۷۵۱۸۳۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقال تبریزی به استقلال نهایی می‌شود؟

باشگاه استقلال از یکطرف مامه تیام را تهدید کرده است که در تمرینات این تیم حاضر شود و از سوی دیگر نیم نگاهی به جذب مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن دارد.

خبرگزاری مهر: دومین گلزن برتر فصل گذشته فوتبال ایران تحت قرارداد باشگاه ذوب آهن است اما به شدت مورد علاقه استقلالی هاست و آنها امیدوارند با جذب او تاحدود زیادی جای خالی تیام را پر کنند.

تبریزی مهاجم ۲۷ ساله ذوب آهن که بعد از حدادیفر کاپیتان دوم این تیم است در اوج پختگی و تجربه قرار دارد و بر اساس آمار، یکی از بهترین مهاجمانی ایرانی است که در لیگ های داخلی بازی می کند. چندی پیش باشگاه استقلال به منظور جذب وی رسما با باشگاه ذوب آهن مکاتبه کرد و سعید آذری هم پاسخ رسمی و کتبی اش را به استقلالی‌ها داد.

یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مبلغ درخواستی باشگاه ذوب آهن برای صدور رضایتنامه یکی از بهترین بازیکنانش بود. مبلغی که استقلالی‌ها تلاش می‌کنند تا حد امکان از آن بکاهند اما تاکنون موفق به این موضوع نشده‌اند.

از سوی دیگر رقم قرارداد تبریزی با ذوب آهن با آپشن هایی که در آن قرار دارد بالاتر از یک و نیم میلیارد تومان است که طبیعتا این مبلغ نیز در صورت محقق شدن این انتقال بر عهده باشگاه استقلال خواهد بود. این‌ها نشان می‌دهد در بهترین حالت باشگاه استقلال برای این انتقال باید چیزی در حدود سه میلیارد تومان هزینه کند. البته که طبیعی است همه این پول یکجا پرداخت نخواهد شد.

مذاکرات طرفین گرچه کند، اما در حال پیشرفت می باشد و بعید است تا پایان این هفته به نتیجه برسد. آبی پوشان در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر میهمان ذوب آهن هستند و حضور تبریزی در هر کدام از این دو تیم کفه ترازو را به سود آن سنگین می کند و به نظر نمی رسد مسئولان ذوب آهن تا قبل از برگزاری این بازی کار این انتقال را تمام کنند.

آنها حتی اگر خودشان هم از وجود تبریزی در این بازی استفاده نکنند با حفظ او مانع از حضورش مقابل خودشان می شوند. اما شواهد نشان می‌دهد احتمال این که بعد از بازی دو تیم استقلال و ذوب آهن در هفته دوم این انتقال عملی شود زیاد است.

استقلالی‌ها می خواهند مرتضی تبریزی را جذب کنند تا با استفاده از او در خط حمله تیمشان خلاء مامه تیام، مهاجم سنگالی را پر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد س

      چندین ساله که وزیر و مجلس و پول و نشریات در خدمت سوگلی هستن اما از نتیجه خبری نیست چیزی که میمونه عقده و هوچیگری کافیه به اعتراف حاج فتل گوش بدید سال ۹۷ بالای ۵۰میلیارد به این تیم رسیده که چی؟ که بازهم بتونن با هوچیگری پول و ارز بکشن از وزیر خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج