۷۵۱۹۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان ارائه گزارش منشور حقوق شهروندی

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: با توجه به این‌که ۱۴ مردادماه هم سالگرد مشروطیت و هم سالگرد تحلیف رییس جمهور است، این روز را انتخاب کردیم تا گزارش منشور حقوق شهروندی امسال را ارائه کنیم.

خبرگزاری ایسنا: دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: با توجه به این‌که ۱۴ مردادماه هم سالگرد مشروطیت و هم سالگرد تحلیف رییس جمهور است، این روز را انتخاب کردیم تا گزارش منشور حقوق شهروندی امسال را ارائه کنیم.

شهین‌دخت مولاوردی در ارتباط با تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این لایحه حدود ۱۰ سال است که در چند مجلس و چند دولت مطرح شده و کلیات‌اش تصویب شده و هفته گذشته هفت ماده آن با حضور خانم ابتکار در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.

وی در ارتباط با رابطه لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان با موضوعات حقوق شهروندی، گفت:قطعا این لایحه در بازدارندگی از بسیاری از کودک آزاری‌ها و برون رفت از وضعیت موجود که نگران‌کننده است اثرگذار باشد. این لایحه می‌تواند در احقاق منشور حقوق کودکان و نوجوانان موثر باشد.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: با توجه به مجموعه تدابیری که در این لایحه اندیشیده شده و پیش‌بینی‌هایی صورت گرفته است هم در بازدارندگی و هم در حمایت و حفاظت کودکان در برابر خشونت‌ها و کودک‌آزاری‌ها و همین طور در تحقق حقوق شهروندی‌ و انسانی کودکان بسیار موثر خواهد بود.

مولاوردی خاطر نشان کرد: طبق منشور حقوق شهروندی باید گزارش سالیانه پیشرفت‌ها و موانع تحقق حقوق شهروندی را به مردم ارائه دهیم؛ این گزارش برای امسال آماده شده است. ۱۴ مردادماه را انتخاب کردیم چرا که هم صدور روز مشروطیت و هم سالروز تحلیف رییس جمهور است، تا آن روز این گزارش منتشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حقوق شهروندی؟!!!! اینکه هر روز یه چیزی ممنوع میشه اینکه نفس مردم رو بریدین؟ دور هم جمع شدین خاله بازی می کنین. در آمدهایی آنچنانی هم دارین. لایحه تصویب می کنین اما فقط نمایشه. خودتون هم می دونید.

    • بدون نام

      کدوم منشور اختلاس وحقوق های نجومی رابچسبید سران کشور

    • بدون نام

      خدابه دادملت برس هرموقع این مولاوردی وابتکاروسلحشوریه چیزی میگن چهارستون بدنکون میلرزچه نقشه تی برای این ملت ریختن واینامیخواهن سلبرتی بشن وژست روشن فکرهارودرمیارن وحناشونم رمگ ندارملت شناختنشون بااون صابقه بدشون

    • بدون نام

      مگر داریم حقوق شهروندی

    • علی م

      حرف مفت حق شهروندی

    • بدون نام

      کدوم حقوق دیگه چیزی برامون گذاشتین خدا لعنت کنه شما را زیر بار فقر و تورم و نامنی نابود شدیم

    • بدون نام

      حداقل از بچه هات خجالت بکش

    • بدون نام

      کدوم حقوق و شهروندی؟؟؟واقعا مارو چی فرض کردین؟؟حقمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج