۷۵۱۹۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

احتمال لغو همیشگی قانون محرومیت تماشاگران

یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به خبرورزشی گفت: قبل از شروع فصل، مهدی تاج می‌خواست همه باشگاه‌هایی که با محرومیت هواداران‌شان مواجه شده‌اند را با دستور ویژه خود ببخشد.

خبرورزشی: پس از اتمام فصل گذشته، احکامی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با تأیید کمیته استیناف مبنی بر محرومیت چند باشگاه از جمله سپاهان و تراکتورسازی از همراه داشتن تماشاگران خود صادر شد که در این فصل به حالت اجرایی درآمد.

اولین دیدار بدون تماشاگر فصل، بازی سپاهان مقابل صنعت نفت آبادان بود که البته با اعتراض شدید کادر فنی سپاهان همراه شد. از سوی دیگر تراکتورسازی در این هفته باید بازی خود را بدون تماشاگر برگزار کند و از این رو، سرخ‌ها به دومین باشگاه این فصل که محروم از دیدار با هواداران‌شان هستند، تبدیل می‌شوند.

در این مورد، خبر‌های جالبی اطراف فدراسیون فوتبال شنیدیم. یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال به ما گفت: «قبل از شروع فصل، مهدی تاج می‌خواست همه باشگاه‌هایی که با محرومیت هواداران‌شان مواجه شده‌اند را با دستور ویژه خود ببخشد. او قصد داشت با ارسال نامه به کمیته‌های انضباطی و استیناف، از آن‌ها درخواست بخشش باشگاه‌هایی را کند که از همراه داشتن تماشاگران خود محروم هستند.

اتفاقاً بهانه خوبی هم داشت. تاج می‌گفت: حالا که تیم ملی توانسته بهترین نتایج تاریخ خود در جام‌های جهانی را ثبت کند و نقش هواداران در رقم خوردن این اتفاقات، خاص و ویژه است، به علت احترام به طرفداران باید تلاش کنیم بازی‌ها با تماشاگر برگزار شود. این تصمیم نهایی تاج بود، اما برخی زیر پای او نشستند و گوشش را از حرف‌های دیگری پر کردند.

مثلاً به تاج گفتند اگر سپاهان را ببخشید، برخی می‌گویند، چون خودتان اصفهانی هستید، به این باشگاه لطف کرده‌اید و اگر تراکتورسازی را ببخشید، می‌گویند حتماً تراکتور تیم فدراسیون فوتبال است و رابطه با مالک این باشگاه باعث این بخشش شده و...، اما واقعاً تلاش همه در این فصل به سمت لغو قانون محرومیت تماشاگران است. می‌خواهیم برای همیشه این قانون را از فوتبال ایران حذف کنیم به شرط آنکه تماشاگران نیز قانون را رعایت کنند و دیگر به سراغ مسائل جانبی نروند.

این درست نیست که هواداران ما همیشه دغدغه محرومیت داشته باشند و دیگر در هیچ جای دنیا، تماشاگران را محروم نمی‌کنند. ما هم نباید این احکام را ادامه بدهیم. فعلاً که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ عزم جدی برای لغو همیشگی این قانون دارند به شرط آنکه تماشاگران نیز حمایت کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      اخه ما دردمون رو به کی بگیم پارسال بازی اخر تراکتور رو یک ساعت مونده به بازی محرومیت رو برداشتن کسی هم نرفت اون بازی حالا این بازی دوباره محروم شدیم در واقع دو بازی محروم شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج