیلی سختی داریم اما با تمام وجودمان تمرین می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین نتایج را برای پرسپولیس رقم بزنیم. نباید اجازه بدهیم که محرومیت و کمبود بازیکن، روی تیم تاثیر منفی بگذارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج