جاباما
۷۵۱۹۴۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

با این نمایشگر در مورد هر چیزی صحبت کنید

شرکت لنووو با همکاری گوگل نمایشگر هوشمندی عرضه کرده که قادر به دریافت و درک انواع فرامین صوتی است. البته این نمایشگر برای پخش موسیقی و ویدئو هم قابل استفاده است.

خبرگزاری مهر: شرکت لنووو با همکاری گوگل نمایشگر هوشمندی عرضه کرده که قادر به دریافت و درک انواع فرامین صوتی است. البته این نمایشگر برای پخش موسیقی و ویدئو هم قابل استفاده است.

عرضه نمایشگر هوشمندی که بتواند به تمامی سوالات و درخواست های کاربران پاسخ دهد، تا به حال سابقه نداشته و نشان می دهد گوگل قصد دارد سطح استفاده از فناوری طراحی شده برای بلندگوهای هوشمند خود را ارتقا دهد.

با این نمایشگر در مورد هر چیزی صحبت کنید

نمایشگر یادشده که از قابلیت های دستیارصوتی هوشمند گوگل یا Google Assistant برخوردار است دارای نمایشگری ۱۰ اینچی است و ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

این محصول با صدای فرد قابل کنترل است و از طریق نمایشگر آن می توان اطلاعات زیادی را دریافت کرد. به عنوان مثال کاربر می تواند از نمایشگر لنووو در مورد نتایج بازی ها و مسابقات ورزشی شب گذشته سوال کند، آخرین وضعیت آب و هوا را جویا شود یا در مورد اخبار کسب اطلاع کند. البته کاربران می توانند به جای دریافت پاسخ های صوتی، جواب سوالاتشان را بر روی نمایشگر مشاهده کنند.

با این نمایشگر در مورد هر چیزی صحبت کنید

در صورتی که از حساب کاربری گوگل برخوردارید، می توانید این نمایشگر را به برنامه گوگل هوم آیفون یا گوشی اندرویدی خود متصل کنید تا ظرف چند دقیقه اطلاعاتی را دریافت کنید که تصور می کنید برای شما ارزشمند است و بیشتر به دردتان می خورد.

این محصول حتی می تواند دستورالعمل های آشپزی مختلف را در اختیار شما قرار دهد و شما بعد از قرائت یا گوش کردن به هر بخش از این دستورالعمل و اجرای آن می توانید به گوگل بگویید "خب بخش بعدی" تا اطلاعات بیشتری را دریافت کنید.

نمایشگر یاد شده با برنامه گپ ویدئویی Duo گوگل نیز سازگار است و لذا برای برقراری تماس های ویدئویی نیز قابل استفاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج