جاباما
۷۵۱۷۷۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ضیافت عروسک‌ها با مرضیه برومند

هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تا چندی دیگر کارش را آغاز می‌کند و آثار انتخابی در مدت برگزاری جشنواره به نمایش در می‌آیند و در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند. برگزیده‌های این جشنواره در نهایت قرار است روز هفتم شهریور‌ماه معرفی شوند. مرضیه برومند مسئولیت دبیری این دوره از جشنواره را بر عهده دارد.

روزنامه ایران: هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی تا چندی دیگر کارش را آغاز می‌کند و آثار انتخابی در مدت برگزاری جشنواره به نمایش در می‌آیند و در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند. برگزیده‌های این جشنواره در نهایت قرار است روز هفتم شهریور‌ماه معرفی شوند. مرضیه برومند مسئولیت دبیری این دوره از جشنواره را بر عهده دارد.

ضیافت عروسک‌ها با مرضیه برومند

او دیروز از ویژه برنامه «شادی‌پیمایی عروسکی» در هفدهمین دوره جشنواره تئاتر عروسکی سخن گفت و اظهار کرد:« دوره پانزدهم جشنواره سال یک هزار و سیصد و نود و پنج به نوعی امتحانی بود که ببینیم اگر چنین برنامه‌ای برگزار شود چه اتفاقی می‌افتد؟ چون معمولاً از این نوع برنامه‌هایی که با شادی همراه باشند نداریم و راهپیمایی‌ها بیشتر به بهانه‌های مذهبی و عزا و سیاسی است.

در آن سال برنامه ما تجربه خوب و جذابی از آب درآمد چون با وجود راهبندانی که در خیابان‌ها پیش آمد مردم با سلایق و عقاید مختلف خیلی همراهی کردند و دیدیم وقتی بحث شادی و همدلی باشد مردم حتی شلوغی و راهبندان را هم تحمل می‌کنند. سال 1395 کمی برنامه‌ریزی ‌شده‌تر و با مسیری طولانی‌تر افتتاحیه و شادی پیمایی را پیش بردیم که مسیر تالار وحدت تا تئاتر شهر را طی کردیم و آن هم فوق العاده بود.

در آن دوره حضور مردم فراتر از انتظار ما بود و حتی رئیس یونیمای جهانی که همراه ما بود و باور نمی‌کرد چنین استقبالی از افتتاحیه یک جشنواره شود چرا که در هیچ کشوری چنین چیزی با این شور و حال و مخصوصاً در شهری بزرگ مثل تهران ندیده بود.» او که با ایسنا به گفت‌و‌گو نشسته بود، در توضیحی درباره چگونگی انتخاب بوستان «آب و آتش» برای مسیر شادی‌پیمایی توضیح داد:

«دوست داشتیم شادی پیمایی را از میدان ولیعصر(عج) به سمت تئاتر شهر دنبال کنیم ولی هم به دلیل مناسبت عید مذهبی و هم برخی مسائل دیگر که هماهنگی و گرفتن مجوز را ممکن بود سخت کند، تصمیم گرفتیم افتتاحیه را که در یک روز تعطیل است، در محلی دیگر مثل یک مکان تفریحی اجرا کنیم، به همین دلیل وقتی بوستان آب و آتش به ما پیشنهاد شد موافقت کردیم و اگرچه کمبود امکاناتی در آنجا وجود دارد اما با همراهی شهرداری و مدیران بوستان در تدارک انجام کارها در همان محل هستیم.

مراسم افتتاحیه هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی روز سی و یکم مردادماه همزمان با عید قربان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می‌شود و بعد از آن هم تا شب، نمایش‌هایی اجرا خواهد شد. همچنین دست‌اندرکاران جشنواره اعلام کردند در هفت شب برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی مقابل تئاتر شهر نمایش‌های خیابانی برای مردم اجرا شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من يه بار با دختر كوچكم رفتم و خيلي بهمون خوش گذشت . گرچه خيلي شلوغ بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج