۷۵۲۰۲۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ستاره «بازی تاج و تخت» در فیلم قصه پریان

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ضبط فصل نهایی «بازی تاج و تخت»، پیتر دینکلج بازیگر نقش «تریون لنیستر» شخصیت محوری این سریال پرطرفدار به سراغ پروژه‌های جدید می‌رود. بازیگر و تهیه‌کننده ۴۹ ساله قرار است در پروژه جدید استودیوی سونی تهیه‌کنندگی و بازی کند.

آی ‌سینما: با نزدیک شدن به روزهای پایانی ضبط فصل نهایی «بازی تاج و تخت»، پیتر دینکلج بازیگر نقش «تریون لنیستر» شخصیت محوری این سریال پرطرفدار به سراغ پروژه‌های جدید می‌رود. بازیگر و تهیه‌کننده ۴۹ ساله قرار است در پروژه جدید استودیوی سونی تهیه‌کنندگی و بازی کند. این پروژه سینمایی بر اساس یکی از قصه‌های پریان آلمانی که در کتاب معروف برادران گریم آورده شده، مقابل دوربین خواهد رفت.

ستاره «بازی تاج و تخت» در فیلم قصه پریان

پاتریک نس و کارن روزنفلت مشترکا نگارش فیلمنامه این پروژه را بر عهده داشته‌اند. نشریه ورایتی به نقل از منابع آگاه نوشته این پروژه هنوز در مرحله اولیه پیش‌تولید است و بنابراین بعد از پایان تصویربرداری «بازی تاج و تخت» دینکلج بلافاصله مشغول به کار نخواهد شد.

جزییات خط داستانی این پروژه سینمایی فعلا منتشر نشده اما واضح است که فیلم با محوریت یکی از شخصیت‌های افسانه‌های آلمانی به تصویر کشیده می‌شود. دینکلج در نقش این شخصیت داستانی ظاهر خواهد شد. در طول سالیان، روایت‌های بسیاری از این داستان نقل شده که آخرین‌شان به سریال بلند «روزی روزگاری» محصول شبکه ای بی سی برمی‌گردد. هنوز مشخص نیست وقایع داستان فیلم سونی در دوران قدیم رخ می‌دهند یا امروز.

دینکلج به تازگی با کسب هفتمین نامزدی جایزه امی به خاطر ایفای نقش در «بازی تاج و تخت» رکورد جدیدی را به ثبت رساند. او تنها بازیگری است که تا امروز برای بازی در یک نقش خاص هفت بار نامزد جایزه امی شده است.

در بخش سینما هم دینکلج اخیرا فیلم «سه بیلبورد خارج از میزوری» و همچنین فیلم پرفروش «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» را بر پرده سینماها داشته است. او به زودی با فیلم «شام من با هرو» محصول «اچ بی او فیلمز» دیده خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج